اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111047134622095
در دسترس نیست

برندهای معروف مبل ترک در ایران

کد: 140111047134622095

، تهران , (اخبار رسمی): مبل ترک، با کیفیت بالای خود این روزها مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. مبلمان ترکیه‌ای با کیفیت و تنوع نسبتاً بالایی که دارد در کشور ما از فروش خوبی برخوردار شده است. کشورهای گوناگون مانند انگلستان، فرانسه، ایتالیا و غیره به عنوان پیشگامان صنعت مبل در جهان شناخته می‌شوند. مبل ترکیه‌ای...

برندهای معروف مبل ترک در ایران
معرفی برند های معروف مبلمان ترک

مبل ترک، با کیفیت بالای خود این روزها مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. مبلمان ترکیه‌ای با کیفیت و تنوع نسبتاً بالایی که دارد در کشور ما از فروش خوبی برخوردار شده است. کشورهای گوناگون مانند انگلستان، فرانسه، ایتالیا و غیره به عنوان پیشگامان صنعت مبل در جهان شناخته می‌شوند. مبل ترکیه‌ای در کشور ما قیمت‌های مختلفی دارد. برای خرید این مبلمان می‌توانید از مجموعه‌.... بهره‌مند شوید. 

برند آلفمو

آلفمو یکی از برندهای ترکیه برای تولید مبلمان ترکی است. این روزها این مبلمان به پنج قاره و شش کشور جهان صادر می‌شود. مهارت و تعهد این برند باعث شده که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبلمان در سراسر جهان تبدیل شود.

این برند امروزه بیش از ۱۰۰ شعبه در سراسر جهان پیدا کرده که این مبلمان را با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌کند. این برند در سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را در کشور ترکیه آغاز نمود.
امروزه با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و بسیار پیشرفت صفحات چوبی را برای تولید مبلمان ساخته و خط تولید خود را بسیار پیشرفته کرده‌اند. این برند ترکی در خاورمیانه به عنوان یکی از بهترین صادر‌کنندگان مبلمان شناخته می‌شود. این برند در کشور ما نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برند ترکی آسورتی

یکی دیگر از معروف‌ترین تولید کنندگان مبلمان ترکی با برند آسورتی شناخته می‌شوند. این برند مبلمان کلاسیک را با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند. در این کمپانی انواع مبلمان کلاسیک و مبلمان نئو کلاسیک با تعداد مدل‌های بسیار متنوع تولید می‌شود.

این شرکت هر روزه تولیدات بسیار زیادی را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. در این شرکت به هیچ‌عنوان از قالب‌های پیش ساخته برای تولید مبلمان استفاده نمی‌شود. این مبلمان به عنوان یکی از بهترین مبلمان برای احساس خوشبختی در محیط منزل به کار می‌رود. مهم‌ترین اصلی که در تولید این برند اهمیت دارد، تولید رویاهای مشتریان است.

در این شرکت محصولات با توجه نظرات مشتریان تولید شده و ایده‌های مشتریان در تولید آنها اهمیت زیادی دارد.

برند ترکی بلونا

در سال ۱۹۹۷ یکی از شرکت‌های مهم برای تولید مبلمان در کشور ترکیه، تاسیس شد. این شرکت که برند بلونا را برای تولید مبلمان خود انتخاب کرد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این شرکت مبلمان درجه یک با کاربردهای بسیار متنوع تولید می‌شود. این شرکت به تولید مبلمان نشیمن، سرویس خواب و سرویس ناهارخوری پرداخته است.

برای تولید انواع مبلمان در این شرکت از رنگ‌های مد و بسیار باکیفیت استفاده می‌شود. در این مجموعه برای تولید مبلمان از تکنولوژی‌های بسیار جدید استفاده می‌شود. این مجموعه اهمیت زیادی به کیفیت کار خود داده و امروزه بیش از ۷۵۰ فروشگاه در ترکیه دارد.

ای انزاهوم

این برند توسط یاتاش برای ایجاد سبک‌های جدید زندگی در کشور ترکیه تاسیس شده است. در این شرکت سرویس ناهارخوری و مبلمان بسیار متنوع با رویکرد مدرن و خلاقانه تولید می‌شود. اگر می‌خواهید سبک مدرن را به خانه خود منتقل کنید، می‌توانید این برند را برای خود انتخاب نمایید.

این برند راحتی و کیفیت بسیار بالایی داشته و با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. خدمات گسترده‌ای که توسط این شرکت در ترکیه ارائه می‌شود باعث افزایش فروش و جذب مشتریان بسیار زیادی شده است.

مبلمان فاتیح کرال ترکی

یکی دیگر از شرکت‌های بسیار پیشرفته در کشور ترکیه که انواع مبلمان را تولید می‌کند مبلمان فاتیح کرال نام دارد. این شرکت از سال ۱۹۸۵ در استانبول افتتاح و به عنوان یکی از مراکز بزرگ برای تولید مبلمان شناخته می‌شود.

این برند کیفیت بسیار بالایی داشته و راحتی مبلمان را به عنوان یکی از اهداف خود قرار داده است. دقت و کیفیت متریالی که برای تولید مبلمان استفاده می.شود در این شرکت اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر می‌خواهید از مبلمان با کیفیت برخوردار شوید این برند گزینه مناسبی برای شما است.

برند استقبال

یکی دیگر از برندهای مبلمان ترکیه‌ای برند، استقبال نام دارد. این برند که از قدیمی‌ترین برندهای شناخته شده در ترکیه بوده و از سال ۱۹۵۷ کار خود را آغاز کرده است. این برند تلاش زیادی برای تنوع در تولید مبلمان انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید مبل بی‌نظیری در منزل خود داشته باشید، می‌توانید از این برند استفاده کنید. محصولاتی که توسط این شرکت تولید می‌شوند، کیفیت بسیار بالایی دارند. این محصولات سازگار با محیط زیست تولید شده و مجوز مدیریت زیست محیطی را از آن خود کرده‌اند.

برند کلاسیک کاس

یکی دیگر از برندهای ترکی که قصد معرفی آن را داریم برند مبلمان کلاسیک کاس است. این برند به عنوان یکی از تولیدکنندگان بین‌المللی مبلمان شناخته می‌شود. بزرگترین طراحان مبلمان در کشور ترکیه این برند را در سال ۱۹۸۳ به وجود آوردند. این شرکت که اهمیت بسیار زیادی برای تولید مبلمان با کیفیت دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. علاوه بر فروش این محصولات در کشور ترکیه، این مبلمان به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شوند.
 این شرکت دارای کیفیت و خلاقیت بسیار زیادی است. اگر می‌خواهید مبل متفاوتی خریداری کنید این برند انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. مبلمان کلاسیک در کشور ترکیه توسط این شرکت با تنوع بسیار بالا تولید می‌شود. در این شرکت توجه ویژه‌ای به جزئیات مبلمان و ظرافت اثر هنری آنها خواهد شد. تولید محصولات با کیفیت در این شرکت به صورت تضمین شده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. برای خرید انواع مبلمان ترکی می‌توانید یکی از برند‌های ترکی را برای خود انتخاب نمایید. 

سخن پایانی

با توجه به مطالب بالا متوجه شدید که در کشور ترکیه شرکت‌های بسیار زیادی انواع مبلمان را تولید می‌کنند. این روزها برند‌های ترکی مورد ‌توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. از آنجایی که مبلمان ترکی کیفیت بسیار بالایی در طرح و مواد اولیه مورد استفاده خود دارند طول عمر بالایی داشته و به راحتی دچار آسیب نمی‌شوند. اگر می‌خواهید فضای زیبایی در منزل خود ایجاد نمایید، می‌توانید یک از برندهای ترکی را برای خود برگزینید. 

فروشگاه های اینترنتی مختلفی هستند که شما میتونین از طریق اونها اقدام به خرید انواع مبلمان ترک، مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، مبل مدرن، مبل چستر و ... بکنین که از مهمترین اونها میشه به سایت های urbanladder.com و sofadatis.com و westelm.com و offdecor.com و همچنین digikala.com اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه مبلمان سوفاداتیس

فروشگاه مبلمان سوفاداتیس، بزرگترین و بهترین برند تولیدکننده مبل در کشور میباشد که افتخار این را داشته تا کنون به بیش از 3000 نفر از مردم عزیز کشور و همچنین تعداد زیادی از افراد سرشناس کشور، خدمت رسانی کرده است. این فروشگاه دارای انواع مختلف و کاملی از مبلمان ها میباشد! از مبل راحتی گرفته تا مبل سلطنتی، مبل مدرن و کلاسیک، مبل نئوکلاسیک، مبل ریلکسی و پاف و هر مدل دیگه ای که مدنظر شما باشه تا برای منزل یا محل کار تون تهیه بفرمایین.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل