اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112257207722399
در دسترس نیست

دلیل عدم حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه فرش آلمان

کد: 140112257207722399

، (اخبار رسمی): نمایشگاه دموتکس یکی از معتبرترین نمایشگاه های فرش ماشینی در سطح جهانی است که معمولا در آن از بروزترین کارها رونمایی می شود و متقاضیان از اقصی نقاط جهان برای خرید و عقد قرارداد برای سال آینده در آن حضور پیدا می کنند.

دلیل عدم حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه فرش آلمان
دلیل عدم حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه فرش آلمان

 جناب آقای مهدی ضابطی مدیر عامل محترم فرش ماهور در مصاحبه با مجلسه نساجی موفق :

در مورد نمایشگاه دموتکس و تاثیر آن در صادرات فرش ماشینی

نمایشگاه دموتکس یکی از معتبرترین نمایشگاه های فرش ماشینی در سطح جهانی است که معمولا در آن از بروزترین کارها رونمایی می شود و متقاضیان از اقصی نقاط جهان برای خرید و عقد قرارداد برای سال آینده در آن حضور پیدا می کنند.

دلیل عدم حضور شرکت های فرش ایرانی در نمایشگاه دموتکس 2023

در این دوره از نمایشگاه دموتکس شرکت های ایرانی حضور پیدا نکردند. با توجه به این که نماینده شرکت دموتکس در ایران توضیحی درباره اینکه به چه تعداد از متقاضیان ویزا داده خواهد شد ندادند و با وجود به سختگیری ها و قوانین جدیدی که دولت آلمان در رابطه با اتباع و کسانی که بدون ویزا در آلمان حضور دارند وضع کرده، از میان اکثر شرکت هایی که تصمیم به حضور داشتند فقط تعداد معدودی از مدیران شرکت ها موفق به اخذ ویزا شدند و به دلیل عدم صدور ویزا برای مدیران بازرگانی و پرسنل تاثیرگذار، در یک جلسه عمومی تصمیم بر این شد که در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا نکنند.

آقای مهدی ضابطی در مورد بازتاب های عدم حضور ایران در دموتکس 2023:

عدم حضور ایران به عنوان یکی از قطب های مطرح صنعت فرش ماشینی در جهان در نمایشگاه دموتکس آلمان، خصوصاً در شرایط اقتصادی فعلی می تواند موجب کاهش صادرات و ارز آوری این صنعت مهم و پر سود شود.

بازدید آقای مهدی ضابطی مدیرعامل محترم فرش ماهور از نمایشگاه دموتکس 2023

اما با توجه به سیاست های شرکت، جناب آقای مهدی ضابطی مدیر عامل فرش ماهور جهت پاره ای از هماهنگی ها با مشتریان و رصد کیفیت نمایشگاه امسال و تولیدات جدید رقبای غیر ایرانی با تیم همراه از این نمایشگاه بازدید کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش