اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111017028622120
در دسترس نیست

بهترین فروشگاه قلم نوری و شش فروشگاه برتر امسال/ کد تخفیف خرید

کد: 140111017028622120

، (اخبار رسمی): برای خرید قلم نوری چطور باید اقدام کرد؟ بهترین فروشگاه قلم نوری ایران، کدام فروشگاه است؟ چطور باید به نمایندگی‌های قلم نوری اعتماد کرد؟ قلم نوری ابزار الکترونیکی متداولی نیست. به همین خاطر کمتر می‌توانید فروشگاه قلم نوری یا نمایندگی مشخصی برای خرید قلم نوری در ایران پیدا کنید.

بهترین فروشگاه قلم نوری؛ 6 فروشگاه برتر امسال+کد تخفیف خرید
بهترین فروشگاه قلم نوری و شش فروشگاه برتر امسال/ کد تخفیف خرید

به‌خصوص اینکه ایران با مسائل تحریمی درگیر است و شرکت‌های سازنده تمایلی به ایجاد نمایندگی در داخل ایران ندارند. بهترین پیشنهاد برای خرید قلم نوری، این است که ابتدا محصول موردنظرتان را در سایت‌های فروشگاهی اصلی پیدا کنید و سپس در بازار ایران با یافتن بهترین فروشگاه قلم نوری  اقدام به  خرید آن کنید.

بهترین فروشگاه قلم نوری؛ معرفی 6 فروشگاه برتر سال 2022 در ایران فروشگاه‌هایی که عرضۀ قلم‌های نوری را عهده‌دار باشند، محدود است. همین تک فروشگاه‌های قلم نوری هم تنها محصولات پرفروش را وارد می‌کنند. در نتیجه پیدا کردن محصولی که هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر ارزش قیمتی برای خرید مناسب باشد، سخت است.

برای خرید قلم نوری بهترین راهکار این است که ابتدا محصول موردنظرتان را از نمایندگی اصلی فروش قلم نوری پیدا کرده، سپس در بازار الکترونیک ایران به دنبال خرید آن باشید. زیرا مراجعۀ مستقیم به بازار الکترونیک، فقط باعث سردرگمی‌تان می‌شود. فهرست زیر 6 فروشگاه قلم نوری در سال 2022 میلادی است.

1-    فروشگاه خرید قلم نوری کمکس kemex.one  با کد تخفیف vip1401 

در بین فروشگاه  های ایرانی، می‌توانید به سراغ سرزمین هوشمند کمکس بروید. فروشگاه کمکس نمایندگی رسمی محصولات هویون در داخل ایران را دارد و تقریباً تمامی محصولات این برند را می‌توانید در کمکس وان خریداری کنید نکته جالب این هست در این فروشگاه به شما برایخرید مشاوره تلفنی رایگان ، ارسال رایگان، ضمانت تعویض کالا در صورت داشتن اشکال  و گارانتی یک ساله به شما میدهد . همچنین اگر نیازمند اطلاعات جانبی و آموزشی هستید، می‌توانید به بخش بلاگ این سایت مراجعه کنید.

البته برای خرید دیگر قلم‌ نوری‌های بازار هم نگران نباشید. بی‌جهت نیست که نام کمکس در بین بهترین فروشگاه قلم نوری ایران قرار گرفته است. این فروشگاه علاوه بر محصولات هویون، عرضۀ محصولات وکام، پاربلو و ایکس پی پن را نیز بر عهده دارد. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید تمامی محصولات برتر 2022 را باهم مقایسه کنید و سپس دست به خرید بزنید.

آدرس مراجعۀ حضوری

نشانی شرکت سرزمین هوشمند کمکس: تهران، ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان ذوالفقاری، خیابان سیادت، پلاک ۹ ، شماره تماس ۰۲۱۶۶۵۲۲۵۱۵۲

برای خرید از فروشگاه قلم نوری کمکس، می‌توانید از کد تخفیف vip1401 استفاده کنید و 5 درصد روی محصولات قلم دیجیتال کمکس تخفیف بگیرید.

آدرس فروشگاه

www.kemex.one

  2-    فروشگاه  خرید پن استور (PenStore)

فروشگاه اینترنتی پن استور، یک فروشگاه زنجیره‌ای برای خرید انواع و اقسام ابزارهای هنری، طراحی و نقاشی است. تاسیس این فروشگاه به سال 2010 میلادی برمی‌گردد. پن استور در ابتدا فقط یک فروشگاه اینترنتی برای عرضۀ محصولات طراحی بود. اما امروزه به واسطۀ گسترش نقاشی دیجیتال، در حوزۀ فروش قلم نوری هم به فعالیت مشغول شده است.

شعار اصلی فروشگاه پن استور «Tools for Creativity» است که نشان‌ می‌دهد خلاقیت چقدر برای این فروشگاه اهمیت دارد.

3-    فروشگاه قلم الکتریکی ایکس پی پن (XP-Pen) دومین فروشگاه قلم نوری که قصد معرفی آن را داریم، فروشگاه رسمی شرکت XP-Pen است. اگر به دنبال خرید قلم‌های نوری ایکس پی پن هستید، می‌توانید تمامی محصولات این شرکت را در سایت رسمی آن پیدا کنید. علاوه بر مشاهدۀ محصولات و جزئیات مربوط به آن‌ها، می‌توانید آموزش‌ها و درایورهای مربوط به محصولات این شرکت را هم ببینید و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. شرکت ایکس پی پن در حال حاضر جزء 5 شرکت برتر تولید قلم نوری در دنیاست. تولید محصولات باکیفیت و عرضۀ محصولاتی متنوع از ویژگی‌های قلم نوری‌ ایکس پی پن است.

آدرس فروشگاه XP-Pen

www.xp-pen.com

4-    فروشگاه قلم نوری هویون (Huion)

برند هویون جزء برترین برندهای جهانی در عرصۀ تولید قلم نوری و مانیتور طراحی است. محصولات هویون شامل قلم‌های نوری ساده و مانیتورهای طراحی می‌شود. سخت‌افزارهای پردازشی قوی در کنار طراحی باکیفیت از ویژگی‌های اصلی قلم‌های نوری هویون است. اگر به دنبال خرید یک مانیتور طراحی حرفه‌ای هستید، می‌توانید به سراغ محصولات هویون بروید. همچنین برای خرید قلم‌ نوری هم پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت هویون بزنید. گستردگی محصولات هویون و ویژگی‌های عملکردی بالا به انتخاب بهتر شما کمک می‌کند.

آدرس فروشگاه

www.huion.com

5-     فروشگاه دیجیتال پن وکام

برند وکام شناخته‌ شده‌ترین برند در بازار قلم نوری است. اگر به دنبال بهترین فروشگاه قلم نوری ایران هستید، یکی از ملاک‌های تشخیص‌تان باید عرضۀ محصولات وکام در این فروشگاه باشد. اما اگر به این فروشگاه‌ها دسترسی فیزیکی ندارید یا می‌خواهید پیش از مراجعه نسبت به محصولات وکام تحقیق کنید، باید از سایت رسمی فروشگاه کمک بگیرید. تمامی محصولات این برند را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی قلم نوری وکام پیدا کنید. همچنین امکان مقایسۀ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات هم در سایت وجود دارد. اگر به دنبال یک قلم نوری مطمئن و از برندی شاخص هستید، وکام بهترین انتخاب برای شماست.

آدرس فروشگاه

www.wacom.com

6-    فروشگاه پاربلو (parblo)

فروشگاه  قلم نوری پاربلو نام خودش را از نقاش معروف اسپانیا، پابلو پیکاسو گرفته است. اگرچه برند پاربلو و محصولات آن به اندازۀ وکام یا هویون شناخته شده نیست، اما در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین هنرمندان و نقاشان دیجیتال پیدا کند. محصولات پاربلو در ویترین بهترین فروشگاه قلم نوری ایران چندان جایگاهی ندارد. با این حال نباید ساده از روی محصولات آن عبور کرد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید از برندهای معروف‌تر قلم نوری بگیرید، سری هم به سایت پاربلو بزنید و محصولات آن را مشاهده کنید. سایت این فروشگاه آموزش‌های خوبی هم برای خرید قلم نوری و نقاشی دیجیتال دارد.

آدرس فروشگاه

www.parblo.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]