اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111057136618294
در دسترس نیست

کاشت مو به روش  micro fit

کد: 140111057136618294

، (اخبار رسمی): کاشت مو به روش  micro fit یکی از بهترین و به روزترین روش های کاشت مو قبل از روش sut محسوب می شود. در این روش کاشت مو در واقع نسخه ای دیگر از روش fit بوده که تنها تجهیزات مورد نیاز در روش میکرو فیت با روش قبل متفاوت تر می باشد. نحوه برداشت مو به این صورت می باشد که بسیار منحصر به فرد بوده و عوارض بسی

کاشت مو به روش  micro fit یکی از بهترین و به روزترین روش های کاشت مو قبل از روش sut محسوب می شود. در این روش کاشت مو در واقع نسخه ای دیگر از روش fit بوده که تنها تجهیزات مورد نیاز در روش میکرو فیت با روش قبل متفاوت تر می باشد.

نحوه برداشت مو به این صورت می باشد که بسیار منحصر به فرد بوده و عوارض بسیار ناچیزی را به دنبال دارد. در کاشت مو به روش  micro fit نیازی به تراشیدن موی سر نمی باشد که پس از انجام جراحی در ظاهر بیمار، تغییرات چندان بزرگی ایجاد نمی شود.

مراحل میکرو فیت طبق روش های fit  و fut انجام شده و هدف این دو روش با هم یکسان می باشد. از مزیت های روش کاشت مو میکروفیت به عدم به جا ماندن زخم پس از عمل جراحی اشاره نمود.

کاشت مو به روش  micro fit مناسب چه افرادی است؟

میکرو اف آی تی یا کاشت مو به روش  micro fit یکی از آخرین دستاورد تکنیکی در حوزه کاشت مومی باشد و از مزیت های متعددی برخوردار می باشد. بهترین سن برای پیوند مو به روش میکروفیت، ۲۵ سال می باشد. چرا که بر اساس باور بسیاری از متخصص انجام این پیوند برای افراد زیر ۲۵ سال، می تواند نتایج نا پایداری داشته باشد.

کاشت مو به روش میکرو فیت دارای کمترین سطح تهاجم بوده و نتیجه به دست آمده پس از پیوند بسیار طبیعی خواهد بود. دوره نقاهت کاشت مو به روش میکرو فیت بسیار کوتاه می باشد و به دلیل عدم کاشت مو، تشخیص پیوند مو برای اطرافیان بسیار سخت می باشد. در این روش کاشت مو با بس حس کردن پوست سر بیمار، سوراخ های کوچکی در سر ایجاد می شود.

چه اقداماتی قبل از کاشت مو در روش micro fit باید انجام داد؟

تصمیم به کاشت مو به روش  micro fit یک تصمیم بسیار جدی می باشد که بایستی تمامی نکات و اقدامات قبل از پیوند مو توسط بیمار رعایت شود. در کلینیک های کاشت مو، پزشک فرد را معاینه و با توجه به شرایط فیزیکی یک سری نکاتی را قبل از کاشت و پیوند توصیه می کند.

برای مثال فرد بایستی از نظر اینکه برای پیوند مو مناسب می باشد یا نه بررسی شود. برخی از افراد با توجه به موقعیتی که دارند به هیچ وجه نسبت به کاشت مو پاسخ مثبتی نخواهند داد.

چرا که طاسی سر به صورت ارثی می باشد و یا ممکن است ریزش مو در حدی نباشد که نیاز به پیوند مو باشد. هم چنین پزشک دلیل ریزش مو در بیمار را بررسی می کند. در برخی مواقع ممکن است به دلیل استرس، فشارهای روحی و تغذیه نامناسب با ریزش شدید مو مواجه باشید.

از دو ماه قبل از کاشت مو، مصرف سیگار، قلیان و دیگر مواد مخدر را کنار بگذارید.

مصرف مشروبات الکی را یک هفته قبل از جراحی برای خود منع کنید.

در صورتی که یک هفته قبل از کاشت مو از انواع ویتامین ها و ترکیبات درمانی گیاهی استفاده کرده اید بهتر است با پزشک خود در میان بگذارید.

دو هفته قبل از عمل مصرف ماینوکسیدیل و محلول های مشابه را قطع کنید.

یک روز قبل از پیوند مو از مصرف داروهای مسکن و ضد التهاب خودداری نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی