اطلاعات تماس
  • 021***** - 021792*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111027130322190
در دسترس نیست

رونمایی از سایت کسری با هدف آشنایی با برترین تولید کنندگان شیرالات اهرمی

کد: 140111027130322190

، (اخبار رسمی): با هدف آشنایی بیشتر با یکی از برترین تولید کنندگان شیرالات اهرمی و معرفی محصولات کسری، از سایت کسری به آدرس kasrataps.ir در 30 شهریور سال 1401 رونمایی شد.

رونمایی از سایت کسری با هدف آشنایی با برترین تولید کنندگان شیرالات اهرمی
شیرالات اهرمی کسری با ده سال ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش

به شکوه کسری

به گزارش کسری، سایت kasrataps.ir که یک سایت محصول محور با هدف آشنایی بیشتر با محصولات شرکت است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آشنایی بیشتر با یکی از برترین تولید کنندگان شیرالات اهرمی و معرفی محصولات کسری را تسهیل کند.

ساراه (گروه صنعتی ایزی پایپ)، مدیر عامل کسری در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به نیاز امروز برای حضور مستمر در فضای دیجیتال , بر آن شدیم تا با یک سایت کاملا ایرانی و تخصصی در حوزه شیرآلات , راهگشای این امر در زمینه شیرآلات با کیفیت ایرانی باشیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « مشاهده تمام محصولات کسری به صورت انلاین و وجود لیست قیمت یکپارچه از دیگر ویژگی هایی است که مراجعین می توانند در این سایت از آن بهره مند شوند.»

گفتنی است کسری، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهاعطای نمایندگی در سراسر ایران عزیزمانکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت کسری به آدرس kasrataps.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیرآلات کسری

گروه کسری از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی ساختمان آغاز کرد و پس از سالها تلاش و کسب تجربه ارزشمند در این صنعت، اقدام به تاسیس کارخانه شیرآلات بهداشتی کسری در سال ۱۳۸۱ نمود. از همان ابتدای راه، نگرش مشتری‌مداری حاکم بر فعالیت‌های گروه، موجب شده تا جلب رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات، نوآوری مستمر و خدمات پس از فروش گسترده، جزو مهمترین اصول و ارزش‌های گروه شیرآلات کسری باشد. استانداردهای تولید و کنترل کیفیت گروه کسری، در بالاترین حد ممکن تعیین شده است و کلیه محصولات قبل از خروج از خط تولید، تحت سخت‌ترین آزمایشات قرار می‌گیرند. اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱، کسب گواهینامه ملی استاندارد ایران، اخذ استاندارد CE اروپا و حضور قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی، شاهدی بر این مدعی است. هم اکنون گروه کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی در بیش از ۱۵۰ طرح، رنگ و مدل مختلف یکی از مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه می‌باشد. محصولات تولیدی این شرکت به صورت گسترده در کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا عرضه می‌شود. مدیران مجموعه در تلاشند تا این حضور در بازارهای جهانی، روز به روز گسترده‌تر و پایدارتر گردد. واردات انواع ملزومات بهداشتی ساختمان از کشورهای اروپایی نظیر جمهوری چک با برند ALCA و کشورهای آسیایی به ویژه کشور چین، تحت برند MELODY از دیگر فعالیت‌های گروه کسری می‌باشد. لازم به ذکر است گروه کسری از ابتدای سال ۲۰۱۷ اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت معظم شیرآلات (هوآیی) نموده است.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021792*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید