اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111167148521863
در دسترس نیست

قیمت و خرید آهن و پروفیل برای ساخت یک خانه

کد: 140111167148521863

، تهران , (اخبار رسمی): پروفیل و آهن فرفورژه در اواخر دهه 1700 و در سراسر دهه 1800 مصالح ساختمانی محبوب بودند.

قیمت و خرید آهن و پروفیل برای ساخت یک خانه
قیمت و خرید آهن و پروفیل برای ساخت یک خانه

پروفیل و آهن فرفورژه در اواخر دهه 1700 و در سراسر دهه 1800 مصالح ساختمانی محبوب بودند. تولید انبوه به این معنی بود که بسیاری از معماری اسکاتلندی در این دوره از آهن هم برای تزئینات و هم از نظر ساختاری استفاده می کردند. اسکاتلند همچنین یکی از صادرکنندگان عمده محصولات چدن در قرن 19 و 20 بود.

آهن‌کاری‌های تزئینی و معماری با استفاده از سه فلز آهنی ساخته می‌شد: چدن، آهن فرفورژه و فولاد ملایم که همگی از سنگ آهن به دست می‌آمدند. ویژگی‌های آهن متفاوت است و در حالی که سنگ‌های اسکاتلندی برای ریخته‌گری مناسب بودند، برای تبدیل به آهن فرفورژه خوب کمتر مناسب بودند.

بازرسی منظم آهن آلات به شما کمک می کند تا علائم آسیب یا پوسیدگی را تشخیص دهید تا بتوانید به سرعت با آنها برخورد کنید. آهن یک ماده بادوام است، اما عوامل مختلفی می توانند به پوسیدگی و سرعت بخشیدن به آن کمک کنند. عدم نگهداری و تعمیرات منظم اغلب بدترین مقصر است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

خوردگی آهن زمانی اتفاق می افتد که اکسیژن و آب وجود داشته باشد. با گذشت زمان، آهن به اشکال اکسید طبیعی سنگ آهن اصلی که از آن به وجود آمده است، باز می گردد. اعمال پوشش های سطحی برای خشک نگه داشتن آهن خطر خوردگی را کاهش می دهد. شما باید هر گونه خوردگی را به محض مشاهده آن از روی آهن آلات پاک کنید.

در مواردی که قیمت آهن و قیمت پروفیل ضروری است، مداخله باید حداقل باشد و باید از تکنیک های تعمیر با کیفیت استفاده شود. تعمیرات و جایگزینی با طراحی نامناسب می تواند باعث آسیب جدی شود و ظاهر و شخصیت آهنی های تاریخی را خراب کند. میتوانید صفحه مربوطه را دنبال نمایید.

تعویض عناصر آهنی ممکن است گاهی برای اطمینان از یکپارچگی سازه ضروری باشد. با این حال، باید سعی کنید تا جایی که می توانید پارچه اصلی را حفظ کنید، و همه جایگزین ها باید بر اساس یکسان باشند.

رنگ‌آمیزی منظم باعث می‌شود که آهن‌کاری خوب به نظر برسد و به محافظت از آن در برابر خوردگی کمک کند. اگر مجبور به درمان فقط مناطق کوچک خوردگی شده باشید، ممکن است بتوانید رنگ نقطه ای را تعمیر کنید.

آهن‌کاری‌های تزئینی و معماری با استفاده از سه فلز آهنی ساخته می‌شوند: چدن، آهن فرفورژه و کمتر اوقات فولاد ملایم. ماده اولیه هر سه سنگ آهن بود. سنگ معدن های طبیعی آن ممکن است دارای عناصر فلزی دیگری باشند که به آهن کیفیت های متالورژیکی متفاوتی می بخشد.

سنگ‌های اسکاتلندی برای ریخته‌گری مناسب بودند، اما برای تبدیل به آهن فرفورژه مناسب کمتر بودند. این بیشتر به دلیل محتوای بالای فسفر آنها است.

اسکاتلند هرگز از نظر آهن فرفورژه ساختاری خودکفا نبود و نمونه های بسیار کمی از فرفورژه های تزئینی خوب در سراسر کشور وجود دارد.

چدن

چدن عبارت است از:

  • بسیار قوی و سخت
  • بسیار بادوام
  • قابلیت ریخته گری در اشکال پیچیده
  • نسبت به آهن فرفورژه در برابر خوردگی مقاوم تر است

برای ریخته‌گری از الگوی معمولاً چوبی برای ساختن قالب از ماسه مخصوص استفاده می‌شود. آهن مذاب داخل قالب ریخته می شود و می گذارند تا به یک ساختار سفت تبدیل شود. این الگو را می توان برای ایجاد طرح هایی با تکرار بخش های یکسان استفاده مجدد کرد.

چدن را نمی توان آهنگری کرد، و شکننده تر از آهن فرفورژه است - اگر با ضربه تیز برخورد شود، خرد می شود. این به دلیل محتوای کربن بالا (حدود 4٪) است. بیشتر کربن موجود در آهن "خاکستری" به شکل دانه های گرافیت است، بنابراین یک شکسته تازه خاکستری و کریستالی به نظر می رسد.

چدن به محض اینکه پیشرفت های تکنولوژیکی به آن اجازه تولید ارزان تر و در مقادیر زیاد را داد، تبدیل به یک ماده ساختاری با ارزش شد.

فرفورژه
آهن فرفورژه آهن تقریباً خالص است.

آهن فرفورژه عبارت است از:

  • یک ماده انعطاف پذیر
  • بسیار قابل اجرا
  • ساختار فیبری
  • نسبت به فولاد ملایم در برابر خوردگی مقاوم تر است

آهن‌های فرفورژه کاملاً آراسته و ظریف هستند، زیرا مواد بسیار کارآمد هستند. طومارها و شاخ و برگ ها نقوش رایجی هستند و الگوها و طرح ها معمولاً کمی متفاوت هستند زیرا آهن فرفورژه با دست کار می شود. آهنگرها آهن را به شکل چکش در می آورند و سپس با جوشکاری آتش و با استفاده از طوق، پرچ و سایر وسایل مکانیکی آن را مونتاژ می کنند.

اصطلاح "آهن فرفورژه" اغلب به اشتباه برای هر نوع فولاد کار شده استفاده می شود. اما آهن فرفورژه همان ماده فولاد نرم نیست.

بررسی منظم آهن آلات به شما کمک می کند تا علائم آسیب یا پوسیدگی را تشخیص دهید تا بتوانید به سرعت با آنها مقابله کنید.

اجناس آب باران چدنی و نرده‌های آهنی و دروازه‌ها از رایج‌ترین اشکال آهن‌کاری هستند که احتمالاً در اسکاتلند می‌بینید. بسیاری از سازه های آهنی از دید پنهان است.

از بازرسی کالاهای آب باران مطلع شوید.

با بازرسی نرده ها و درب های آهنی آشنا شوید.

خواصی که دارای سازه های آهنی هستند ممکن است گاهی نیاز به ارزیابی سازه داشته باشند.

ارزیابی ساختاری
ممکن است به دنبال یک ارزیابی ساختاری باشید:

  • برای مشاوره در مورد علل و اهمیت ساختاری نقص
  • برای اصلاح مشکلات ساختاری که پس از طوفان یا آتش سوزی شدید متوجه می شوید
  • قبل از خرید یا اجاره ملک
  • قبل از تعمیر، نوسازی یا تبدیل ملک

بررسی محل و کار بازرسی اطلاعاتی در مورد وضعیت فیزیکی ساختمان فراهم می کند. سپس برای ارزیابی اینکه آیا ساختمان می تواند به طور ایمن نیازهای کاربران خود را برآورده کند یا خیر استفاده می شود. بخشی از ارزیابی ساختاری، شناسایی و ارزیابی اهمیت ساختاری تغییرات گذشته خواهد بود.

یک مهندس عمران یا سازه دارای صلاحیت مناسب باید ارزیابی سازه را انجام دهد یا حداقل بر آن نظارت کند. مهندس ممکن است بخواهد با یک متخصص در زمینه حفظ و تعمیر قطعات چدنی و فرفورژه مشورت کند.

ممکن است بخواهید بازرسی، حفاظت و تعمیر سازه های آهنی کوچک را به یک پیمانکار مجرب بسپارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آهن ملت

شرکت توان کاوش شکیبا با برند تجاری آهن ملت از فعالان با تجربه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فولاد است که در زمینه خرید و فروش آهن آلات فعال میباشد و ارائه خدماتی همچون قیمت آهن آلات و تامین نیاز مشتریان اعم از تیر آهن ، میلگرد ، ورق ، پروفیل ، نبشی ، ناودانی ، آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله این خدمات میباشد. کارشناسان شرکت آهن ملت همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و همچنین پیگیری رضایت مشتری میباشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان