اطلاعات تماس
  • 091244*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201227231922562
در دسترس نیست

ریموو تاتو ابرو با ریموور در یک جلسه

ریموو تاتو ابرو و پاک کردن تاتو ابرو با مواد ریموور

کد: 140201227231922562

، تهران , (اخبار رسمی): ریموو تاتو ابرو با مواد ریموور بدون درد و دوران نقاهت انجام می شود و برای پاک کردن تاتو ابرو می توانید به مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی مراجعه نمایید.

ریموو تاتو ابرو و پاک کردن تاتو ابرو با مواد ریموور
ریموو تاتو ابرو و پاک کردن تاتو با ریموور در یک جلسه به صورت تضمینی

ریموو تاتو ابرو با ریموور در یک جلسه با بهترین مواد ریموور تاتو توسط ما در مرکز ریموو تاتو نیلوفر کاظمی انجام می شود.

ریموو تاتو ابرو با مطمئن‌ترین و تضمینی‌ترین روش‌ها در مرکز تخصصی ریموو تاتو نیلوفر کاظمی انجام می‌شود. همانطور که می‌دانید بسیاری از افراد به دلایلی پس از گذشت مدتی از تتو خود پشمان شده و تصمیمی به پاک کردن تاتو می‌گیرند. این افراد در وهله‌ی اول به فکر ریمو ابرو در خانه می‌افتند. اما به جرئت می‌توان گفت پاک کردن و ریموو تاتو ابرو با تمام روش های خانگی، عوارض ریموو ابرو را به دنبال خواهد داشت و هیچ تاثیری نیز در تتو نخواهد گذاشت. همچنین در مقایسه و بررسی ریموو ابرو با مواد و لیزر در 1401 به این نتیجه خواهیم رسید که پاک کردن تاتو ابرو با مواد بهترین روش است.

پاک کردن تاتو ابرو به روش ریموور با روشهای تکنیکال در ریموو کردن تاتو ابرو باید زیرنظر متخصصی باتجربه انجام بگیرد. علاوه بر اهمیت مراجعه به مراکز معتبر و متخصصان حرفه‌ای از دیگر مسائل مهم در این حوزه قیمت ریموو ابرو است.

مرکز تخصصی نیلوفر کاطمی، با روش اصولی برای ریموو ابرو با ریموور رجووی امریکایی و دیگر ریمورهای باکیفیت موجود دربازار بهترین گزینه برای شماست.

پاک کردن ابرو با ریموور

همانطور که گفته شد، بدون شک ریموو تاتو ابرو و پاک کردن تاتو ابرو به روش ریموور از مطمئن‌ترین و کم دردسرترین رو‌ش‌هاست. امروزه ریموو ابرو با لیزر به سبب عوارضی از قبیل : سفید شدن تارهای ابرو، قرمزی پوست، خارش، سوزش، هزینه و تعدد جلسات بالا و .. منسوخ شده است. در مقابل روش ریموو ابرو با مواد ریموور به دلیل عوارض کمتر و صرفه‌جویی در زمان و هزینه بسیار پرطرفدار شده است.

در این روش موادی بکاربرده می‌شود که با حل کردن جوهر تاتو، آن را از عمق پوست خارج می‌کنند. ریموورهای ابرو انواع مختلفی دارند. برخی ریموورهای برپایه اسید و برخی گیاهی و ارگانیک، همچنین گروهی نیز شیمیایی هستند. متخصصان این مواد را با استفاده از دستگاهی به نام قلم میکروبلیدینگ به عمق پوست فرستاده و روند ریموو را انجام می‌دهند.
نیلوفر کاظمی با تکنیک اختصاصی خود، ریمو ابرو در یک جلسه را با بهترین مواد ریموور نظیر : ریموور رجووی، ریموور تاتو چیک، ریموور کالرلیفت و .. انجام می‌دهد.

مراقبت بعد از ریموو ابرو

رعایت نکات مراقبتی بعد از ریموو تاتو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در زیر به چند مورد از این نکات مراقبتی اشاره شده است:

  • تا 3 روز از استحمام و در معرض آب قرارگرفتن خودداری نمایید.
  • تا یک هفته از قرارگرفتن زیر نور آفتاب خودداری کنید.
  • از کندن پوسته پوسته ها و زخم های ایجاد شده خودداری کنید.
  • از کرم های ترمیم کننده پوست استفاده کنید.
  • به مدت 5 روز از انتی بیوتیک استفاده کنید.

در مرکز نیلوفر کاظمی با تمامی نکات مراقبتی بعد از ریموو آشنا شده و بهترین تجربه را از پاک کرذن تتو خود خواهید داشت.
https://niloofarkazemi.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091244*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی