اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207307643722120
در دسترس نیست

بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و چین به دبی

کد: 140207307643722120

، (اخبار رسمی): برای اینکه واردکننده موفق‌تری باشید، بهتر است از تجارب دیگران به‌خوبی استفاده کنید. یک راهکار مطمئن برای موفقیت در تجارت و بازرگانی، همکاری با شرکت‌های معتبر بازرگانی و حمل بار است. این شرکت‌ها می‌توانند در تمامی مراحل واردات همراه شما باشند.

بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و چین به دبی
بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و چین به دبی
بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و چین به دبی
بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و چین به دبی

از بستن قراردادهای ارسال بار گرفته تا بسته‌بندی، انبارداری و ترخیص. در این مقاله قصد داریم به سراغ بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و دبی برویم و فهرستی از بهترین‌ها را در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و دبی | معرفی 7 شرکت برتر

یک: باربری DDPCH چین

اگر به دنبال بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران هستید، می‌توانید از خدمات باربری شرکت  https://www.ddpch.com/   استفاده کنید. این شرکت از سال 2015 فعالیت خود را شروع کرده و دفتر مرکزی آن در شهر شنژن قرار دارد. رعایت استانداردهای بین المللی، خدمات لجستیکی پیشرفته و استفاده از کارمندان چند زبانه از جمله ویژگی‌هایی است که این شرکت بازرگانی دارد.

نکته دیگر اینکه در صورت همکاری با این شرکت، می‌توانید حمل بار را به روش‌های مختلف هوایی، ریلی، زمینی و دریایی انجام دهید. انتخاب نوع خدمات ارسال بار از چین به ایران، بسته به نوع قراردادها و نیازهای بازرگانان مشخص می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.

دو: شرکت بازرگانی SHL

کمپانی SHL یا بهتر است بگوییم کمپانی Suzhou Sohologistics Co، یک شرکت بازرگانی بین المللی است که خدمات بازرگانی متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این شرکت از سال 2013 کار خود را آغاز کرده و به‌واسطه ارائه خدمات بازرگانی و مدیریتی یک‌پارچه توانسته نظر تاجران بسیاری را به خود جلب کند. اگر به دنبال بهترین شرکت حمل بار از چین به دبی یا ایران هستید، می‌توانید روی کمک این شرکت بازرگانی حساب باز کنید.

خدمات شرکت بازرگانی SHL شامل ارائه انبار، خدمات لجستیک، ارسال هوایی و دریایی بار، امکان ارسال غیرمستقیم بار به دبی و مدیریت هزینه‌ها در خدمات بازرگانی می‌شود.

سه: شرکت بازرگانی Hart

در شنژن یکی دیگر از بهترین شرکت‌های چینی که خدمات لجستیکی متنوعی ارائه می‌دهد، شرکت بازرگانی HART است. این شرکت کار خود را از سال 2015 شروع کرده و در حال حاضر خدمات متنوعی را در اختیار بازرگانان قرار می‌دهد. برای ارسال بار از چین به ایران و همچنین ارسال بار از چین به دبی می‌توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید.

چهار: شرکت بازرگانی آستریا

اگر در بین شرکت‌های بین‌المللی به دنبال یک شرکت ایرانی معتبر هستید، می‌توانید از خدمات شرکت بازرگانی آستریا استفاده کنید. این شرکت در چین و ایران دارای نمایندگی فعال است و خدمات بازرگانی متنوعی را در اختیار بازرگانان ایرانی قرار می‌دهد. برای بازرگانان ایرانی مسلماً کار کردن با کارشناسان بازرگانی هم‌وطن راحت‌تر از گزینه‌های خارجی است. به‌خصوص اینکه خدمات این شرکت دایره گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. از بستن قراردادهای تجاری بین المللی گرفته تا مدیریت تمامی مراحل واردات کالا را می‌توانید به شرکت بازرگانی آستریا بسپارید. به همین خاطر است در فهرست بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و چین به دبیasteria.company  قرار گرفته است.  راه‌های تماس با کارشناسان بازرگانی آستریا را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از پارک اشرفی اصفهانی، خیابان وحدتی، بن بست 12 متری، پلاک 1، شرکت بازرگانی آستریا

شماره تلفن: 02144219002

پنج: شرکت بازرگانی FREJA

جالب است بدانید شرکت بازرگانی FREJA کار خود را با دو نفر و یک تلفن در شهر شنژن چین آغاز کرده و حالا در فهرست بهترین شرکت حمل بار از چین به دبی قرار دارد. این شرکت خدمات حمل و نقلی متنوعی را ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات لجستیکی کمپانی FREJA حتی امکان تجارت با کشورهای اروپایی و امریکایی را نیز خواهید داشت.

اگر به دنبال ارسال بار از چین به دبی هستید یا می‌خواهید برای ارسال کالا از چین به ایران برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید از خدمات این شرکت کمک بگیرید.

https://www.freja.com

شش: کمپانی SHENZHEN BASENTON LOGISTICS CO. LTD

شرکت بازرگانی BASENTON یک کمپانی خصوصی در شنژن است که در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت می‌کند. ارائه خدمات حمل و نقل هوایی، خدمات دریایی، انبارداری، امکان حمل محموله‌های خطرناک و ارائه خدمات ترخیص کالا از ویژگی‌های این کمپانی خصوصی است.

هفت: بازرگانی بین المللی TS Freight

از بهترین شرکت‌های بازرگانی بین المللی چین، می‌توان به کمپانی https://tsfreight.com - TS Freight اشاره کرد. این کمپانی نمایندگی‌های مختلفی در شهرهای شنژن، هنگ کنگ، گوانگژو، نینگبو و شانگهای دارد و می‌تواند تمامی خدمات لجستیکی و حمل و نقل از چین به ایران را به بازرگانان چینی و ایرانی ارائه دهد. استفاده از مترجم‌های چندزبانه، امکان ارسال هوایی، زمینی و دریایی بار، خدمات انبارداری متنوع و سرعت عمل از ویژگی‌های این کمپانی معتبر است.

ملاک‌های انتخاب بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و دبی

تا اینجا به معرفی بهترین شرکت‌های حمل کالا از چین به ایران و دبی پرداخته‌ایم؛ اما سوال اینجاست که بهترین شرکت حمل بار از چین به دبی و ایران باید چه مشخصه‌هایی داشته باشد؟ چطور متوجه شویم که یک شرکت معتبر است یا خیر؟ در بستن قراردادهای تجاری با شرکت‌های حمل و نقلی چه مواردی را در نظر بگیرید؟ از راهنمای زیر به این منظور می‌توانید استفاده کنید.

سابقه فعالیت را چک کنید

مهم‌ترین مشخصه برای اطمینان از کارایی شرکت‌های بازرگانی بین المللی، چک کردن سابقه فعالیت آن‌هاست. بهتر است به سراغ شرکت‌هایی بروید که سال‌های بیشتری فعالیت داشته‌اند و در این مسیر تجربه‌ بالاتری دارند. مزیت شرکت‌های شناخته شده این است که می‌توانید به‌راحتی سوابق کاری آن‌ها را چک کرده و کیفیت و کارایی آن‌ها را بسنجید.

ارائه خدمات حمل و نقلی متنوع

وقتی از بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و دبی صحبت می‌کنیم، انتظار داریم دامنه وسیعی از خدمات را به ما ارائه دهد. شرکتی که بتوان در تمامی مراحل واردات روی کمک آن حساب باز کرد. البته برخی از شرکت‌ها به‌صورت گزیده فعالیت می‌کنند و فقط خدمات حمل و نقلی خاصی را ارائه می‌دهند. برای مثال ممکن است فقط در زمینه واردات کالا از چین به دبی فعالیت داشته باشند و در همین زمینه بهتر از شرکت‌های 360 درجه عمل کنند؛ اما پیدا کردن چنین شرکت‌هایی نیاز به جستجوی بیشتری دارد و فقط در شرایط خاص به کارتان می‌آید. پس بهتر است شرکت‌هایی را برای حمل و نقل از چین به ایران یا دبی انتخاب کنید که خدمات حمل و نقلی متنوعی داشته باشند.

استفاده از روش‌های حمل و نقلی ترکیبی

شرکت‌های بازرگانی معتبر از روش‌های حمل و نقلی ترکیبی استفاده می‌کنند. ارائه خدمات حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی در کنار هم کمک می‌کند تا هزینه‌های حمل کالا از چین به ایران و دبی را بهتر مدیریت کنید. برای مثال اگر قصد حمل کالایی را از شهرهای میانی چین داشته باشید، باید ابتدا با استفاده از حمل و نقل زمینی یا ریلی آن را به یکی از بنادر چین برسانید و سپس آن را با استفاده از کشتی‌های باری به ایران بفرستید. در این حالت ارائه خدمات حمل و نقل ترکیبی اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد.

هزینه‌های حمل و نقل کالا

قاعدتاً بازرگانان ترجیح می‌دهند هزینه‌های واردات خود را تا جای ممکن پایین بیاورند؛ اما لزوماً شرکتی که خدمات حمل و نقلی را با پایین‌ترین قیمت انجام می‌دهد، بهترین شرکت واردات از چین به دبی و ایران نیست. در بستن قرارداد با شرکت‌ها باید ملاک‌های دیگری مثل تنوع روش‌های حمل و نقل، خدمات لجستیکی، کیفیت و کارایی شرکت، نوع و مفاد قرارداد و مواردی از این دست را نیز در نظر بگیرید.

ارائه خدمات جانبی حمل و نقل برخی از شرکت‌های بازرگانی علاوه بر ارائه خدمات مرتبط با حمل و نقل کالا، خدمات دیگری را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. خدماتی مثل مشاوره در بستن قراردادهای تجاری، انبارداری محصولات، بسته‌بندی، کمک به ترخیص کالا، اخذ مجوزهای واردات و... شامل این خدمات جانبی می‌شود. بستن قرارداد با شرکت‌هایی که این خدمات را با کیفیت بالایی ارائه می‌دهند، می‌تواند خیال بازرگانان را از هر لحاظ راحت کند. اگر در بین شرکت‌های بازرگانی چین به ایران دنبال بهترین گزینه در این زمینه هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات بازرگانی آستریاست. این شرکت با 9 سال سابقه در زمینه بازرگانی می‌تواند تمامی مراحل حمل و نقل و واردات کالا را برایتان انجام دهد و یا به‌عنوان یک مشاور کنارتان حضور داشته باشد.

سخن آخر

پیدا کردن بهترین شرکت حمل بار از چین به ایران و دبی کار دشواری است. شرکت‌های بین المللی زیادی در دسترس هستند که مدعی ارائه این خدمات هستند. برای پیدا کردن بهترین شرکت‌ها باید ملاک‌هایی مثل تنوع خدمات، سابقه فعالیت، روش‌های حمل و نقلی گوناگون و دیگر خدمات جانبی‌ آن‌ها را در نظر بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید