اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202057250522380
در دسترس نیست

هر متر ورق شیروانی چند کیلو است؟ هر کیلو ورق شیروانی چند متر است؟

کد: 140202057250522380

، (اخبار رسمی): ورق شیروانی گالوانیزه یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی شناخته شده است، که به صورت رولی به بازار عرضه می‌شود و به صورت کیلویی فروخته می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر متر ورق شیروانی چند کیلو است؟ با کارشناسان صنایع فولاد توفیقی تماس حاصل فرمایید.

هر متر ورق شیروانی چند کیلو است؟ هر کیلو ورق شیروانی چند متر است؟
ورق گالوانیزه شیروانی

هر متر ورق شیروانی گالوانیزه چند کیلو است؟ همان طور که در متن فوق نیز به آن اشاره شد وزن ورق شیروانی گالوانیزه یکی از مولفه‌هایی است که تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد

ورق شیروانی فلزی یکی دیگر از انواع ورق‌های فولادی پرکاربرد در حوزه آهن‌آلات شناخته شده است. این نوع ورق به دلیل مقاومت و استحکام بالا در برابر رطوبت، زلزله، آتش‌سوزی، دارای عمر طولانی و همچنین قیمتی ارزان ، در مقایسه با ورق‌های فولادی دیگر دارای برتری ویژه‌ای است. ورق شیروانی فلزی را به صورت رولی تولید و به بازار عرضه می‌کنند، و به صورت کیلویی به فروش می‌رسانند. شاید این سوال در ذهن خیلی از شما خطور کند که هر متر ورق شیروانی چند کیلو است؟ این محصول آهنی در سایزهای مختلف تولید و روانه بازار می‌گردد و قیمت آن بر اساس وزن، ضخامت، طول و عرض ورق محاسبه می‌شود. یعنی هر اندازه ضخامت ورق بیشتر باشد قاعدتا وزن آن بیشتر می‌شود بنابراین قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. در این مقاله ما قصد بررسی هر کیلو ورق شیروانی چند متر است را داریم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هر متر ورق شیروانی گالوانیزه چند کیلو است؟ همان طور که در متن فوق نیز به آن اشاره شد وزن ورق شیروانی گالوانیزه یکی از مولفه‌هایی است که تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد.وزن را بر حسب کیلوگرم بر متر محاسبه می‌کنند. برای بدست آوردن هر متر ورق شیروانی چند کیلو است؟ از چند روش می‌توان استفاده کرد، از طریق فرمول ریاضی دستی، جدول وزن اشتال و همچنین تماس با کارشناسان صنایع فولاد توفیقی می‌توان پی برد که هر متر ورق شیروانی چند کیلو است؟
در جدول وزن اشتال ورق شیروانی فلزی چند پارامتر نظیر طول، عرض و ضخامت ورق، بر وزن آن تاثیر مستقیم دارد. لازم به ذکر است گفته شود عرض ورق شیروانی گالوانیزه 1000 و یا 1250 است اما ضخامت آن 3 تا 9 میلیمتر است و مرغوبترین آن ورق شیروانی گالوانیزه 6 متری، یا 60 است. حال می‌خواهیم در این مطلب به کمک فرمول دستی، هر متر ورق شیروانی چند کیلو است؟ را محاسبه کنیم، که به شرح زیر است.

وزن ورق شیروانی= چگالی آهن 86/7( کیلوگرم بر متر مربع)* ضخامت(میلی‌متر)* عرض(متر)* طول(متر)

به طور مثال ورق شیروانی آهنی با ضخامت 50 میلیمتر و عرض ورق 1 متر ، و طول آن برابر با 2 متر، وزن آن حدودا برابر با 8 کیلوگرم بر متر است.

جدول وزن حلب شیروانی گالوانیزه فلزی در متن پیش رو گفتیم از چند روش می‌توان هر متر ورق شیروانی چند کیلو است؟ را بررسی کنیم یکی از آن جدول اشتال وزن است که در سال 1938 توسط یک مهندس زن آلمانی اختراع شد.

نام محصولطول ورق(متر)عرض ورق(متر)ضخامت(میلیمتر)وزن(کیلوگرم بر متر مربع)
حلب شیروانی2134.8
ورق گالوانیزه فلزی2.51.250.37.5
ورق شیروانی آهنی2146.4
ورق ایرانیت فلزی2.51.254010
ورق کرکره‌ای فولادی2158
حلب شیروانی آهنی2.51.250.512.5
ورق شیروانی فلزی2169.6
ورق شیروانی فولادی2.51.256015
ورق گالوانیزه فلزی21711.2
ورق شیروانی فلزی2.51.250.717.5
ورق شیروانی فولادی218128
ورق شیروانی آهنی2.51.250820
ورق ایرانیت فلزی21914.4
ورق کرکره‌ای آهنی2.51.250.922.5

نکته قابل توجه: علاوه بر نکاتی که گفته شد، وزن ورق شیروانی بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار است و اما خالی از لطف نباشد جنس ورق در کارخانه‌های تولید کننده یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق شیروانی فلزی دارد.

عوامل تاثیرگذار بر وزن و قیمت ورق شیروانی آهنی همان‌طور که خدمتتان عرض شد در این مطلب عرض کردیم، عواملی که بر قیمت ورق شیروانی آهنی تاثیرگذار هستند طول، عرض، ضخامت، جنس ورق و مهمترین آن وزن است، علاوه بر این فاکتورهایی که گفته شد عواملی مانند میزان عرضه و تقاضا، کارخانه‌های تولید کننده و همچنین دست خوش نوسانات ارز و دلار، تاثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی ورق شیروانی فولادی دارد.

مزایای ورق شیروانی گالوانیزه فلزی

  1. هزینه کمتر نسبت به ورق‌های دیگر هزینه مقرون به صرفه در تعمیرات و نگهداری به دلیل گالوانیزه بودن دارای عمر طولانی بسیار مقاوم در برابر رطوبت و ضد سایش، خوردگی و استحکام بالا در برابر زنگ زدگی دوام بالای پوشش آن به دلیل فلز روی و گالوانیزه شدن آن دارای انعطاف‌پذیری بالا دارای ظاهری زیبا و براق دارای طیف رنگی بالا دارای استاندارد ملی ساختمان‌سازی جابه‌جایی راحت و آسان

معایب ورق شیروانی گالوانیزه فلزی

  1. دارای جوشکاری پیچیده و نیاز به افراد ماهر به درستی آب‌بندی نشود دچار خراب شدن ورق شیروانی می‌شود اگر جریان هوا بین ورق‌های گالوانیزه وجود داشته باشد موجب کپک و شوره زدن ورق آهنی می‌شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فولاز

فولاز؛مجله فولاد و فلزات دانستنی های فلزات مختلف همچون مس، برنز، برنج، فولاد، استیل، آلومینیوم، آهن، ... جدول وزن، راهنمای خرید و معرفی انواع آلیاژهای فلزی و مراکز خرید و فروش فلزات و مصالح ساختمانی فلزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان