اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111167150219386
در دسترس نیست

عوامل موثر بر قیمت لامپ ال ای دی کوچک

کد: 140111167150219386

، (اخبار رسمی): لامپ های ال ای دی کوچک دارای دو نوع خام و مرکب می باشند. لامپ های ال ای دی خام، بیشتر برای مدار های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

عوامل موثر بر قیمت لامپ ال ای دی کوچک
خرید و فروش لامپ ال ای در در اصفهان

عوامل موثر بر قیمت لامپ ال ای دی کوچک می توانند بسیار گسترده و متنوع باشند. کما اینکه لامپ های ال ای دی مانند سایر لامپ ها قیمت معینی ندارد و بر اثر عواملی مختلف قیمت این محصول، بالا و پایین می شود. از جمله مهم ترین عواملی که می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت لامپ ال ای دی کوچک تاثیر بگذارند، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم : 

  • قیمت خریدار و نمایندگی لامپ های ال ای دی 
  • نوع و مدل لامپ های ال ای دی
  • اندازه و ابعاد لامپ های ال ای دی 
  • برند سازنده لامپ
  • نوع بسته بندی لامپ های ال ای دی 
  • استایل فیزیکی لامپ
  • و ...

در نهایت باید خدمت تان عرض کنیم که قیمت لامپ ال ای دی کوچک، به مراتب از لامپ های معمولی بالاتر است. اما چیزی که برای مصرف کننده اهمیت دارد، کیفیت و مقاومت بالا و پایین بودن مصرف انرژی این مدل لامپ ها است. 

مزایای استفاده از لامپ ال ای دی کوچک
یکی از برترین مزایای استفاده از لامپ های ال ای دی کوچک، کاهش انرژی می باشد. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی به دلیل نیاز به ولتاژ و شدت جریان بسیار پایین، مصرف برق بسیار کمی دارند و قادر هستند با برق بسیار کمی مدت ها روشن بمانند. کم مصرف بودن لامپ های ال ای دی کوچک سبب افزایش چند برابری طول عمر آن ها شده است. به همین دلیل، پیشنهاد می شود برای روشنایی محیط از این نوع لامپ ها استفاده نمایید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ ال ای دی کوچک، مقاومت بسیار پایین در هنگام روشن شدن می باشد. لامپ های پر مصرف بزرگ و کوچک، در هنگام روشن شدن مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهند و یک جرقه کوچک تولید می نمایند؛ به همین دلیل، در برخی از مواقع جرقه کوچک تولید شده بر اثر روشن شدن لامپ های پر مصرف، تبدیل به یک صانحه بسیار بزرگ شده است. اما لامپ های ال ای دی کوچک در هنگام روشن شدن هیچ گونه جرقه ای تولید نمی کنند و حتی در زمانی که درون یک محیط با گاز های قابل اشتعال پر شده است، با روشن نمودن لامپ های ال ای دی هیچ گونه خطری ایجاد نمی گردد.

نحوه استفاده از لامپ ال ای دی کوچک
لامپ ال ای دی کوچک، توسط به شرکت های مختلف به چند صورت تولید می شوند. لامپ های ال ای دی کوچک خام، لامپ های بسیار کوچکی هستند که اندازه آن ها تقریبا نصف اندازه یک چوب کبریت می باشد؛ برای روشن سازی این لامپ کافی است دو پایه کوچک فلزی آن را به یک باتری متصل نمایید.

اما برخی دیگر از لامپ های ال ای دی کوچک وجود دارند که دارای اجزای فراتری از جمله مقاومت ها و ترانس می باشند که درون لامپ های حبابی قرار دارند و برای استفاده از آن ها، می بایست لامپ ها را به یک سرپیچ متصل نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان