اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201087214822501
در دسترس نیست

چرا باید لایک اینستاگرام خرید کنیم؟

کد: 140201087214822501

، مشهد , (اخبار رسمی): شبکه اجتماعی اینستاگرام با داشتن بیش از 60 میلیون کاربر، محبوب ترین شبکه اجتماعی نزد کاربران ایرانیست. شما هم حتما یک پیج شخصی یا کاری در اینستاگرام دارید که از طریق ان با دوستان و اشنایان در ارتباطید یا اینکه فروشگاه اینترنتی خود را بر بستر این شبکه اجتماعی پر قدرت بنا کرده اید، یا در پیج کاری خود

چرا باید لایک اینستاگرام خرید کنیم؟
افزایش لایک واقعی و فیک اینستاگرام

 رشد و پیشرفت در اینستاگرام

با گسترش اینترنت و در پی آن شبکه های اجتماعی امروز به راحتی و بدون دردسر می توان با صرف کمترین وقت و هزینه درآمد میلیونی داشت.

اینستاگرام بستر بسیار جذابی برای مشتریان است تا کالاهای مطلوب خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت پیدا کنند .پس شما هم سعی داشته باشید تا از این بازار میلیونی سودی را نسیب خود کنید.

همین الان پیج کاری خود را راه اندازی کنید،در ابتدا شما فالوور کمی خواهید داشت ولی خسته نشوید ادامه دهید.تولید محتوا کنید،تا مشتریان جدید را جذب خود کنید.شما می توانید فالوور واقعی پیج خود را با سونیک استور افزایش دهید.بعد از افزایشفالوور نوبت به لایک و ویو پیج می رسد.

الگوریتم اینستاگرام با رصد رفتار کاربران به هنگام پست گذاری تشخیص می‌دهد که محتوای پست شده توسط کاربر دارای ارزش لازم برای نمایش به سایر کاربران است یا نه.!

بعد از تایید پست توسط الگوریتم، پست شما وارد اکسپلور اینستاگرام می شود و به میلیون ها کاربر نمایش داده میشود.پس همین الان می توانید با خرید لایک اینستاگرام از سونیک استورپست خود را نسبت به هوش مصنوعی اینستاگرام بهینه کنید

با خرید لایک از سونیک استور علاوه بر اینکه لایک پست های خود را افزایش می دهید و موجب اعتماد بیشتر کاربران به پیج خود می شوید.همواره سبب ورود پست به سرویس اکسپلور می‌شوید که باعث جذب مشتریان فراوان به پیج خود خواهید شد.

  •  لایک اینستاگرام

اینستاگرام با داشتن قابلیت ویژه ای به نام لایک پست های خود را شاخص بندی می کند.زیر هر پست دکمه قلب وجود دارد که در صورت کلیک روی آن شمارشگر لایک یک شماره به تعداد لایک های پست مذکور اضافه می کند.

لایک نشان دنده علاقه کاربران به آن پست می باشد.هر چه پستی دارای لایک بیشتری باشد برای اینستاگرام جذاب تر است چرا که برای کاربران بیشتری می تواند جذاب تر باشد.

  • انواع لایک در اینستاگرام 

لایک های اینساگرام به دسته عمده لایک فیک اینستاگرام و لایک اصل اینستاگرام تقسیم میشود.تفاوت میان این دو نوع سرویس در سورس و منبع این لایک ها می باشد.

لایک های فیک عموما توسط اکانت های فیک که با استفاده از ربات های کامپیوتری اداره می شوند زده می‌شود و کیفیت پایینی دارند. این لایک ها دارای ریزش می باشند چرا که بعد از مدتی فعالیت اینستاگرام اکانته ای فیک را بن می کند و لایک هایی که توسط آنها انجام شده پاک می شود.

دسته دیگر لایک های واقعی اینستاگرام می باشند که از طریق کاربران واقعی زده می شوند. این لایک ها به دلیل ارگانیک و یونیک بودن دارای ارزش زیادی برای هوش مصنوعه ایسنتاگرام هستند.

به طوریکه لایک های واقعی که یک پست دارد اگر زیاد باشدسبب ورود مستقیم پست به اکسپلور می شود.پس اگر قصد خرید دارید حتما از لایک های واقعی خریداری کنید.

سونیک استور با ارائه بهترین سرویس ( لایک واقعی ) امکان رشد و توسعه پیج شما را به راحتی فراهم کرده است! سرویس خرید لایک اینستاگرام  سونیک استور با داشتن کمترین ریزش و ارائه لایک کاربران ارگانیک و واقعی اینستاگرام سبب رشد تصاعدی کسب و کار و پیج شما در اینستاگرام می شود. ارزش لایک هایاینستاگرام هنگامی که شما قصد انجام تبلیغات روی پیج خود دارید ئاضح تر می شود.

هنگام تبلیغات کاربران با ورود به پیج شما ابتدا تعداد فالوور های پیج شما را آنالیز می کنند سپس اقدام به مشاهده تعداد لایک های پست شما می کنند که ببینند که فالوور های شما واقعی هستند یا فیک.

در صورتی که شما تعداد فالوور بالایی داشته باشید ولی تعداد لایک کمتری این بدان معناست که فالوور فیک دارید و کاربران کمتر به شما اعتماد می کنند. پس هم زمان با افزایش تعداد فالوور پیج خود اقدام به افزایش تعداد لایک پست های خود کنید. با این کار اعتماد کاربران را به پیج خود جلب می‌کنید.

حتی هم زمان با تعداد لایک روی کامنت ها و تعداد ویو های پیج خود کار کنید. سعی کنید همه آنها را به تناسب هم افزایش دهید تا کاربران به پیج شما اعتماد کنند.

  • تاثیر لایک واقعی اینستاگرام 

بعد از خواندن این محتوا به اهمیت خرید لایک اینستاگرام پی بردید. که هوش مصنوعی اینستاگرام چگونه محتوای خوب را از بد تشخیص می دهد و به محتوای خوب ارزش و بها می دهد و آن را به مخاطبان بیشتری نشان می دهد.

ارزش خرید لایک اینستاگرام در ورود پست شما به اکسپلور مشخص می شود. هنگامی که لایک پست خود را افزایش می‌دهید سبب ورود پست خود به سرویس اکسپلور اینستاگرام می شوید.با این کار به میلیون ها مخاطب که در حال گشت و گذار در اکسپلور هستند نمایش داده میشوید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سونیک استور

سونیک استور با هدف ارائه خدمات فضای مجازی بخصوص تلگرام و اینستارگام فعالیت می کند. ما به عنوان مرجع بزرگ خرید فالوور واقعی و خرید ممبر واقعی شناخته می شویم و در کنار آن خدماتی مانند لایک و ویو اینستاگرام و همچنین فالوورهای ارزان قیمت نیز ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ