اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111047134819386
در دسترس نیست

قیمت لامپ کم مصرف دلتا

کد: 140111047134819386

، (اخبار رسمی): از مسائل مهمی که همیشه برای فروشندگان تولید کنندگان قطعات الکتریکی مطرح بوده است، عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا می باشد. شرکت دلتا، یکی از برترین کارخانجات تولید لامپ در کشور محسوب می گردد که قادر است تمامی لامپ های کم مصرف را در انواع مختلف و با قیمت های متنوع به بازار عرضه کند.

قیمت لامپ کم مصرف دلتا
قیمت لامپ کم مصرف دلتا

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا
امروزه لامپ های کم مصرف دلتا، جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنتی خطرناک شده اند. علاوه بر آن، قیمت این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های فلورسنتی بسیار مناسب تر است. به همین دلیل شما می توانید از آن ها به مدت زمان طولانی و بدون پرداخت هزینه های اضافه استفاده کنید. اما برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید تری داشته باشید، پیش از خرید پیشنهاد می شود تمامی عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا را بدانید.

  • نوع شکل لامپ

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا تاثیر بسزایی دارد، شکل آن است. به طور استاندارد و معمولی، قیمت لامپ های کم مصرف دلتا مناسب و در رنج دیگر لامپ ها است. اما در برخی از مواقع به سفارش مشتریان شکل لامپ تغییر می کند و قیمت آن افزایش می یابد. علاوه بر آن، عوامل دیگر شکل همچون تمام پیچ، نیم پیچ و لوتوس بودن نیز می تواند نقش بسزایی را بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا ایفا کند.

  • نوع ساختار لامپ

نوع ساختار، یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا نقش بسزایی را ایفا می کند. در برخی از مواقع، به سفارش مشتریان، نوع ساختار لامپ تغییر می کند و سبب متنوع شدن رنگ آن و در نتیجه افزایش قیمت می شود. البته فراموش نکنید که توان مصرفی نیز می تواند سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف بشود. ارزان ترین لامپ های کم مصرف دلتا با توان مصرفی 18 و گران ترین آن ها با توان مصرفی 105 وات تولید و به بازار عرضه می شوند. البته فراموش نکنید که هر چقدر توان مصرفی بالا تر باشد، مصرف برق نیز افزایش می یابد.

  • مکان و شرایط مورد استفاده

در برخی از شرایط، استفاده از لامپ های کم مصرف دلتا کمی دشوار تر می گردد. از این رو متخصصان لامپ های کم مصرفی را با توجه به شرایط ویژه از جمله دما و حرارت بالا و حتی رطوبت طراحی کرده اند تا کاربران بتوانند از محصولات دلتا در هر شرایطی استفاده کنند و لذت ببرند. ناگفته نماند که هر چقدر لامپ با شرایط دشوار تری ساخته شود، قیمت آن چندین برابر افزایش می یابد. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند قیمت لامپ کم مصرف دلتا را افزایش دهند. پیشنهاد می شود پیش از خرید این لامپ و پرداخت هزینه، نوع استفاده و شرایط محیط را سنجش کنید تا بتوانید از محصولات دلتا نهایت سود را ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل