اطلاعات تماس
  • 031910***** - 091323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201277238922338
در دسترس نیست

خدمات وکیوم

خدمات وکیوم چوب و ام دی اف

کد: 140201277238922338

، نجف آباد , (اخبار رسمی): با پیدایش تکنولوژی وکیوم و ساخت دستگاه پرس وکیوم، استفاده از ورق های mdf با پوشش ممبران جز پرکاربردترین مصنوعات چوبی است. تولید نهایی روکش وکیوم به این شکل است که PVC را با فشار زیاد روی سطح کابینت پرس می‌کنند. در واقع دلیل اصلی نامگذاری این ورق ها، استفاده از چنین تکنولوژی است.

خدمات وکیوم چوب و ام دی اف
خدمات وکیوم چوب و ام دی اف

با پیدایش تکنولوژی وکیوم، ورق وکیوم رتبه یک را در میان انواع ورق های چوبی کسب کرد. این ورق ها تحول گسترده ای در صنعت چوب ایجاد کردند مثل تزئینات بیشتری که روی کابینت کلاسیک اعمال شد.

با پیدایش تکنولوژی وکیوم و ساخت دستگاه پرس وکیوم، استفاده از ورق های mdf با پوشش ممبران جز پرکاربردترین مصنوعات چوبی است. به طوری که انواع مصنوعات چوبی با روکش ممبران در بازار موجود است. ممبران به دلیل قیمت منطقی و ظاهر زیبا و متنوع دارای طرفداران زیادی است و هر روزه بر تعداد این طرفداران افزوده می شود. ورق ممبران که انواع کابینت با آن ساخته می شود، عمدتاً از جنس ام دی اف با روکش ممبران است. کابینت ممبران جز ترندهای روز بازار کابینت است.
از جمله خدماتی که در کارگاه خدمات ام دی اف کات یونیکس، خدمات وکیوم و ممبران است. کارگاه ما با بهره گیری دستگاه پیشرفته و به روز وکادر ماهر و با تجربه، آماده خدمت رسانی به ام دی اف کاران و کابینت کاران است.

پرس وکیوم روی ورق های MDF با ضخامت 16 میلیمتر به بالا انجام می شود. دستگاه پرس وکیوم مجهز به سینی با ابعاد 120*280 است که قطعات کار را روی این سینی قرار می دهند و دستگاه روکش وکیوم را با فشار زیاد روی قطعات پرس می کنند. هزینه انجام وکیوم به صورت سینی محاسبه می شود.

چرا کارگاه کات یونیکس را برای انجام خدمات وکیوم ام دی اف انتخاب کنیم؟
1- مجهز به دستگاه به روز و استاندارد برای انجام خدمات وکیوم
2- استفاده از چسب مرغوب و با کیفیت
3- دارای کادری مجرب و ماهر جهت انجام خدمات
4- به دلیل مجهز بودن کارگاه به دستگاه کات و CNC برای ساخت در کابینت کلاسیک، دیگر نیازی به جا به جایی کار بین کارگاههای خدماتی نیست و کلیه خدمات به صورت یکجا در کات یونیکس انجام می شود. بدین صورت در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود. حتی می توانید تهیه ورق را نیز به همکاران ما بسپارید. مطمئن باشید کارگاه برای راحتی کار خود و افزایش کیفیت وکیوم از ورق با کیفیت استفاده می‌کند.
5- کوتاهترین زمان تحویل
6- مجهز به ناوگان پخش و تحویل کار در محل پروژه

قیمت خدمات وکیوم
عوامل مختلفی روی نحوه قیمت گذاری وکیوم ام دی اف موثر است. مثل قیمت روکش و چسب مورد استفاده برای انجام خدمات. بنابراین در هر زمان متناسب با شرایط، تعرفه وکیوم ام دی اف مشخص می شود. معمولا دستمزد به ازای هر سینی دریافت می شود. از صفحه تعرفه خدمات سایت ما میتوانید تعرفه این خدمت را مشاهده کنید.

کارگاه خدمات چوب و ام دی اف کاتیونیکس به عنوان مجهزترین کارگاه خدماتی در غرب استان اصفهان کلیه خدمات مربوط به کابینت و دکوراسیون را به صورت مجتمع به کابینت کاران و انبوه سازان ارائه می کند.

خدمات MDF ارائه شده در کارگاه:

  • برش با دستگاه کات
  • خدمات PVC
  • خدمات CNC
  • خدمات وکیوم

مجهز به به روزترین دستگاه ها با کمترین پرتی ورق و بالاترین دقت و سرعت.

برای مشاهده نمونه کارهای انجام خدمات و تماس با ما لطفا به سایت کارگاه با آدرس https://cutunix.ir/ مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع چوب و ام دی اف کات یونیکس

کارگاه خدمات ام دی اف کات یونیکس مجهز به دستگاه های پانل بر اتوماتیک ، لبه چسبان PVC ، سی ان سی و وکیوم از جمله محهزترین کارگاهها در استان اصفهان می باشد. این مجموعه با بهره گیری از نیروهای ماهر و با تجربه، امادگی انجام خدمات کامل MDF را دارد. هنچنین می توانید مسئولیت تامین ورق را به به همکاران ما در مجموعه کات یونیکس بسپارید. نمایندگی فروش چند شرکت معتبر، تضمینی بر خرید ورق با قیمت مناسب توسط کارگاه می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، طراحی سه بعدی دکوراسیون مانند طراحی کابینت، انواع کمد و دکوراسیون های داخلی از جمله خدماتی است که توسط مجموعه ارائه می شود. ثبت سفارش به صورت آنلاین انجام می شود و از طریق اپ کات یونیکس به راحتی می توانید با همکاران ما ارتباط بگیرید. شماره پشتیبانی 24 ساعته: 09132323386

اطلاعات تماس
  • 031910***** - 091323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل