اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112107186522380
در دسترس نیست

تولیدی مش جوشی برگی و رولی

کارخانه تولیدی توری جوشی برگی و رولی (گالوانیزه گرم، آهنی و استیل)

کد: 140112107186522380

، (اخبار رسمی): توری جوشی رولی و برگی گالوانیزه گرم، آهنی و استیل؛ کارخانه و کارگاه تولیدی، خط تولید مش جوشی، مواد اولیه ساخت توری آجدار و ساده پیش جوش و قیمت ارزان محصولات جهت خرید مستقیم ار تولیدکننده مش توفیقی

کارخانه تولیدی توری جوشی برگی و رولی(گالوانیزه گرم، آهنی و استیل)+خط تولید
کارخانه تولیدی توری جوشی برگی و رولی (گالوانیزه گرم، آهنی و استیل)

کیفیت بالای مش توری جوشی توفیقی و البته قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه محصولات و البته توانایی تولید انواع مش برگی و رولی گالوانیزه گرم، ساده و استیل با توجه به نیاز مشتری و خریدار را دارد.

قبل از هر چیز نیاز است بدانید که این مطلب مناسب افرادی است که به دنبال پیدا کردن تولیدی توری جوشی گالوانیزه گرم برگی و رولی در تهران هستند مناسب است زیرا من قصد دارم بهترین و معتبرترین کارخانه تولیدکننده توری مش گالوانیزه جوشی در تهران را معرفی کنم که علاقمندان بتوانند این توری فلزی را در اندازه و سایزهای مختلف با ارزان‌ترین قیمت بازار خرید نمایند.

ناگفته نماند منظور از تهران لزوماً به این معنی نیست که مشتریان اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، کرج و بقیه ایران نمی‌توانند از این کارخانه تولیدی مش خرید نمایند بلکه لزوما آدرس کارخانه در تهران است.

کارخانه تولیدی توری جوشی رولی و برگی گالوانیزه گرم در سال 1901، یک مخترع ماساچوست به نام جان پری حق اختراعی را برای ماشین پیشرفته ای ثبت کرد که به آهنگران، جوشکاران  و کارخانه‌های تولیدکننده توری جوشی مش اجازه می داد سیم مفتول و میلگرد ساده و آجدار را به شکل ورق برای کاربردهای مختلف به هم جوش دهند.

این اختراع یک رویداد برجسته برای صنعت ساختمان بود که ورق های مش سیمی پیش جوش داده شده را با سرعت بیشتری تولید کردند و در کاربردهای پیچیده تری مانند فونداسیون و دال‌های بتنی مورد استفاده قرار گرفتند. امروزه، مش‌های فلزی به‌صورت توری جوشی رولی و برگی و با جنس گالوانیزه آهن، استیل، آلومینیوم و غیره را می توان به طور مکرر در انواع پروژه های ساختمانی، بزرگ و کوچک مشاهده کرد. امروزه با پیشرفت دستگاه‌ها و خط تولید توری جوشی در همه جای دنیا از جمله ایران شاهد افزایش روز افزون تولید و استفاده این محصول هستیم.

روش ساخت و خط تولید توری مش جوشی در کارگاه ورق های مش سیمی توری جوشی از سیم مفتول گالوانیزه یا سیاه و میلگردهای ساده و آجدار آهنی ایجاد می شوند که در نقاط متقاطع خود به یکدیگر جوش داده می شوند تا یک الگوی شبکه توری مانند را بصورت رولی و برگه‌ای تشکیل دهند.

تکنیک جوشکاری مورد استفاده، جوشکاری مقاومتی برای ایجاد درست ورق از مواد خام است. سیم های شبکه با استفاده از یک تخته الگو هدایت می شوند که به دو صفحه سیم اجازه می دهد تا شکل گرفته و به یک ورقه توری جوشی کامل تبدیل شوند. سپس با توجه به اندازه چشمه، ضخامت مفتول و میلگرد و البته کاربرد و نیاز خریدار رول یا ورق می‌شوند. لازم به ذکر است که خط تولید توری جوشی تماما از دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماتیک ساخته شده است.

مواد اولیه برای خط تولید توری جوشی برگی و رولی مواد اولیه مختلفی را می توان برای ساخت و تولید توری مش جوشی میلگرد و مفتول استفاده کرد. اساس انتخاب مواد بستگی به کاربرد و موارد استفاده این محصول دارد. مواد اولیه توری جوشی ساده و مش میلگرد آجدار تفاوت اندکی دارندو البته تفاوت در ماهیت این مواد نیست زیرا همه میدانیم که مش گالوانیزه، مش سبک، توری جوشی ساده و آجدار فولادی همگی از فولاد ساخته می‌شوند.

توری مش آهنی جوشی

یکی از مواد اولیه ای که می توان از آن استفاده کرد فولاد ساده است. فولاد یا آهن ساده دارای رتبه بندی نسبتاً کم کربن است و به دلیل ارزش بالای آن نسبت به قیمت شناخته شده است. با این حال، آهن سیاه کربنی در صورت استفاده در شرایط خاص در فضای باز به راحتی می تواند زنگ بزند.

توری جوشی استیل ضدزنگ

نوع دیگری از مواد اولیه قابل استفاده فولاد ضد زنگ یا استیل است. فولاد ضد زنگ گرانتر از فولاد ساده است اما دوام بیشتری دارد. 

 توری جوشی گالوانیزه گرم گالوانیزه گرم شکلی از سیم مفتول فولادی خام است که دارای پوشش روی است که قبل از توسعه توری جوشی رولی یا برگی داده اعمال می شود. پیش گالوانیزه کمی گران تر از ارزان ترین گزینه یعنی فولاد ساده است. توری جوشی گالوانیزه گرم دارای خواص مقاومت در برابر خوردگی کمی بیشتر است و پایه بهتری برای پوشش پودری و سایر پرداخت های زیبایی است.

صرف نظر از مواد خام مورد استفاده در خط تولید توری مش جوشی، انواع روکش ها را می توان انجام داد که زیبایی شناسی را بهبود می بخشد یا  مش‌های جوش داده شده توری را محافظت می کند. برخی از این پوشش ها شامل پوشش پودری، آبکاری و غوطه وری است.

خرید مش برگی و رولی از کارخانه تولیدی توری جوشی در تهران یکی از اولین و معتبرترین کارخانه‌ای تولیدی توری مش جوشی در ایران، صنایع فولاد توفیقی است. کارخانه مش توفیقی در تهران واقع شده است ولی مشتریان زیادی از اقصی نقاط ایران همجون اصفهان، تبریز، مشهد، مازندران، شیراز، و کرج دارد. کیفیت بالای مش توری جوشی توفیقی و البته قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه محصولات و البته توانایی تولید انواع مش برگی و رولی گالوانیزه گرم، ساده و استیل با توجه به نیاز مشتری و خریدار را دارد.

منبع: https://fouladtofighi.com/rolly-welded-lace/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فولاز

فولاز؛مجله فولاد و فلزات دانستنی های فلزات مختلف همچون مس، برنز، برنج، فولاد، استیل، آلومینیوم، آهن، ... جدول وزن، راهنمای خرید و معرفی انواع آلیاژهای فلزی و مراکز خرید و فروش فلزات و مصالح ساختمانی فلزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید