کد: 140111207155818524
در دسترس نیست

معرفی بهترین ترازو فروشگاهی برای فروشگاه های بزرگ و کوچک

کد: 140111207155818524

، (اخبار رسمی): در یک فروشگاه بزرگ و یا کوچک، همیشه وسایلی مهم و اساسی وجود داشته است که خریدش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و یکی از آن وسایل بسیار مهم ترازو فروشگاهی می باشد.

معرفی بهترین ترازو فروشگاهی برای فروشگاه های بزرگ و کوچک
ترازو

در زمان های قدیم فروشندگان به روش های مختلفی وزن کشی اجناس را انجام می دادند و گاهی نیز با خطا مواجه می شدند؛ زیرا این دستگاه ها دقت چندانی نداشتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ترازوهای جدید و امروزی جایگزین ترازوهای قدیمی فروشگاهی شده اند و از دقت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. اگر شما قصد خرید ترازو فروشگاهی برای فروشگاه خود را دارید و نمی دانید باید دارای چه ویژگی هایی باشد و انواع آن چه کاربردهایی دارد، بی شک خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

ترازوی فروشگاهی چیست؟

ترازوهایی که در فروشگاه ها وجود دارند با ترازوهای خانگی تفاوت هایی دارند و بواسطه این وسیله، وزن اجسام سنجیده می شود. ترازوی فروشگاهی می تواند با توجه به کاربری فروشگاه، طراحی و امکانات متفاوتی داشته باشد و همه ترازوها به یک شکل در بازار وجود ندارند؛ همچنین هنگام خرید ترازو فروشگاهی شما باید از نکاتی آگاهی داشته باشید تا بتوانید وسیله ای مطابق با نیازتان خریداری کنید. ترازوهای فروشگاهی براساس نیاز فروشگاه به دو دسته علمکدار و بدون علمک تقسیم می شوند و همچنین دارای ظرفیت های مختلفی نیز می باشند. امکاناتی که ترازوی فروشگاهی می تواند داشته باشد شامل چاپ فاکتور، متصل شدن به کامپیوتر، اتصال به بارکدخوان، اتصال به ترازوهای دیگر و تولید بارکد می باشد. علاوه بر این می تواند در دو جنس پلاستیک فشرده و استیل نیز عرضه شوند.

ویژگی های بهترین ترازو فروشگاهی برای فروشگاه های بزرگ و کوچک

برای خرید ترازو باید بدانید که این وسیله دارای چه ویژگی هایی می باشد و بعد اقدام به خرید نمایید. دانستن ویژگی ها و نکات یک ترازوی باکیفیت، قبل از خرید مهم ترین اصلی می باشد که باید آن را رعایت کنید. یکی از ویژگی هایی که در خرید ترازو فروشگاهی باید به آن توجه داشته باشید، اتصال به پرینتر می باشد. اگر شما مایل به این هستید که بعد از خرید به مشتری فاکتور و فیش خرید را ارائه دهید، باید ترازویی برای فروشگاه خود خریداری کنید که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد. سایت تراز الکترونیک پیشرفته ترین ترازوهای فروشگاهی را به فروش می رساند. از دیگر ویژگی هایی که این ترازوها دارند این است که می توانند وزن و قیمت را به طور همزمان ثبت کنند و این در سرعت عمل افراد بسیار تأثیرگذار می باشد و مشتری ها زمان زیادی را در صف انتظار نمی مانند. البته لازم به ذکر می باشد که هرچه کیفیت و امکاناتی که یک ترازو فروشگاهی به شما ارائه می دهد بالاتر باشد، بی شک قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. پس در خرید ترازو به قیمت و بودجه ای که مدنظر دارید نیز دقت کافی داشته باشید و دستگاهی را تهیه کنید که علاوه بر کارایی بالا، قیمتی به صرفه نیز داشته باشد.

استفاده از برق یا باتری کدام بهتر است؟

باید قبل از خرید ترازو به این نکته توجه داشته باشید که ترازوی فروشگاهی شما هم قابل اتصال به برق باشد و هم باتری. وسیله ای که تنها قابلیت اتصال به باتری را داشته باشد از سرعت کمتری برخوردار است. در مقابل وسیله ای که به برق متصل می شود سرعت عمل بالایی دارد؛ اما زمانی که برق فروشگاه قطع شود، ترازویی کارایی دارد که قابل اتصال به باتری باشد. پس بهتر است در خرید ترازو حتما مدلی را انتخاب کنید که قابلیت اتصال به هر دو را داشته باشد. پس هرکدام کارایی مخصوص به خود را خواهد داشت و برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند و مکمل هم هستند.

میزان دقت دستگاه بسیار مهم است!

همانطور که گفتیم ترازویی باعث جلب رضایت و اعتماد مشتری می شود که دقت بالایی داشته باشد و کم و کاستی در اندازه گیری اجناس نداشته باشد. بی شک اگر شما ترازویی را برای فروشگاه خود انتخاب کنید که دارای امکانات بسیار زیادی باشد و دارای سرعت عمل زیادی نیز باشد اما از دقت اندازه گیری خوبی برخوردار نباشد، مطمئن باشید بسیاری از مشتری های خود را از دست خواهید داد و متضرر می شوید. پس بهترین ترازوی فروشگاهی فارغ از تمام امکاناتی که دارد باید از دقت بالایی برخوردار باشد. دقت ترازوی فروشگاهی باید یک گرمی باشد و بتواند اجناس بسیار کوچک را نیز به درستی اندازه گیری کند. هرچه دقت اندازه گیری یک ترازوی فروشگاهی بالاتر باشد، بی شک طرفدار بیشتری در بین مشتری و فروشنده خواهد داشت و در جذب مشتری نیز تأثیر فوق العاده ای می گذارد.

سینی و صفحه نمایش ترازو از ویژگی های ظاهری آن

ترازوهای دیجیتالی و باسکول دار دارای سینی می باشد و این سینی نیز می تواند در دو نوع تخت و لبه دار عرضه شود؛ اما ترازوهای آویز دارای سینی نمی باشند. پس باتوجه به حیطه کاری خود می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. اندازه سینی باید مورد توجه قرار بگیرد و قبل از خرید بدانید که کدام ابعاد برای شغل شما مناسب می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید