کد: 140110296928018524
در دسترس نیست

لیست قیمت بهترین ترازو دیجیتال فروشگاهی چینی

کد: 140110296928018524

، (اخبار رسمی): یکی از اصلی ترین دستگاه ها در فروشگاه ها و کسب و کار ها، ترازو است. ترازو به عنوان وسیله ای برای تعیین وزن و قیمت یک محصول به کار می رود.

یکی از ترازو های دیجیتال موجود در بازار، ترازوی چینی است. از این ترازو در فروشگاه هایی که حجم کاری کمتری دارند استفاده می شود. این ترازوی دیجیتال نسبت به ترازو های دیگر، قیمت پایین تری دارد و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این ترازو چینی به دلیل داشتن ابعاد کوچک، فضای کمی را اشغال می کند و حتی برای کسب و کار های کوچک هم کاربرد دارد. شما می توانید برای خرید ترازو دیجیتال فروشگاهی به سایت تراز الکترونیک مراجعه کنید.

ترازو چینی

یکی از ساده ترین ترازو های فروشگاهی، ترازو های چینی هستند که قیمت ارزانی دارند و به همین دلیل طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. ترازو دیجیتال فروشگاهی چینی، 40 کیلوگرم هستند و دارای ابعاد کوچک و وزن کمی هستند و به همین دلیل می توان به راحتی آن ها را جا به جا کرد. به دلیل قابلیت حمل و نقل این ترازو، از آن در مشاغل سیار استفاده می شود.

ترازوی چینی، دارای انواع مختلف و کیفیت های متفاوتی است. یکی از این ترازو های دیجیتال فروشگاهی چینی، ترازو مدل کمری است که ساخت خود کشور چین است. ترازو های چینی بدون علمک این قابلیت را دارند که تا 3 روز به برق نیاز نداشته باشند و بدون برق به راحتی کار کنند. ترازو چینی معمولا بر خلاف دیگر ترازو ها علمک رومیزی ندارد. ترازو چینی دارای دو نمایشگر در بخش جلو و پشت دستگاه است و وزن و قیمت را در هر دو طرف نشان می دهد. این یکی از مزیت های این دستگاه محسوب می شود زیرا ضمن اینکه فروشنده وزن و قیمت را مشاهده می کند، خریدار هم می تواند آن را ببیند.

مزایای ترازو دیجیتال چینی

یکی از مزیت های خرید ترازو دیجیتال فروشگاهی چینی، کم بودن دکمه های آن است و این امر باعث می شود تا شما به راحتی و بدون دغدغه از این دستگاه استفاده کنید. وجود دکمه های زیاد باعث سردر گمی شما در انجام کار می شود و این امر می تواند کار شما را دشوار کند و تمرکز شما را بر هم بزند. ترازو دیجیتال فروشگاهی چینی، ترازویی با کیفیت بالا است . یکی از مزایای دیگر این ترازو، این است که شما می توانید به صورت مداوم و در زمان طولانی با آن کار کنید و سرعت کار شما را بالا می برد. شما عزیزان می توانید با خرید ترازو از سایت تراز الکترونیک، ترازو چینی را تهیه کنید و از مزیت های این محصول بهره مند شوید.

ویژگی های ترازو فروشگاهی چینی

ترازو چینی دارای باتری ارزان است و می تواند برق را تا 36 ساعت در خود ذخیره کند. ترازو دیجیتال فروشگاهی چینی دارای کیت است که قابلیت اتصال به شبکه را دارد. با استفاده از کیت موجود در ترازو چینی قابلیت های زیادی در دسترس شما قرار می گیرد و به راحتی می توانید برای چاپ فاکتور و رسید از آن استفاده کنید. با خرید ترازو فروشگاهی از سایت تراز الکترونیک می توانید به این امکانات و قابلیت های ترازو چینی، دسترسی داشته باشید.

طراحی ترازو دیجتال فروشگاهی چینی

این ترازو دارای چهار دکمه است که کنترل حافظه داخلی دستگاه را بر عهده دارد. دقت ترازوی چینی حدود 2 گرم طراحی شده است و این قابلیت را دارد که تا وزن 40 کیلوگرم را به راحتی اندازه گیری کند. در طراحی صفحه نمایش ترازوی چینی از ال سی دی استفاده شده است تا اعداد و ارقام قیمت ها به خوبی قابل مشاهده باشند. اندازه کفه ترازو چینی در سایز 27*20 ساخته شده است و جنس اصلی این ترازو از جنس پلاستیک فشرده ای بی اس اس در نظر گرفته شده است. استفاده از پلاستیک فشرده باعث می شود تا ترازو وزن کمتری داشته باشد و سبک بودن وزن ترازو یکی از مزیت های مهم در خرید ترازو محسوب می شود.

ویژگی ترازو دیجیتالی

ترازو ها دیجیتالی در مقایسه با ترازو های قدیمی دارای قابلیت های جدیدی هستند و در واقع می توان گفت که تنها وجه اشتراک ترازو های دیجیتال با نمونه های قدیمی، کاربرد هر دوی آن ها است که برای وزن کردن مواد بکار می روند. معمولا ترازو های دیجیتالی دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی هستند و یکی از این ویژگی ها، حساسیت بالا و دقت بالا در وزن کشی محصولات است. ترازو های دیجیتال دارای لودسل هستند و وجود تعداد بالای لودسل در آن ها کیفی آن ها را در وزن کشی بالا می برد.

معمولا به دلیل حساسیت بالای ترازو های دیجیتال، امکان خطا در آن ها پایین است و در اغلب فروشگاه ها و کسب و کار ها کاربرد دارد. می توان گفت که بهترین نوع ترازو فروشگاهیMB است زیرا دارای قابلیت های زیادی از جمله: شمارش دقیق و شمارش قطعات است و در انجام محاسبات سرعت عمل بالایی دارد. برای خرید ترازو دیجیتال فروشگاهی از سایت تراز الکترونیک دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید