اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111217156518294
در دسترس نیست

چمدان مسافرتی

کد: 140111217156518294

، (اخبار رسمی): چند ماهی تا آغاز فصل بهار و آغاز سفرهای نوروزی باقی مانده است. سفر یکی از اصلی ترین تفریحات خانواده های ایرانی است، علاوه بر تفریح در تغییر آب و هوا و... باید برای سفر آماده شوید. تمهیداتی مانند: خرید وسایل سفر، خرید چمدان و... خرید چمدان مسافرتی یکی از مقدمات اصلی سفر است،

چمدان مسافرتی
چمدان مسافرتی

چمدان یا کمد مسافرتی وسیله ای است که لباس و سایر وسایل ضروری را در آن قرار می دهند. این دستگاه هم برای جابجایی اشیا و هم برای قرار دادن اشیا در آن کاربرد دارد.

چند ماهی تا آغاز فصل بهار و آغاز سفرهای نوروزی باقی مانده است. سفر یکی از اصلی ترین تفریحات خانواده های ایرانی است، علاوه بر تفریح در تغییر آب و هوا و... باید برای سفر آماده شوید. تمهیداتی مانند: خرید وسایل سفر، خرید چمدان و... خرید چمدان مسافرتی یکی از مقدمات اصلی سفر است، زیرا شما لباس و سایر ملزومات خود را در آن قرار می دهید.

چمدان مسافرتی چیست؟

چمدان یا کمد مسافرتی وسیله ای است که لباس و سایر وسایل ضروری را در آن قرار می دهند. این دستگاه هم برای جابجایی اشیا و هم برای قرار دادن اشیا در آن کاربرد دارد. هنگام خرید چمدان حتما به سراغ چمدان های محکم و بادوام بروید تا به وسایل شخصی شما آسیبی نرسد. برخی از چمدان ها برای ایمنی بیشتر مجهز به قفل هستند. چمدان ها معمولا از الیاف مصنوعی، پلاستیک، پارچه های مقاوم و ... ساخته می شوند و شما می توانید بسته به سلیقه خود هر آنچه که می خواهید بخرید.

انواع چمدان مسافرتی:

چمدان برزنتی: رایج ترین نوع چمدان است، معمولا وزن چندانی ندارند، اگر می خواهید به مناطق شمالی کشور سفر کنید، این مدل را نخرید زیرا وقتی خیس می شود بوی بدی می دهد.

چمدان پلاستیکی تیتانیوم: جنس این چمدان بادوام است. اگر می خواهید با توجه به بودجه خود یک چمدان مناسب و باکیفیت خریداری کنید، خرید این نوع چمدان را به شما پیشنهاد می کنیم. عمر طولانی این نوع چمدان باعث برتری آن نسبت به سایر چمدان ها شده است. تنها عیب این نوع چمدان ها حساس بودن آنها به خط و خش است.

چمدان چرمی: این چمدان ها یکی از همراهان قدیمی مسافران هستند. اگر به سبک سفر خود اهمیت می دهید، این چمدان ها بسیار زیبا و شیک خواهند بود. تنها عیب آنها گران و سنگین بودن آنهاست.

سامسونت سافاری: این نوع چمدان برای سفرهای کوتاه و تکی مناسب است. بسیاری از افراد از این مدل برای سفرهای خود استفاده می کنند.

نکات مهم و کاربردی که در خرید چمدان مسافرتی باید به آن توجه کنید:

1-هر چمدانی بیش از ده سال به شما خدمات مفیدی نمی دهد. پس به فکر خرید چمدانی با عمر طولانی نباشید.
2-هنگام خرید چمدان حتما به بودجه خود توجه کنید. چمدان های معمولی در بازار از 300 هزار تومان شروع می شود تا چند میلیون تومان.
3-هر چمدانی کاربرد و کاربرد خاص خود را دارد، قبل از خرید چمدان مسافرتی حتما به نیاز خود و تعداد افرادی که قصد استفاده از آن را دارند توجه کنید.
4-حتما به چرخ های چمدان دقت کنید تا چرخ ها آسیب نبینند. اگر چمدانتان بزرگ است، یک چمدان چهار چرخ بخرید.
5-اگر به دنبال ایمنی چمدان هستید، یک چمدان با بدنه محکم بخرید.
6-اگر وزن چمدان برایتان مهم است، چمدانی با مواد نرم و انعطاف پذیر تهیه کنید.
7-به دسته چمدان دقت کنید، هر چه دسته چمدان بلندتر باشد، حمل آن برای شما راحت تر خواهد بود، دسته های کوتاه شما را آزار می دهد.
8-هنگام خرید چمدان مسافرتی، رنگ تیره را انتخاب کنید، زیرا رنگ های روشن خیلی زود کثیف می شوند.
9-سعی کنید چمدانی بخرید که دارای ترمز و فرمان باشد. البته چمدان های بزرگ این قابلیت را دارند.
10-جنس دسته ها را با دقت بررسی کنید، معمولا از دو نوع فولادی و آلومینیومی ساخته می شوند. فولاد بهتر از آلومینیوم خواهد بود.
11-چمدانی بخرید که گارانتی داشته باشد تا در صورت خراب شدن نگران تعمیر آن نباشید.
12-سعی کنید چمدان انتخابی شما مجهز به قفل باشد. تا بتوانید از سلامت چمدان خود مطمئن شوید.
13-برای افزایش حجم چمدان خود، چمدانی بخرید که دارای زیپ اضافی زیادی باشد.
14-سعی کنید فاکتور اثاثیه مسافرتی را نگه دارید و تا پایان گارانتی آن را دور نیندازید.

شما عزیزان جهت ثبت سفارش چمدان مسافرتی و دیگر انواع کیف می توانید به آدرس https://www.digikala.com/seller/aftew/ مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی