اطلاعات تماس
  • 091049*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201147220519389
در دسترس نیست

استاد سید حسن طیبی ریاست اسبق هیئت جودو شهر پردیس سال ۱۳۸۵ ، ۸۶ و ۱۳۸۷

کیوشی دکتر سید حسن طیبی ریاست اسبق هیئت جودو و بنیانگذار جودو شهر پردیس

کد: 140201147220519389

، تهران , (اخبار رسمی): کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر ، ریاست اسبق هیئت جودو در سال های ۱۳۸۵ ، ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ و بنیانگذار ورزش رزمی المپیکی جودو در شهر پردیس سال ۱۳۸۴

کیوشی دکتر سید حسن طیبی ریاست اسبق هیئت جودو و بنیانگذار جودو شهر پردیس
استاد سید حسن طیبی ریاست اسبق محترم جودو شهر پردیس سال ۱۳۸۵ - ۸۶ - ۸۷

ریاست محترم سابق هیئت جودو شهر پردیس و بنیانگذار جودو شهر پردیس کیوشی دکتر سید حسن طیبی از سال ۱۳۸۴ الی ۱۳۸۷

طی حکمی از سوی هانشی غلامحسین علمی استاد عزیز و بزرگوار استاد طیبی از سوی هیئت جودو استان تهران سید حسن طیبی به عنوان مسئول هیئت جودو شهر پردیس در سال ۸۵ منصوب و از سوی تربیت بدنی شهر پردیس به ریاست محترم جناب آقای محمود شاکر به ثبت و تأئیدیه رسید.

کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر، بنیانگذار جودو شهر پردیس در سال ۱۳۸۵ و همچنین ریاست محترم اسبق هیئت جودو شهر پردیس در سال‌های ۱۳۸۴ ، ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ در پرونده خود به ثبت رسانیده است . وی به عنوان اولین برگزار کننده مسابقات استانی جودو در لِوِل استان تهران در سال ۱۳۸۵ در مجموعه ورزشی گل‌های پردیس شهر پردیس می باشد که این مسابقات را برگزار کرده است که بیش از صد شرکت کننده از استان تهران و بخش حومه تهران (دماوند، گیلاوند، جیلارد، آبعلی، رودهن، بومهن، پردیس و کمرد) دعوت شد در بخش آقایان با بهترین نحو انجام و تمامی رزومه این مسابقات تحویل تربیت بدنی و هیئت جودو گردید.

مسابقات به داوری استاد سید حسن طیبی، استاد سید علی طیبی و استاد سعید انجام شد به کمک داوری داوران کنار آقایان بیژن جانعلی پورشهرانی، امیر جهانداری، محمد خرمی‌فر، بابک رهنما، وهاب، حمید صفی‌یاری، علی همراهی و سید حسین طیبی به سرداوری استاد سید حسن طیبی . در زیر بخشی از تاریخچه جودو از زبان دکتر طیبی آورده‌ایم. جودو به زبان ژاپنی ( 柔道 ) ، یک ورزش رزمی ژاپنی است که به فنون پرتابی، گلاویزی و مهار و تسلیم حریف در خاک می‌پردازد. جودو به معانی راه نرمی، شیوه ظریف یا راه ملایمت و مدارا است. منشأ جودو، هنر جنگی تن به تن سامورایی‌ها، جوجیتسو با پیشینه ای چند هزار ساله است و جودو نسخه علمی و عصاره برترین فنون کاربردی جوجیتسو است که در سال ۱۸۸۲ توسط استاد پروفسور جیگورو کانو پایه‌گذاری و به جامعهٔ ژاپن معرفی شد. کانون تدوین و آموزش استانداردها و مرکز فدراسیون جهانی جودو، سازمان کودوکان جودو در توکیو ژاپن است.

امروزه این ورزش به عنوان یکی از برترین و زیباترین ورزش‌های رزمی المپیکی در سراسر جهان به شمار می‌رود که همه ساله در سراسر دنیا مسابقات زیادی در این رشته برگزار می‌شود.

ریاست اسبق هیئت جودو شهر پردیس استاد سید حسن طیبی 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبک جهانی استریت فایتر

بنیانگذار و ریاست جهانی فدراسیون جهانی استریت فایتر کیوشی دکتر سید حسن طیبی بنیان شده در سال ۲۰۰۵

اطلاعات تماس
  • 091049*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش