اطلاعات تماس
  • 026344*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112137188422397
در دسترس نیست

شرکت پرستاری در کرج

پرستار در کرج

کد: 140112137188422397

، (اخبار رسمی): شرکت تندرست در کرج اعزام کننده پرستار در سراسر استان البرز این افتخار را دارد تا شما رو در زمینه نگهداری از کودک و سالمند یا بیمارتان در منزل را همراهی کند.

با تندرست از خدمات یک پرستار در کرج بهره مند شوید. تندرست یک شرکت پرستاری و خدمات شخصی در کرج است و در سراسر استان البرز خدمات ارائه می دهد

پرستار در کرج : چه زمانی و چگونه از خدمات او استفاده کنیم؟

آیا شما یا یکی از عزیزانتان بیمار هستید و استقلال خود را از دست می دهید؟ آیا برای مراقبت (بهداشتی، راحتی، پزشکی) به کمک روزانه نیاز دارید؟ برای مداخله پرستار در کرج و مراقب مستقیماً در خانه می توانید از پزشک خود نسخه بخواهید! این متخصص بهداشت IDE برای تسهیل بازگشت به خانه پس از اقامت در بیمارستان یا حمایت از افراد بیمار وابسته مداخله می کند. نحوه استفاده از خدمات آنها را بیابید.

مراقب در منزل؟

مراقب در منزل بخشی از خدمات پرستار در کرج است. او با یک فرد بیمار مداخله می کند تا به او کمک کند تا استقلال خود را دوباره به دست آورد، تا حد امکان استقلال خود را حفظ کند و با یک پرستار برای انجام برخی درمان ها کار می کند. دستیار پرستاری کارمند خدمات مراقبتی است که به آن وابسته است و نمی تواند به عنوان یک لیبرال عمل کند: او فارغ التحصیل (دیپلم دستیار پرستاری دولتی) به مسئولیت خود در مراقبت هایی است که به مردم ارائه می دهد، وضعیت سلامتی را در هر یک ارزیابی می کند.

در صورت لزوم به پرستار و هماهنگ کننده مراجعه کرده و هشدار می دهد. او با تیم، یک برنامه مراقبتی را با توجه به اهداف تعیین شده توسط بیمار، خانواده، پزشکش (کمک به استقلال، حمایت از پایان زندگی، ماندن در خانه با خانواده) ایجاد می کند.

وظایف یک پرستار در کرج چیست؟

کمک و مراقبت رابطه ای

یک مراقب در منزل همه کاره است، با مهارت های کامل و متنوع جدا از مراقبت خالص، به افراد خاصی اجازه می دهد تا انزوایی را که در آن قرار دارند بشکنند. او با آنها رابطه اعتماد برقرار می کند، به آنها گوش می دهد تا نیازهای آنها را بهتر شناسایی و ارزیابی کند. او تمام تلاش خود را می کند تا به ریتم و عادات خود احترام بگذارد و در عین حال یک متخصص بهداشتی مسئول باقی بماند. در زمینه پرستار کودک و پرستار سالمند، ممکن است او ملزم به ارائه مراقبت باشد

بهداشت را رعایت کنید:

  • یک توالت کامل در رختخواب، یکی زیر دوش…
  • تغییر حفاظت
  • در لباس پوشیدن و درآوردن لباس کمک کنید

وضعیت بدن خود را خوب حفظ کنید و از زخم های فشاری اجتناب کنید:

  • در بلند شدن یا دراز کشیدن کمک کنید
  • نصب صندلی را بررسی کنید
  • تناسب تجهیزات پیشنهادی با ظرفیت های شخص من را بررسی کنید
  • غذا و هیدراتاسیون را کنترل کنید

با تندرست از خدمات یک پرستار در کرج بهره مند شوید

تندرست یک شرکت پرستاری و خدمات شخصی در کرج است: برای بیش از 8 سال، ما به افراد ناتوان و/یا وابسته بهترین کیفیت ممکن مراقبت را ارائه می دهیم. هدف ما پیشگیری و کاهش وابستگی در عین احترام به کرامت همگان با تسهیل دسترسی به خدمات پرستاری در کرج است. آیا به یک دستیار بهداشتی در منزل نیاز دارید و آیا نسخه پزشکی دارید؟

    هماهنگ کننده به خانه شما می آید تا نیازهای شما را ارزیابی کند. سپس می تواند تعداد بازدیدهای مورد نیاز را با حداقل 3 بازدید در هفته سفارشی کند.
    سپس تیم پرستاران و دستیاران بهداشت در منزل از کرج 7 روز در هفته و 365 روز در سال تحت مسئولیت این هماهنگ کننده کار می کنند. به لطف این عملیات ساختاریافته و این هماهنگی کامل با سایر ذینفعان (پزشک، خانواده، مراقبین)، بیمار می تواند از مراقبت با کیفیت بالا بهره مند شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026344*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه