اطلاعات تماس
  • 091278*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202137264322349
در دسترس نیست

شلوار مام استایل و شلوار مام فیت را اشتباه نگیرید

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟ چگونه ست کنیم ؟

کد: 140202137264322349

، (اخبار رسمی): اگر از طرفداران سبک کژوال هستید، شلوار جین قطعا یکی از شلوارهای دائمی در کمد لباس شماست. شلوار جین بسیار پرطرفدار است و مدل ها و انواع مختلفی دارند. هر یک از این انواع برای سبک خاصی مناسب است. همچنین باید با توجه به فرم بدن خود شلوار مناسب پیدا کنید.

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟ چگونه ست کنیم ؟
تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل چیست؟ چگونه ست کنیم ؟

 شلوار مام فیت برای چه تیپ بدنی مناسب است؟ 

شلوار مام فیت در گذشته های دور ترند بود، اما دوباره به دنیای مد بازگشته و طرفداران خاص خود را دارد. به خصوص در بین خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند تمایل بیشتری به پوشیدن این نوع شلوار نشان می دهند. 

اگر شکم کمی دارید و به دنبال شلواری هستید که شما را بزرگتر نشان دهد، شلوار جین مام فیت انتخاب خوبی است زیرا فاق بلند و کمر بلند باعث کوچکتر شدن شکم و پهلوهای شما می شود و نیازی به استفاده نیست. اضافه وزن نداشته باشید، اما اگر اضافه وزن دارید و کوتاه قد هستید، شلوار جین مام فیت انتخاب خوبی برای شما نیست. از طرفی شلوارهای مام فیت می توانند چربی های اضافی را بپوشانند و استایلی زیبا و غیر رسمی برای افراد چاق ایجاد کنند. شلوار مام فیت برای مهمانی ها و کارهای روزمره بسیار مناسب است. 

این شلوارهای دهه 90 به خوبی با لباس های مدرن ست می شوند. پوشیدن شلوار مام فیت با پیراهن داخل شلوار و کفش پاشنه بلند ظاهر زیباتری به آن می دهد. این نوع شلوار به دلیل فاق بلندی که دارد برای استایل های دخترانه با مانتو یا مانتو باز مناسب است. البته این شلوار را می توان با کت کوتاه هم پوشید اما کت نباید تنگ باشد. 

شلوارهای مام فیت را می توان به خوبی با کت، کت های جین ست کرد. ست پارچه های گشاد پاییزی با شلوار مام فیت نیز مناسب است و برای زیبایی بیشتر می توانید جلوی پارچه را داخل شلوار قرار دهید. برای ست شدن شلوار مام فیت با تی شرت بهتر است از تی شرت های کوتاه که جاذب نیستند استفاده کنید و برای زیبایی بیشتر می توانید یک طرف تی شرت را داخل شلوار قرار دهید یا از تی شرت جاذب استفاده کنید. و شلوار را روی تی شرت بکشید. 

ست کردن کفش با شلوار مام فیت 

کفش برای شلوارهای مام از انواع نخی مناسب است. در زمستان و پاییز می توانید از نیم بوت استفاده کنید. استفاده از کفش های جیر و کفش های پاشنه بلند برای شلوارهای مام فیت شما را زیباتر می کند. 

روش تا کردن شلوار مام فیت 

ابتدا انتها شلوار را 2 سانتی متر تا کنید. یکی دیگر را روی قبلی بزنید. اگر می خواهید شلوار با چکمه بپوشید، این کار را ۲ تا ۳ بار تکرار کنید. برای ماندگاری بیشتر روی قسمت چین دار اتو بخار قرار دهید تا لبه شلوار مرتب تر به نظر برسد. 

شلوار مام استایل چیست؟ 

شلوار مام استایل نوعی شلوار جین راسته با فاق بلند است که در قسمت ران ها گشاد بوده و به ساق پا نمی چسبد. این شلوار به طور سنتی در رنگ آبی روشن و بدون سنگ و سنگ نمک تولید می شود. اما در مدل های جدیدتر می توانید آن را در رنگ های دیگر و به صورت زاپ تهیه کنید. این شلوار جیب های کش دار و بزرگی در پشت کمر دارد و روی مچ پا کمی تنگ تر است. ضخامت پارچه و تا شدن لبه شلوار از مهم ترین ویژگی های شلوار مام استایل محسوب می شود.

شلوار مام استایلب رای چه افرادی مناسب است ؟

  • شلوار مام استایلبرای خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند مناسب است زیرا نیازی به استفاده از کمربند نیست زیرا بستن کمر این نوع شلوارها باعث جمع شدن پهلوها و شکم می شود. 
  •  شلوار مام استایل برای چه افرادی مناسب نیست 
  • برای افراد قد کوتاه و چاق مناسب نیست و نباید از این مدل شلوار استفاده کنند. این نیز بخشی از تفاوت بین مام استایلو شلوار مام فیت است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091278*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس