اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111107143619386
در دسترس نیست

خرید عمده لامپ هالوژن

کد: 140111107143619386

، (اخبار رسمی): خرید عمده هالوژن یکی از راه هایی است که به واسطه آن می توانید هالوژن ها را با قیمت مناسب از عمده فروشان خریداری نمایید. هالوژن ها معمولاً به صورت یکجا و تعداد زیاد خریداری می شوند و در این شرایط چه از عمده فروشی و چه از جزئی فروشی، این لامپ ها باید به صورت کلی خریداری شوند.

خرید عمده لامپ هالوژن
خرید لامپ هالوژن

خرید عمده هالوژن یکی از راه هایی است که به واسطه آن می توانید هالوژن ها را با قیمت مناسب از عمده فروشان خریداری نمایید. البته در ابتدای محتوا نیز به این موضوع اشاره کرده ایم که هالوژن ها معمولاً به صورت یکجا و تعداد زیاد خریداری می شوند و در این شرایط چه از عمده فروشی و چه از جزئی فروشی، این لامپ ها باید به صورت کلی خریداری شوند. اما خرید عمده از کارخانه های تولید کننده لامپ، نمایندگی های مجاز و سایر تامین کنندگان، همیشه به صرفه تر از خرید از جزئی فروش ها خواهد بود.

چرا که معمولاً برای خرده فروش ها، صرفه اقتصادی ندارد که بتوانند انواع لامپ هالوژن سقفی را با قیمت کم و یا قیمت تعریف شده کارخانه به مصرف کننده بفروشند اما برای نمایندگی ها و خود کارخانه ها به صورت مستقیم چنین امکانی فراهم خواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده درباره انواع لامپ هالوژن سقفی و ویژگی های این مدل لامپ ها، متوجه شدیم که کاربرد این لامپ ها چقدر گسترده است و در کجاها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت هالوژن سقفی
یکی از مهم ترین مسائلی که می بایست در هنگام خرید قطعات الکتریکی و برقی ساختمان به آن توجه ویژه ای شود، قیمت هالوژن سقفی است. لامپ های هالوژن سقفی یکی از پر کاربرد ترین انواع چراغ های مدرن امروزی محسوب می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع چراغ نسبت به لامپ های دیگر از مصرف برق بسیار پایین و عمر طولانی مدتی برخوردار می باشد؛ این امر سبب شده تا بسیاری از افراد بجای خرید لامپ های قدیمی و پر مصرف، به خرید لامپ هالوژن سقفی روی آورند.

یکی از مهم ترین مزایای لامپ های هالوژن سقفی که سبب شده بسیاری از افراد علاقمند و طرفدار آن شوند، متنوع بودن مدل ها است. هالوژن های سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن، کاربران می توانند این نوع چراغ را بر اساس نوع سلیقه خود خریداری نمایند و جلوه ای زیبا و درخشان را به ساختمان خود ارائه دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر روی قیمت هالوژن سقفی و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

انواع هالوژن سقفی
از نظر پوسته بیرونی و به اصطلاح ظاهر، لامپ های هالوژن سقفی به دو صورت فرم لس و فرم دار وارد بازار می شوند. لامپ های هالوژن سقفی فرم دار بیشتر برای بیرون کار مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها بسیار آسوده است.

فرم لامپ های هالوژن سقفی در طرح ها و رنگ های مختلف طبق سفارش و سلیقه مشتریان تولید می گردند. لامپ های هالوژن سقفی فرم لس یا بدون فرم، برای سازه های تو کار و مخفی مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها نسبت به لامپ های هالوژن سقفی فرم دار کمی دشوار تر است. جالب است بدانید قیمت لامپ هالوژن سقفی فرم دار نسبت به فرم لس کمی بالا تر است.

از نظر اجزای درون، لامپ های هالوژن سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. به طور کلی مداری که لامپ های هالوژن سقفی بر روی آن قرار می گیرند به دو صورت معمولی یا ساده و بک لایت دار است. علاوه بر آن، بر روی برخی از مدار لامپ های هالوژن سقفی، محافظ و مقاومت هایی قرار می گیرند که سبب افزایش طول عمر لامپ های کوچک ال ای دی می شوند. نا گفته نماند که قیمت لامپ هالوژن سقفی بک لایت نسبت به معمولی گران تر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان