اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112057178416586
در دسترس نیست

محصول تازه kianled رونمایی شد

ارائه تلویزیون شهری چند بعدی و چند وجهی به بازار  ویدئو وال

کد: 140112057178416586

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازهkianled با نام ویدئو وال چند بعدی در تهران و کیش رونمایی و به بازار عرضه شد.تصاویر در سایت https://kianled.ir

 تلویزیون شهری چند بعدی دارای محاسنی است که اعم از پخش با کیفیت محتوا است و می‌تواند باعث معرفی محصول شود.

به گزارش روابط عمومی kianled، 10/11/1401، تهران و کیش میزبان رونمایی از تلویزیون شهری چند بعدی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تلویزیون وال دات پیچ  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ویدئو وال بدون درز را ارائه کند تا این خدمت تازه دیزاین و معرفی محصول را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، تلویزیون شهری چند بعدی دارای محاسنی است که اعم از پخش با کیفیت محتوا است و می‌تواند باعث معرفی محصول شود.

کیانی صابر مدیرعامل kianled، تولید این محصول را نتیجه هفته ها تحقیق و کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی و ازمون برای تولید این محصول از اوایل سال آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 11/1401 اعلام و ادامه داد: تلویزیون چند وجهی دات پیچ .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وارد کننده و تولید کننده انواع تلویزیون شهری فضای باز و داخل سالن

تلویزیونهای LED غول پیکر و یا به عبارتی تلویزیون شهری ال ای دی قابلیت نمایش فیلم و عکس با کلیه فرمت های تصویر اعم از jpg, gif, tiff, mpeg, vob, flv و غیره را دارا می باشند. این مدل از تلویزیون شهری کیان ال ای دی که اصطلاحاً به تابلوهای ” فول کالر ” (LED OUTDOOR FULL COLOR DISPLAY ) معروف هستند با ترکیبی از ال-ای-دی های آبی , سبز و قرمز امکان نمایش بیش از 1۶/8 میلیون رنگ را فراهم میکنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید