اطلاعات تماس
  • 091278*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112147192422349
در دسترس نیست

معرفی جدید ترین مدل های شلوار

کد: 140112147192422349

، (اخبار رسمی): شلوار یکی از گزینه های اصلی پوشش است و تاثیر زیادی در استایل شما دارد پس باید بهترین مدل شلوار را با توجه به استایل خود انتخاب کنید. پوشیدن شلوار در موقعیت های مختلف برای یک خانم شیک پوش مهم است زیرا این لباس در استایل او تاثیر زیادی دارد.

معرفی جدید ترین مدل های شلوار
خرید شلوار مام فیت

انتخاب درست شما را شیک پوش تر می کند. در این مقاله به معرفی جدید ترین مدل های شلوار میپردازیم. برای آشنایی با شلوار بگ و دریافت اطلاعات کافی در خرید شلوار نیم بگ، خرید شلوار مام فیت با ما همراه باشید.

جدید ترین مدل های شلوار

خرید شلوار بگ

اگر از پوشیدن شلوار جاذب در هوای گرم تابستان خسته شد‌ه اید و به دنبال استایلی راحت، غیر رسمی برای بیرون از منزل هستید، شلوار بگ بهترین گزینه برای شماست. اگرچه شلوارهای گشاد یا همان بگ یکی از سبک های قدیمی هستند، اما امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. 

 شلوار گشاد به شلوارهایی گفته می شود که از بالا به پایین گشاد هستند و معمولاً کش در قسمت کمر نصب می شوند که در مواد و رنگ های متنوعی تولید می شوند. همچنین شلوارهای راحتی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند گشاد هستند، شلوار بگ محسوب می شوند. اگرچه این شلوار بیشتر برای پوشیدن در فضای باز استفاد‌ه می شود، اما می توانید از این مدل شلوار در منزل یا مهمانی های دوستانه نیز استفاد‌ه کنید. این شلوار برای افراد قد بلند و لاغر مناسب است. 

شلوار بوت

این مدل شلوار زنانه طراحی جالبی دارد و مورد پسند افراد شیک پوش قرار گرفته است. طرح این شلوار از بالای زانو تا ساق مثلثی است به طوری که به تدریج از روی زانو گشاد می شود. خرید شلوار جین بوت کات می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد، زیرا هم در مهمانی ها و هم در مکان های ورزشی قابل استفاده است.

خرید شلوار مام فیت

معرفی جدید ترین مدل های شلوار، یکی دیگر از انواع شلوارهای زنانه، شلوار مامان فیت است. طراحی و دوخت این شلوار به گونه ای است که در قسمت ران ها و ساق ها تنگ است و در برخی مدل ها ران و ساق گشاد تری وجود دارد. همچنین دارای یک فاق بلند است که بالای ناف بسته می شود. خرید شلوار مام فیت را به شما توصیه می کنیم.

شلوار مام استایل خاص

 این شلوار دارای فاق بلند با بریدگی های قابل مشاهده روی زانو و ران است. شلوار جین یا پارچه های دیگر در مدل های گشاد یا ساق تنگ طراحی و دوخت می شود. شلوارهای مدل مام استایل گزینه خوبی برای خانم هایی با فرم ساعت شنی است. خرید شلوار جین به سبک مام استایل می تواند در ایجاد یک استایل متفاوت و زیبا و اسپرت بسیار کمک کننده باشد.
شلوار مدل مام استایل یکی از پرطرفدارترین شلوارهای زنانه در بین جوانان امروزی است.

خرید شلوار اسکینی

شلوار جین اسکینی را می توان با لباس های دیگر ست کرد و با پوشیدن این شلوار استایلی شیک و جذاب داشت. برای خرید شلوار جین تنگ توجه داشته باشید که به دلیل جذب آن، راحتی بیشتری را هنگام پوشیدن پارچه تجربه خواهید کرد. شلوار اسکینی یکی از انواع شلوارهای زنانه است 

شلوار قد 90

این شلوار در انواع طرح های اسپرت، رسمی، پارچه ای، جین و … تولید و عرضه می شود.  این مدل شلوار با طراحی شیک و زیبای خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. همانطور که از اسم این شلوار مشخص است قد کوتاهی دارد به طوری که انتهای آن بالای مچ پا قرار دارد و افرادی که تیپ های رسمی و کژال می پوشند و پاهای کشیده و باریکی دارند بیشتر مورد پسندشان است. 

 شلوار Boi Friend

فروش شلوار جین boyfriend این روزها به دلیل استایل آزاد و راحت آن بسیار رایج شد‌ه است. شلوارBoi Friend که الگوی اولیه آن برگرفته از شلوار مردانه است به خانم ها کمک می کند تا ظاهری اسپرت داشتهباشند. وقتی خانم ها این شلوار را می پوشند، انگار یک شلوار مردانه را کوتاه کرده و پوشید‌ه اند.

خرید شلوار بگ

این نوع شلوار زنانه در زبان انگلیسی به شلوار گشاد معروف است. شلوار گشاد به شلوارهایی گفته می شود که از کمر تا پا گشاد بود‌ه و مچ پاها با کش دوخت می شود. برای اینکه استایلی زیبا داشته باشید می توانید شلوارهای گشاد را با انواع تی شرت های بلند ست کنید.

شلوار راسته

شلوار راسته از پارچه های مختلفی تهیه می شود و طراحی آن به گونه ای است که در قسمت جلوی شلوار از دکمه یا زیپ استفاده شد‌ه و از کمر تا ساق گشاد و مستقیم است. یکی از رایج ترین انواع شلوارهای زنانه،

شلوار سرهمی

این شلوار بدنه بلندی دارد که به خط کمر متصل می شود. ابتدای خط دوخت این شلوار از یقه است و انتهای آن به شلوار می رسد. شاید در برخی از این شلوارها متوجه شد‌ه باشید که جیب ها روی شلوار نزدیک به کمر دوخت شد‌ه است. یکی دیگر از انواع شلوارهای زنانه، شلوار سرهمی یا یک تکه است. 

شلوار لگ

یکی از انواع شلوارهای شیک زنانه است که بسیار چسبناک و جاذب است. معمولا جنس این شلوار ضخیم است که برای فصل گرم و تابستان گزینه مناسبی نیست. لگ در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف و جذاب تولید و به بازار عرضه می شود و در هر محیط و شرایطی قابل استفاده است. با پوشیدن این شلوار استایلی منحصر به فرد و شیک خواهید داشت. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091278*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس