اطلاعات تماس
  • 091049*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201147220419389
در دسترس نیست

استاد سید حسن طیبی قهرمان مسابقات کشوری انتخابی آسیایی در استایل کاتا جودو

استاد سید حسن طیبی قهرمان کاتای تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران

کد: 140201147220419389

، تهران , (اخبار رسمی): استاد سید حسن طیبی قهرمان مسابقات کشوری (انتخابی آسیایی) تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیر کبیر استان تهران در بخش کاتا (جودو) در مسابقات هنرهای رزمی

استاد سید حسن طیبی قهرمان کاتای تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران
حکم قهرمانی استاد سید حسن طیبی مسابقات کشوری جهت انتخابی مسابقات آسیایی

کیوشی دکتر سید حسن طیبی قهرمان مسابقات آزاد کشوری (انتخابی آسیایی سال ۸۹) دانشگاه صنعتی امیر کبیر استان تهران در بخش کاتا (جودو) در وزن ۹۵- کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان

کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر در مسابقات آزاد کشوری هنرهای رزمی (انتخابی مسابقات آسیایی) که زیر نظر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیر کبیر استان تهران برگزار شد در جام قهرمانی مسابقات علمی ورزشی موفق به کسب مدال طلای مسابقات در بخش کاتا رشته جودو شد . 

این مسابقات که زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی با همکاری تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد استاد سید حسن طیبی توانست در وزن ۹۵- کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان در تاریخ ۱۳۸۹/۰۵/۱۵ در استان تهران به قهرمانی دست پیدا کند و با استعلام شماره گواهی ۲۷۶/۵۳۳۹ به ثبت در فدراسیون برسد.

این مسابقات در دو بخش فایت و کاتا (موزیکال فرم) برگزار گردید در تمامی رده‌های سنی و وزنی با بیش از صد شرکت کننده در هر بخش در استان تهران زیر نظر تربیت بدنی دانشگاه . فضای مسابقات با داشتن دو تشک اِی و بی استاندارد جهانی که در چپ و راست سالن قرار داشت و در وسط رینگ مخصوص با رعایت استانداردهای جهانی قرار داشت.

(مسابقات به صورت آزاد برگزار گردید در استایل‌های کیک بوکسینگ و جوجیتسو بعلاوه تلفیق هنرهای رزمی و کاتا).

کاتاهایی که در بخش جودو می‌توانستید شرکت کنید عبارت بود از : ایتسو تسو نو کاتا، جو-نو-کاتا، سیریوکو زنیو کوکومین تاییکو نو کاتا، کائشی نو کاتا، کاتامه-نو-کاتا، کودوکان گوشین جوتسو، کوشیکی-نو-کاتا، کیمه-نو-کاتا، گو نو سن نو کاتا، ناگه وازا اورا نو کاتا و ناگه-نو-کاتا.

در بخش مبارزه هم در استایل‌های جودو، کاراته، کیک‌بوکسینگ، جوجیتسو، بوکس، تکواندو، دفاع‌شخصی، ووشو، کونگ‌فو، اِم‌اِم‌اِی، یواف‌سی، اِس‌اِف‌سی، سی‌اِس‌اِف، در بخش‌های مبارزه در قفس به صورت آماتور، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای برگزار گردید. این مسابقات در تشک و رینگ هنرهای رزمی انجام شد.

تاریخچه‌ای در بخش جوجیتسوی مسابقات، این روش رزمی برای مبارزه افراد عادی با سامورایی‌ها در دوران حکومت فئودالی ژاپن و تکامل یافته‌ است. در نتیجه در این هنر رزمی، روش مبارزهٔ یک شخص بدون سلاح یا دارای یک سلاح کوتاه با یک حریف مسلح و زره‌پوش، آموزش داده می‌شُد. از آنجا که حملهٔ مستقیم به یک حریف زره‌پوش به بی‌فایده است، مبارزان بایستی از روش‌هایی چون فنون گرفتنی، پرتابی و قفل مفصل برای خنثی کردن نیروی حریف استفاده کنند و این تکنیک‌ها بر مبنای استفاده از انرژی حریف علیه خودش طراحی شده‌اند. جوجیتسو را به نوعی مادر همه ورزش‌های ژاپنی می‌دانند و با تفکیک هر یک از فنون و ضربات ورزش جدیدی را متولد کردند. جوجیتسو در ابتدا به هیچ غیرژاپنی آموزش نمی‌دادند، اما با گسترش آن دیگر افراد کشورها هم به جوجیتسو روی آوردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبک جهانی استریت فایتر

بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیان شده در سال ۲۰۰۵

اطلاعات تماس
  • 091049*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش