اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112277210522482
در دسترس نیست

دکترفاضل اعلمی بهترین جراح پلاستیک در مشهد

معرفی بهترین جراح پلاستیک در مشهد

کد: 140112277210522482

، (اخبار رسمی): جراحی پلاستیک و زیبایی با هدف بهتر شدن ظاهر و اندام فرد متقاضی انجام می شود.از جمله عمل های زیبایی می توان به لیفت بازو، لیفت صورت، جراحی پستان، پروتز سینه و جراحی زیبایی بینی اشاره کرد.

معرفی بهترین جراح پلاستیک در مشهد
معرفی بهترین جراح پلاستیک در مشهد

جراحی پلاستیک و زیبایی برای بهتر شدن ظاهر فرد و بالا بردن اعتماد به نفس او انجام می شود. حتما فرد متقاضی باید در انتخاب جراح متخصص دقت لازم را داشته باشد.

  میل به زیبایی، تقاضا برای انجام عمل های زیبایی روز به روز بین افراد جامعه افزایش پیدا می کند. هر شخصی با هر سن و سال و جنسیتی، ممکن است دست به جراحی پلاستیک و زیبایی بزند. البته نمی توان انکار کرد که جراحی زیبایی، بیشتر در خانم ها به نسبت آقایان رواج دارد. متخصصان زیادی وجود دارد که در زمینه جراحی پلاستیک فعالیت می کنند ما به شما بهترین جراح پلاستیک در مشهد، دکتر فاضل اعلمی را پیش نهاد می کنیم.

چه تفاوتی بین جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی است؟

در جراحی پلاستیک، بخشی از بدن که به علت عفونت، تومورها، بیماری ها و یا نقص های مادرزادی آسیب دیده است مورد درمان قرار می گیرد. اما در جراحی زیبایی که نوعی از جراحی پلاستیک است باعث تقویت زیبایی برای اندام یا چهره، انجام می شود.

انواع جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی پلاستیک پلک

این جراحی را معمولا افرادی انجام می دهند که پوست اضافی، بالای پلک خود دارند و در زیر ابرو پوست آویزان شده است. از انواع این عمل جراحی می توان به جراحی پلک بالا، جراحی پلک پایین و جراحی پلک افتاده اشاره کرد.

 جراحی پلاستیک صورت

این جراحی با هدف افزایش اعتماد به نفس و رفع ایرادات چهره که توسط مشکلاتی مانند انواع تومورها ،جوش های عفونی، یا مشکلات مادرزادی است انجام می شود.

جراحی پلاستیک بینی

جز رایج ترین جراحی های زیبایی، جراحی بینی است. این جراحی شامل کوچک کردن، بزرگ کردن و فرم دادن به بینی انجام می شود. تغییرات انجام شده معمولا بر روی استخوان بینی، سوراخ های بینی و نوک بینی می باشد.

جراحی بینی معمولا در دو دسته بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود. برخی افراد پوست بینی ضخیم با غضروف ضعیف و نوک پهن دارند که اصطلاحا گفته می شود بینی گوشتی دارند. افراد با پوست نازک و غضروف محکم و قوی بر روی بینی، استخوانی هستند.

جراحی لیفت صورت

برای ازبین بردن چین و چروک بر روی صورت و سفت تر شدن عضلات صورت این جراحی صورت می گیرد. برش جراحی در پشت و جلو گوش ها انجام می شود و بخیه چون در خط رویش مو قرار گرفته قابل مشاهده نیست.

جراحی زیبایی پستان

این جراحی با هدف افزایش سایز، اندازه و بالعکس در جهت کوچک کردن پستان نیز انجام می شود. برای افزایش سایز سینه معمولا دو روش تزریق چربی یا پروتز سینه می باشد. لازم به ذکر است عواملی مانند بارداری، یائسگی و افزایش وزن می تواند موجب تغییر فرم سینه ها پس از پروتز شود.

 جراحی پروتز باسن

مدتی است بزرگ کردن باسن با پروتز همانند دیگر جراحی های پلاستیک رواج پیدا کرده است و طرفداران خاص خود را دارد. پروتز باسن باعث برجسته و خوش فرم شدن باسن می شود. پروتز باسن از لایه سیلیکونی که کاملا انعطاف پذیر است ساخته می شود.

لیفت بازو

از دلایل افتادگی وشل شدن پوست بدن می تواند از بین رفتن چربی و کاهش کلاژن در بدن باشد. هدف از این جراحی برداشتن چربی و پوست بازو است. در این جراحی چربی های اضافی را خارج می کنند و پوست اضافه را می برند. روش های مختلفی برای لیفت بازو وجود دارد که براساس میزان کشیدگی پوست و چربی های اضافه باید بهترین تکنیک را انتخاب کرد.

دکتر فاضل اعلمی، بهترین جراح پلاستیک در مشهد

دکتر سید فاضل اعلمی متخصص جراحی عمومی، فارغ التحصیل در مقطع پزشکی عمومی در سال 1375 از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فارغ التحصیل مقطع تخصص از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. سانتر بیمارستان قائم سال 1379 و عضو جامعه جراحان شاخه خراسان و عضو انجمن جراحان درون بین ایران.

دکتر فاضل اعلمی، بهترین جراح پلاستیک در مشهد و دیگر جراحی های چاقی، دارای سابقه 20 سال انجام اعمال جراحی عمومی و لاپاراسکوپی، 17 سال سابقه در اعمال جراحی پلاستیک و 15 سال انجام جراحی چاقی می باشد. وی همچنین سابقه ریاست بیمارستان شهید طالقانی مشهد را نیز عهده دار می باشد.

تخصص های جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر فاضل اعلمی

  • لیفت صورت 
  • لیفت بازو (براکیوپلاستی)
  • لیفت شکم (ابدومینوپلاستی)
  • جراحی زیبایی پستان (ماموپلاستی – ماستوپکسی - پروتز پستان)
  • پروتز باسن

شرح کلی تخصص های دکتر سید فاضل اعلمی :

  • جراحی عمومی
  • لاپاراسکوپی
  • عمل های چاقی مرضی
  • جراحی پلاستیک
  • چراحی زیبایی پستان
  • پروتز باسن

علاوه بر تخصص های نامبرده ایشان در حوزه لاپاراسکوپی که نوعی تکنیک برای درون بینی شکم (حفره صفاق) و لگن است، تخصص ویژه دارند.

خلاصه مطلب

امروزه جراحی پلاستیک در بین خانم و آقایان فارغ از سن و جنسیت، رواج زیادی یافته است. انواع مختلفی از جراحی پلاستیک و زیبایی است که می توان معروف ترین آن ها به جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی پستان و پروتز باسن اشاره کرد. انتخاب متخصص با تجربه نکته بسیار مهمی در انجام جراحی های زیبایی می باشد. یکی از بهترین جراح پلاستیک در مشهد، جناب دکتر فاضل اعلمی با 20 سال سابقه کاری در زمینه جراحی پلاستیک و جراحی چاقی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی