اطلاعات تماس
  • 021***** - 021792*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111187152822190
در دسترس نیست

شیرهای توکار به شکوه کسری

شیرآلات توکار کسری (kasra)

کد: 140111187152822190

، (اخبار رسمی): گونه ای از شیرآلات که در طراحی های مدرن امروزی بیش از پیش به آن اهمیت داده میشود، شیر توکار میباشد. شیرآلات توکار با توجه به ظاهر شیک و جذابی که به محیط های مختلف می بخشند، طرفداران بسیاری دارند.

شیرآلات توکار کسری (kasra)
شیرالات توکار کسری سری ناپل رنگ طلایی

تمام قطعات شیرالات توکار کسری دارای گارانتی و ضمانت و خدمات پس از فروش ده ساله می باشند.

ویژگی های شیرآلات توکار کسری (kasra)

  • طراحی های زیبا و خاص

به زعم بسیاری از کارشناسان حوزه شیرآلات، یکی از مهمترین ویژگی های شیرآلات توکار kasra ، طراحی های زیبا و منحصربفرد این مجموعه است. شیرآلات توکار کسری به گونه ای طراحی شده اند که در کنار کاربری آسان، از جذابیت ظاهری نیز برخوردار باشند و با هر سبک و سیاقی مطابقت پیدا کنند.

  • کیفیت مثال زدنی شیرآلات توکار کسری

کیفیت در مجموعه کسری در ایران حرف اول را میزند و این موضوع در محصولات kasra به وضوح نمود پیدا کرده است.

مجموعه کسری در تولید شیرآلات توکار خود کاملا وسواس به خرج داده است تا کوچکترین ضعفی در این نوع شیرآلات وجود نداشته باشد و مشتریان از محصولاتی درخور شأن ایران و ایرانی بهره مند گردند.

  • رنگ بندی های متنوع شیرالات توکار کسری

شیرآلات توکار کسری با  آبکاری های بت کیفیت تولید میشوند و روش های آبکاری متفاوت باعث شده است تا شاهد تولید شیرآلات توکار در رنگ بندی های متنوع باشیم. این رنگ بندی ها دست مشتریان را باز گذاشته است تا متناسب با دکوراسیون خانه خود، گزینه های بسیاری برای انتخاب شیرآلات داشته باشند.

  • رنگ بندی شیرالات توکار کسری

رنگ های به کار رفته در شیرآلات توکار کسری عبارتند از: کروم (با آبکاری نیکل-کروم)، سفید و مشکی (با آبکاری رنگی)، طلایی براق یا طلایی مات، رزگلد براق یا رزگلد مات و کروم مات (با آبکاری PVD).

  • قطعات مرغوب و گارانتی ده ساله

همانطور که در ابتدا اشاره شد، مغزی یا مرکزی، مهمترین قطعه شیرآلات توکار است و نقش اساسی در عملکرد این نوع شیرآلات ایفا میکند. کسری در تولید مغزی شیرآلات توکار از بهترین قطعات خارجی استفاده نموده است تا این قطعه سالها بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد.

همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب تنها مختص به قسمت مرکزی شیرآلات توکار نمیشود بلکه در تمام بخش های این نوع شیرآلات میتوان وجود قطعات و مواد اولیه با کیفیت را مشاهده نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیرآلات کسری

گروه کسری از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی ساختمان آغاز کرد و پس از سالها تلاش و کسب تجربه ارزشمند در این صنعت، اقدام به تاسیس کارخانه شیرآلات بهداشتی کسری در سال ۱۳۸۱ نمود. از همان ابتدای راه، نگرش مشتری‌مداری حاکم بر فعالیت‌های گروه، موجب شده تا جلب رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات، نوآوری مستمر و خدمات پس از فروش گسترده، جزو مهمترین اصول و ارزش‌های گروه شیرآلات کسری باشد. استانداردهای تولید و کنترل کیفیت گروه کسری، در بالاترین حد ممکن تعیین شده است و کلیه محصولات قبل از خروج از خط تولید، تحت سخت‌ترین آزمایشات قرار می‌گیرند. اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱، کسب گواهینامه ملی استاندارد ایران، اخذ استاندارد CE اروپا و حضور قدرتمند در بازارهای داخلی و خارجی، شاهدی بر این مدعی است. هم اکنون گروه کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی در بیش از ۱۵۰ طرح، رنگ و مدل مختلف یکی از مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه می‌باشد. محصولات تولیدی این شرکت به صورت گسترده در کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا عرضه می‌شود. مدیران مجموعه در تلاشند تا این حضور در بازارهای جهانی، روز به روز گسترده‌تر و پایدارتر گردد. واردات انواع ملزومات بهداشتی ساختمان از کشورهای اروپایی نظیر جمهوری چک با برند ALCA و کشورهای آسیایی به ویژه کشور چین، تحت برند MELODY از دیگر فعالیت‌های گروه کسری می‌باشد. لازم به ذکر است گروه کسری از ابتدای سال ۲۰۱۷ اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت معظم شیرآلات (هوآیی) نموده است.

اطلاعات تماس
  • 021***** - 021792*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | دکوراسیون و منزل