اطلاعات تماس
  • 091244*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201227231822562
در دسترس نیست

ریموو تاتو خط لب و پاک کردن تاتو لب در یک جلسه

ریموو تاتو خط لب و پاک کردن تاتو لب در مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی

کد: 140201227231822562

، تهران , (اخبار رسمی): ریموو و پاک کردن تاتو لب به صورت تخصصی با مواد ریموور تنها در یک جلسه از تخصص های ما در مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی است.

ریموو تاتو خط لب و پاک کردن تاتو لب در مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی
ریموو تاتو لب و پاک کردن تاتو خط لب تخصصی با مواد ریموور تاتو در یک جلسه با نیلوفر کاظمی

ریموو تاتو لب و پاک کردن تاتو خط لب با مواد ریموور تنها در یک جلسه به صورت تخصصی از خدمات ما در مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی است.

ریموو تاتو خط لب یا پاک کردن تاتو خط لب از خدمات تخصصی ما در مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی است. طی چند سال اخیر، موج عظیمی برای تکنیک‌های آرایش دائمی در صنعت زیبایی به راه افتاده است. البته در مقابل برای افرادی که از نتایج بدست آمده چندان رضایت ندارند نیز راهکارهای موثری به وجود آمده که بتوانند با آنها آرایش دائم خود را از بین ببرند. برای هر فرد ممکن است اتفاق بیوفتد که تتویی که روزی با هیجان و اشتیاق به دنبال اجرای آن بودیم را دیگر دوست نداشته باشیم. تاتو خط لب نیز یکی از این دست از تاتوهاست. که ممکن است بعد از گذشت مدتی موجب دلزدگی فرد شود. همچنین دلایلی از قبیل عدم تقارن صحیح، بد رنگ شدن، عدم رضایت از کار تاتوکار سابق و ... نیز ممکن است باعث تصمیم فرد به انجام ریموو شود.

اما برای از بین بردن تاتو رژ لب و خط لب باید به معتبرترین مرکز پاک کردن تاتو لب مراجعه شود. پاک کردن و ریموو تاتو خط لب و ریموو تاتو لب با بهترین روش پاک کردن خط لب در مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی به بهترین صورت انجام می‌گیرد.

پاک کردن تاتو خط لب در خانه

بسیاری از افراد بعد از گذشت مدتی تصمیم به پاک کردن تاتو خط لب خود می‌گیرند. اغلب آنها اولین راهکاری که به ذهنشان می‌رسد امتحان کردن روش‌های پاک کردن تاتو در منزل است.البته بی شک توصیه ما مراجعه به مرکزی معتبر و تخصصی برای انجام این کار است. چراکه کوچکترین اشتباه صدمات جبران‌ناپذیری را برای فرد به همراه خواهد داشت.

درصورتی که همچنان اصرار دارید که تاتوی لب و خط لب خود را در خانه پاک کنید، به بررسی راهکارهای این کار می‌پردازیم.

ترکیب نمک و آبلیمو

در این روش می‌بایست 100 گرم نمک را با مقدار کمی آبلیمو مخلوط کرده و خمیری آماده کنید. در ادامه پنبه را به این خمیر آغشته کرده و به مدت 30 دقیقه روی محل تاتو قرار دهید. این روش بی تاثیر بوده و ممکن است عوارض زیادی به دنبال داشته باشد.

ترکیب آلوئه‌ورا، نمک، عسل و ماست

2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا، 2 قاشق غذاخوری نمک، 2 قاشق غذاخوری عسل و 2 قاشق غذا خوری ماست را مخلوط کنید. ترکیب را به مدت 30 دقیقه روی محل تاتو قرار داده و سپس با آب گرم بشویید. این مواد گفته شده گیاهی هستند و تاثیری در از بین بردن جوهر ندارند.

پاک کردن تاتو لب با آبلیمو

استفاده از آبلیمو ممکن است به صورت موقت موجب کمرنگ شدن تاتو لب و خط لب شود. چراکه هیچ مواد موضعی نمی‌تواند به عمق پوست نفوذ کرده و جوهر را از بین ببرد.

استفاده از کرم‌های دست‌ساز خانگی

1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا و 2 کپسول ویتامین E را ترکیب کرده و روی ناحیه تاتو بمالید. بعد از گذشت 10 دقیق ناحیه مورد نظر را با آب گرم بشورید. این کار را 4 مرتبه در روز و به مدت یک هفته تکرار کنید. باید گفت حتی بهترین این نوع کرم‌ها نیز تنها تاتو را به صورت موقت کمرنگ می‌کنند و اثربخشی ندارند. حتی ممکن است باعث آلرژی یا حساسیت نیز بشوند.

استفاده از عسل

استفاده از عسل برای تاتوهای روشن و کوچک ممکن است بهترین راهکارخانگی برای پاک کردن تاتو خط لب باشد. تنها کافیست مقداری عسل را روی محل مورد نظر بمالید و بعد از نیم ساعت آن را بشورید.

لازم به ذکر است، راهکارهای خانگی حذف تاتو خط لب در خانه نه تنها موثر نیست، بلکه عوارض جانبی خطرناکی نیز ممکن است گریبان‌گیر افراد شود.

آیا تاتو خط لب پاک میشود؟

همانطور که تاکید شد روش‌های خانگی به هیچ عنوان باعث محو شدن کامل تاتو خط لب نمی‌شوند. حتی ممکن است در صورت آلرژی و حساسیت عوارضی خطرناک برای شما به دنبال داشته باشند. جوهر تاتو به لایه میانی پوست تزریق شده و به همین دلیل نمی‌توان به راحتی به این بخش از پوست دسترسی داشت. روش‌های پاک کردن تاتو خط لب از قبیل پاک کردن تاتو لب با لیزر عوارضی از قبیل : تورم، التهاب، قرمزی، سوزش و ... را به دنبال دارند. اما ریموو تاتو لب و پاک کردن خط لب با مواد ریموور از مطمئن‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود.

با استقاده از مواد ریموور اصل و اورجینال می‌توانید به صورت کامل و تضمینی بدون هیچ‌گونه عوارض تاتو خط لب خود را از بین ببرید. در مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی ما به بهترین شکل این مهم را برای شما ممکن ساخته‌ایم.

مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی

مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی با سال ها سابقه‌کار ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات ریموو انواع تاتو نظیر: ریموو تاتو خط لب، ریموو تاتو خط چشم، ریموو تاتو ابرو، ریموو تاتو قدیمی، ریموو تاتو بدون درد، ریموو تاتو بدون لیزر و ... با بهترین کیفیت است. نیلوفر کاظمی با تکنیک اختصاصی خود در چگونگی ریمو خط لب، تنها طی یک جلسه این کار را برای مراجعه‌کنندگان خود انجام می‌دهد. همچنین تکنیک ایشان بدون هیچ‌گونه عوارض، درد و دوران نقاهتی انجام می‌شود. اگر شما هم جزو آن دست از افرادی هستید، که قصد انجام ریموو خط لب خود را دارید، بهترین انتخاب برای شما این مرکز تخصصی است.

این مرکز همچنین برگزارکننده دوره‌های جامع آموزش ریموو انواع تاتو با بروزترین تکنیک‌ها است.

ریموور پورپیگمنت (Pour Pigment) بهترین مارک ریموور تاتو

یکی از معروف‌ترین برندهای مواد ریموور، ریموور پورپیگمنت است. این نوع ریموور کاملا ارگانیک و گیاهی است. این محصول جزو باکیفیت‌ترین ریموورها برای پاک کردن تاتو خط لب است. این برند توانایی پاک کردن تتوهای عمیق و قدیمی را بدون هیچ گونه عوارضی دارد. حساسیت و آلژی در این نوع ریموور بسیار کم است. همچنین از مواد فعال برای بازسازی و ترمیم پوست تشکیل شده است. این نوع نه تنها سخت‌ترین تاتوهای شما را از بین می‌برد بلکه در ریموو تاتو ابرو، فولیکول‌های ابرو را تقویت و سبب رشد تارهای مو ابرو می‌شود.

ما در مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی از ریموور پورپیگمنت و دیگر ریموورهای باکیفیت در جهان استفاده می‌کنیم.

https://niloofarkazemi.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091244*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی