اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111057135722095
در دسترس نیست

بهترین برندهای مبل خارجی

کد: 140111057135722095

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه تقاضای رو به رشد برای مبل خارجی همچنان بر بازار حاکم است و برندهای برتر مبلمان در جهان از این موضوع آگاه هستند.‌ این برند‌های معتبر که ....

بهترین برندهای مبل خارجی
بهترین برندهای مبل خارجی

امروزه تقاضای رو به رشد برای مبل خارجی همچنان بر بازار حاکم است و برندهای برتر مبلمان در جهان از این موضوع آگاه هستند.‌ این برند‌های معتبر که با تولید مبلمان چند منظوره با ویژگی‌های مختلفی مانند حداکثر امکانات ذخیره‌سازی، طراحی شیک و طرح‌های خلاقانه برای صرفه‌جویی در فضا هستند، تقاضای مصرف‌کننده و بازار را برآورده می‌کنند و باعث رشد بازار جهانی مبلمان می‌شود.

 یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن مبل خارجی مناسب این است که ابتدا برندهایی را که مطرح هستند، بشناسید. هنگامی که چند برند مبل خارجی را پیدا کردید، جستجو در کاتالوگ هر برند جهت یافتن مبل رویاهای خود بسیار آسان‌تر می‌شود.

با ما همراه باشید تا به معرفی چند تا از بهترین برندهای مبل خارجی بپردازیم.

به جرئت میشه گفت مبلمان یکی از جذاب ترین و محبوب ترین لوازم دکوراسیون داخلی هستش! انواع مدل ها و طرح ها و رنگ های مختلف این محصول باعث شده که مبل هیچ دو خونه ای شبیه هم نباشه. از طرفی تقریبا میشه گفت که دیگه خونه ای نیست که داخلش مبلمان وجود نداشته باشه؛ اما آیا هر مبلی برای هر خونه ای مناسب هست و میشه ازش استفاده کرد؟

برند IKEA برند IKEA یکی از بزرگ‌ترین برندهای مبل خارجی در جهان و همچنین تولید‌کننده و عرضه‌کننده مبلمان و لوازم خانگی آماده مونتاژ است.

برند IKEA 76 توسط Ingvar Kamprad با اولین فروشگاه خود در Älmhult، Småland معروف شد. دفتر مرکزی IKEA در دلفت هلند قرار دارد و در 433 مکان در سراسر جهان در 52 کشور فعالیت می‌کند. ‏

برند IKEA به دلیل حضور گسترده در فضای مجازی یکی از 10 برند برتر مبل خارجی در جهان است. وب سایت IKEA دارای بیش از 12000 محصول فهرست شده است که سالانه 2.1 میلیارد بازدید کننده دارد. ‏

نام تجاری IKEA به دلیل عدم مونتاژ قبلی شناخته شده است؛ زیرا بسیاری از مبلمان آن برای مونتاژ طراحی شده‌اند. دلیل اصلی این امر ارائه محصولات مقرون‌به‌صرفه به مصرف‌کنندگان با کاهش هزینه‌ها است. ‏

برند Ashley HomeStore

برند Ashley HomeStore یک فروشگاه زنجیره‌ای مبلمان آمریکایی و تولید‌کننده محصولات مبلمان است. Ashley HomeStore 23 در سال 1997 در Anchorage، آلاسکا، ایالات متحده تاسیس شد، دفتر مرکزی Ashley HomeStore در براندون، فلوریدا، ایالات متحده است.

برند Ashley HomeStore یکی از 10 برند برتر مبل خارجی در جهان است که علاوه بر ایالات متحده، دارای فروشگاه‌هایی است که در 1000 مکان در سراسر جهان از جمله کانادا، مکزیک، آمریکای مرکزی، ژاپن، قزاقستان، سنگاپور، عربستان سعودی و بنگلادش واقع شده‌اند. ‏

شرکت مادر Ashley HomeStore، Ashley Furniture Industries، بزرگترین تولیدکننده مبلمان خانگی و مبل خارجی در جهان با درآمد 4.7 میلیارد دلاری، با بیش از 23000 کارمند است. ‏

برند کارتل

 برند مبل‌ خارجی BizVibe Kartell یک شرکت ایتالیایی است که مبلمان معاصر پلاستیکی را تولید و به فروش می‌رساند، برند Kartell توسط Giulio Castelli و Anna Castelli Ferrieri در سال 1949 با دفتر مرکزی فعلی آن در Noviglio، ایتالیا تاسیس شد.

برند Kartell یکی از 10 برند برتر مبلمان در جهان است که به دلیل نگهداری اجناس خود در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف شناخته شده است. جذابیت اصلی Kartell خلاقیت و پیشرو بودن در طراحی مبلمان است. ‏

درآمد این شرکت 100 میلیون دلار در سال است. محصولات مبلمان Kartell علاوه بر فروشگاه‌های خود، توسط بیش از 150 خرده فروش مستقل در ایالات متحده به فروش می‌رسد. ‏

برند La-Z-Boy

برند La-Z-Boy یک نام مطرح در آمریکای شمالی است که به‌خاطر تکیه‌گاه‌های روکش‌دار راحت، مبل‌ها، صندلی‌های ثابت، صندلی‌های آسانسور و مبل‌های خوابیده‌ای که تولید می‌کند، معروف است.

برند La-Z-Boy در سال 1927 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در حال حاضر در مونرو، میشیگان قرار دارد و از بهترین برند‌های مبل خارجی در لیست مطرح بازار است.

برند Raymour & Flanigan

برند Raymour & Flanigan، مستقر در لیورپول، نیویورک، ایالات متحده، یک زنجیره خرده فروشی مبلمان آمریکایی و مبل خارجی است.

خط تولید Raymour & Flanigan شامل مبلمان منزل از جمله اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و مبلمان و تشک‌های اتاق خواب است. ‏

برند American Signature

برند American Signature در فهرست بهترین برند مبل خارجی در جهان قرار گرفته است. این برند مبل خارجی در سال 1948 توسط Jerome Schottenstein تاسیس شد و یک شرکت مبلمان با مالکیت خصوصی مستقر در کلمبوس، اوهایو است.

برند American Signature در حدود 19 ایالت، از ایالات متحده و با بیش از 120 شعبه در سراسر جهان فعالیت می‌کند. American Signature یکی از بهترین برندهای مبلمان در جهان بوده که با توجه به ویژگی‌های بسیار خوبی که برای تولیدات خود قرار داده توانسته در سطح دنیا بدرخشد

برند Roche Bobois

برند Roche Bobois یک خرده‌فروش فرانسوی مبلمان درجه یک و مبل خارجی است که توسط خانواده‌های Roche و Chouchan در سال 1960 تأسیس شد. این شرکت اکنون اولین نمایشگاه خود را در ژاپن افتتاح کرده است و به شبکه‌ای با بیش از 250 نمایشگاه در 55 کشور جهان تبدیل شده است. ‏

برند اتان آلن

اتان آلن یک زنجیره مبلمان آمریکایی و بهترین برند مبل خارجی است که در سال 1932 تأسیس شد و دارای 300 فروشگاه در سراسر ایالات متحده آمریکا، کانادا، آسیا، اروپا و خاورمیانه است.

این شرکت توسط Nathan S. Ancell و Theodore Baumritter تأسیس شد و در حال حاضر دفتر مرکزی آن در Danbury، کانکتیکات است. ‏

برند Restoration Hardware

یکی از سریع‌ترین شرکت‌های مبل خارجی در حال رشد در جهان، Restoration Hardware یک شرکت آمریکایی لوکس مبلمان خانگی است که دفتر مرکزی آن در Corte Madera، کالیفرنیا قرار دارد.

برند Restoration Hardware که در سال 1979 در Eureka، کالیفرنیا مشغول فعالیت شد، در حال حاضر، با دفتر مرکزی در Corte Madera، کالیفرنیا، ایالات متحده، 36 فروشگاه را در ایالات متحده و کانادا اداره می‌کند. برند Restoration Hardware به عنوان یکی از برترین برندهای مبلمان لوکس مبل خارجی در جهان نیز شناخته می‌شود.

سخن پایانی

انتخاب مبل یک تصمیم بزرگ برای زیبایی دو چندان خانه شما است؛ اما پیدا کردن مبل مناسب کاری سخت به حساب می آید زیرا با گزینه‌ها، سبک‌ها و رنگ‌های بی پایان انتخاب سخت می‌شود؛ اما اطلاع از بهترین برند‌های مبل خارجی انتخاب را برای شما آسان می‌کند‌. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با ۱۰ برند برتر مبل خارجی آشنا کنیم، امیدواریم سودمند بوده باشیم.

حال اگر قصد خرید مبل خارجی، مبلمان راحتی، مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل نئوکلاسیک، مبل چستر و یا هر نوع مبلمان دیگه ای دارین، سایت های معتبر زیادی هستند که میتوانند به شما کمک بکنند از جمله burrow، فروشگاه مبلمان سوفاداتیس، فروشگاه آف دکور، فروشگاه مبل و میز، فروشگاه ایران میز و serenaandlily.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه مبلمان سوفاداتیس

فروشگاه مبلمان سوفاداتیس، بزرگترین و بهترین برند تولیدکننده مبل در کشور میباشد که افتخار این را داشته تا کنون به بیش از 3000 نفر از مردم عزیز کشور و همچنین تعداد زیادی از افراد سرشناس کشور، خدمت رسانی کرده است. این فروشگاه دارای انواع مختلف و کاملی از مبلمان ها میباشد! از مبل راحتی گرفته تا مبل سلطنتی، مبل مدرن و کلاسیک، مبل نئوکلاسیک، مبل ریلکسی و پاف و هر مدل دیگه ای که مدنظر شما باشه تا برای منزل یا محل کار تون تهیه بفرمایین.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار