اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112257208222472
در دسترس نیست

طراحی باغ ویلا و فضای سبز در هر متراژ در کل کشور

کد: 140112257208222472

، (اخبار رسمی): طراحی فضای سبز و محوطه سازی تنها مختص به زمین هایی با متراژ زیاد نیست. شما می توانید از فضا و محوطه ی حیاط خانه و پشت بام نیز برای طراحی و ایجاد فضای سبز استفاده کنید. لازمه ی این امر همکاری با تیم طراحی و اجرایی متخصص است.

هوشمندانه ترین تصمیم  در پروژه فضای سبز، همکاری با افرادی است که شما از کیفیت کار آنها مطمئن باشید. در غیر این صورت مبلغی که برای این پروژه صرف کرده اید نتیجه ی دلخواهتان را به دنبال نخواهد داشت.

طراحی باغ ویلا و فضای سبز آن گام اول در ساخت باغ ویلا است و بایستی قبل از شروع پروژه آن را مد نظر گرفت. طراحی باغ، باغ ویلا و باغچه تنها در متراژهای زیاد انجام نمی شود. تیم طراحی فضای سبز باغ گستر با تکیه بر تخصص، تجربه و خلاقیت تیم طراحی خود، در هر متراژی آماده ی ارائه خدمات به کارفرمایان در کل کشور است.

ضرورت طراحی باغ ویلا طراحی باغ ویلا به منظور تهیه نقشه، طرح اولیه و طرح سه بعدی انجام میشود. با داشتن طرح اولیه و سه بعدی از محوطه باغ ویلا میتوانید به موارد زیر اشراف داشته باشید:

  • نحوه استفاده ی حداکثری از فضا و متراژ موجود ویو و چشم انداز محوطه تطابق ساختمان ویلا و فضای سبز هماهنگی و تناسب رنگ و بافت المان ها نحوه ی قرار گیری المان های مختلف در کنار هم بهترین منطقه برای طراحی زمین بازی و محل نشیمن و...

و ریزترین جزئیات که در طرح سه بعدی ارائه شده قابل مشاهده هستند. تجربه ی تیم باغ گستر نشان داده است که طراحی قبل از اجرا شما را به نتیجه ی دلخواهتان می رساند و رضایت بالایی از اجرای پروژه خواهید داشت. تنها لازمه ی این امر همکاری با بهترین تیم طراحی و اجرایی است که تجربه ی طراحی باغ ویلا در هر متراژی را داشته باشد.

بهترین تیم طراحی فضای سبز در کشور هوشمندانه ترین تصمیم  در پروژه فضای سبز و محوطه سازی، همکاری با افرادی است که شما از کیفیت کار آنها مطمئن باشید. در غیر این صورت مبلغی که برای این پروژه صرف کرده اید نتیجه ی دلخواهتان را به دنبال نخواهد داشت.

این روزها با وجود دسترسی راحت به اینترنت می توانید با یک جستجوی ساده به هر آنچه می خواهید دست پیدا کنید. پس پیدا کردن بهترین تیم طراحی فضای سبز کار دشواری نخواهد بود. با مراجعه به وب سایت این شرکت ها می توانید از حرفه ای بودن یا نبودن آنها مطلع شوید.

ساده ترین راه مشاهده نمونه کارهای تیم طراحی است. به عنوان مثال در وب سایت باغ گستر میتوانید براحتی نمونه تصاویر و ویدئوهای سه بعدی طراحی فضای سبز باغ ویلا و حیاط خانه را مشاهده کنید. همچنین از طریق تماس با این شرکت ها و نحوه ی مشاوره آنها تا حد زیادی با نحوه کار و ارائه ی خدماتشان آشنا میشوید.

اصول طراحی باغ ویلا و فضای سبز چیست؟ شما با کاشتن تعدادی درخت، بوته و گل احتمالا می توانید یک فضای سبز برای ویلا و حیاط خانه خود بسازید. اما تنها با آگاهی از اصول طراحی است که می توان یک محوطه چشم گیر را ایجاد کرد. این اصول چه چیزهایی هستند؟

  • تعادل متقارن و نامتقارن کانون سازی ساده نگه داشتن مناظر رعایت ریتم حفظ تناسب بین المان ها رعایت وحدت بین رنگ ها، بافت ها، المان و سایر عناصر

المان های باغ ویلا چه چیزهایی هستند؟ منظور از المان، سازه های هستند که در محوطه سازی ویلا طراحی و اجرا میشوند. المان ها براساس نیاز کارفرما، بودجه، منطقه باغ ویلا، متراژ و ... تعیین میشوند.

آلاچیق باغ ویلا آلاچیق یا سایبان فضایی نیمه باز و مسقف است که در گذشته بیشترین کاربرد آن در فضاهای سبز عمومی مانند پارک ها بود. اما امروزه در محوطه سازی باغ ویلا نیز کاربرد دارد. برای ساخت این سازه از متریال های مختلفی مانند شیشه، چوب، سنگ و ... استفاده میشود و میتوان آن را برساس سلیقه کارفرما طراحی کرد.

استخر ویلا یکی از محبوب ترین المان ها و سازه های باغ ویلا در بین کارفرماها استخر است. در زمان طراحی لازم است محل دقیق این المان مشخص شود و باید با برنامه ریزی اصولی و استاندارد نسبت به اجرای آن اقدام شود.

آشپزخانه فضای باز یکی دیگر از فضاهایی که می توان در محوطه ی باغ ویلا اجرا کرد آشپزخانه است. محیطی در فضای بیرونی ویلا که بتوان در دورهمی های خانوادگی و دوستانه، به راحتی از آن برای پخت و پز و سرو کردن غذا استفاده کرد.

طراحی آبنما آبنماها که این روزها تنوع زیادی هم دارند می توانند زیبایی چشم گیری را به فضای سبز ویلا اضافه کنند. جریان داشتن آب، می تواند در سرزندگی و شادابی شما و خانواده تان تاثیر فراوانی داشته باشد. 

اینها تنها چند مورد از المان های فضای سبز هستند. سازه های دیگر از قبیل فضای بازی کودکان، زمین ورزشی، باربیکیو، آتشکده، محل نشیمن و ... را نیز میتوان براساس متراژ باغ ویلا در طراحی درنظر گرفت.

هزینه ی طراحی باغ ویلا و فضای سبز چقدر است؟ هزینه و تعرفه طراحی باغ ویلا یکی از مهمترین مسائل در شروع پروژه است. یک تیم حرفه ای طراحی، قبل از آغاز پروژه موظف است بودجه کارفرما را برای طراحی و اجرا جویا شود. هزینه طراحی به فاکتورهایی مانند متراژ و تعداد و نوع المانها بستگی دارد. یکی از امکانات مفید در وب سایت باغ گستر تخمین هزینه ی طراحی فضای سبز است. همچنین می توانید با مشاورین باغ گستر تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان