اطلاعات تماس
  • 031910***** - 091323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202307291022338
در دسترس نیست

کارگاه خدمات ام دی اف

با واگذاری خدمات ام دی اف به کارگاههای خدماتی کابینت کار حرفه ای شوید!!

کد: 140202307291022338

، نجف آباد , (اخبار رسمی): با به وجود آمدن و رواج کارگاههای خدمات ام دی اف و تجهیز آنها به ماشین آلات پیشرفته MDF ، تحول عظیمی در صنعت دکوراسیون به وجود آمد. طراح های دکوراسیون در زمان طراحی، محدودیتی از لحاظ اجرا ندارند و طرح های پیشرفته با ظرافت و جزئیات بر روی ورقهای ام دی اف پیاده می شود.

با واگذاری خدمات ام دی اف به کارگاههای خدماتی کابینت کار حرفه ای شوید!!
با واگذاری خدمات ام دی اف به کارگاههای خدماتی کابینت کار حرفه ای شوید!!

واگذاری انجام خدمات به کارگاههای خدمات ام دی اف باعث بالا بردن کیفیت و سرعت انجام آنهاست. و کابینت کاران تنها عملیات مونتاژ و نصب را انجام می دهند. به این صورت می توانند سفارشات بیشتری را مدیریت کنند.

با به وجود آمدن و رواج کارگاههای خدمات ام دی اف و تجهیز آنها به ماشین آلات پیشرفته MDF ، تحول عظیمی در صنعت دکوراسیون به وجود آمد. طراح های دکوراسیون در زمان طراحی، محدودیتی از لحاظ اجرا ندارند. طرح های پیشرفته با ظرافت و جزئیات بر روی ورقهای ام دی اف پیاده می شود.
با وجود اینکه هنوز کابینتهای مدرن با درهای تخت و ساده طرفداران زیادی دارد؛ اما ظرافت در ساخت دکوری با طرح های مدرن لزوم استفاده از این تجهیزات را صد چندان می کند. به علاوه کابینتهای سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و انزو به بازار آمده است که علاوه بر حساسیت در برش ورق های این سبک، برای ساخت درها به تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته cnc و وکیوم نیاز است. هر کابینت کار نمیتواند کارگاه خود را به این ماشین ها تجهیز کند. چون علاوه بر قیمت بالا کار با این دستگاهها نیازمند تخصص است.
راه حل این موضوع سفارش خدمات ام دی اف به کارگاههای خدماتی است. عمده فعالیت این  کارگاهها برش ورق، نوار پی وی سی، خدمات CNC و وکیوم است. در ادامه به اختصار درباره هرکدام از این خدمات توضیحاتی عنوان می کنیم.
خدمات برش ورق ام دی اف
کارگاههای خدمات ام دی اف برای برش ورق از دستگاه پیشرفته پانل بر اتوماتیک استفاده می کنند. این دستگاه خدمات برش را با سرعت، ظرافت، دقیق و با حداقل پرتی ورق انجام می دهد. علاوه بر برش ورق ام دی اف، سایر ورق ها مثل فومیزه، نئوپان، صفحه کابینت و ... با دستگاه کات برش می خورند.
قیمت خدمات برش ام دی اف
اجرت برش به صورت ورقی محاسبه می شود و بر ای انواع ورق ها متفاوت است. در میان انوا ورق ها، ورق سه میل کمترین هزینه برش را دارد.
خدمات نوار PVC
پس از برش ورقها، برای پوشاندن لبه های زبر و خشن آن از نوار لبه PVC استفاده می شود. در گذشته برای چسباندن این نوار از چسب های اتویی استفاده می شد. اما دوام چندانی نداشت. با مرور زمان چسب های بادوام تر و دستگاههای پیشرفته برای این کار ساخته شد. از جمله این دستگاهها، لبه چسبان پی وی سی است. استفاده از این دستگاه و چسبهای با کیفیت دوام نوارهای لبه PVC را بیشتر کرده است. دیگر با تغییر درجه حرارت خاصیت خود را از دست نمی دهند.
قیمت خدمات پی وی سی ام دی اف
هزینه چسباندن نوار لبه پی وی سی به صورت متری محاسبه می شود. و متناسب با نوع نوار متفاوت است. هرساله از طرف اتحادیه درودگران هر منطقه مبلغ آن به کارگاههای خدماتی اعلام می شود.
خدمات سی ان سی ام دی اف
برای برش ورق در طرح های خاص، همچنین حکاکی و ایجاد طرح روی ورق ام دی اف از دستگاهها cnc  استفاده می شود.
استفاده عمده از این ستگاه در ساخت درهای کابینتهای سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و انزو است. کابینت کاران خدمات cnc ام دی اف خود را به کارگاههای خدماتی واگذار می کنند.
علاوه بر کابینت برای ساخت تابلوها، کانتر و دکوری های خاص از خدمات سی ان سی استفاده می شود. 
قیمت خدمات سی ان سی
بسته به طرح مد نظر برای cnc هزینه آن متفاوت خواهد بود. محاسبه اجرت انجام خدمات سی ان سی به صورت دقیقه ای محاسبه می شود.
خدمات وکیوم ام دی اف
تکنولوژی وکیوم در واقع روکش کردن ورق ها با یک لایه PVC است. در واقع روکش وکیوم نوعی روکش پی وی سی که بر روی ورق خام یا انواع چوب کشیده می شود.
استفاده از تکنولوژی وکیوم باعث تخلیه هوای موجود در بین سطح ام دی اف و روکش می شود. در نتیجه مقاومت آن در برابر خواهد شد.
کاربرد عمده خدمات وکیوم ام دی اف، در ساخت درهای کلاسیک کابینت و کمدها است.
قیمت خدمات وکیوم ام دی اف:
هزینه انجام خدمات وکیوم ام دی اف به صورت سینی محاسبه می شود.
سخن پایانی
واگذاری انجام خدمات به کارگاههای خدمات ام دی اف باعث بالا بردن کیفیت و سرعت انجام آنهاست. و کابینت کاران تنها عملیات مونتاژ و نصب را انجام می دهند. به این صورت می توانند سفارشات بیشتری را مدیریت کنند. علاوه بر این خطرات ناشی از عملیات برش ام دی اف که اکثر کابینت کاران یک بار تجربه آن را دارند؛ با واگذاری خدمات برش کاملا از بین می رود.
پس پیشنهاد ما درمورد واگذاری خدمات را جدی بگیرید اما در انتخاب کارگاه نهایت دقت را داشته باشید تا خدمات کامل ام دی اف بدون عیب و نقص به شما تحویل داده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع چوب و ام دی اف کات یونیکس

کارگاه خدمات ام دی اف کات یونیکس مجهز به دستگاه های پانل بر اتوماتیک ، لبه چسبان PVC ، سی ان سی و وکیوم از جمله محهزترین کارگاهها در استان اصفهان می باشد. این مجموعه با بهره گیری از نیروهای ماهر و با تجربه، امادگی انجام خدمات کامل MDF را دارد. هنچنین می توانید مسئولیت تامین ورق را به به همکاران ما در مجموعه کات یونیکس بسپارید. نمایندگی فروش چند شرکت معتبر، تضمینی بر خرید ورق با قیمت مناسب توسط کارگاه می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، طراحی سه بعدی دکوراسیون مانند طراحی کابینت، انواع کمد و دکوراسیون های داخلی از جمله خدماتی است که توسط مجموعه ارائه می شود. ثبت سفارش به صورت آنلاین انجام می شود و از طریق اپ کات یونیکس به راحتی می توانید با همکاران ما ارتباط بگیرید. شماره پشتیبانی 24 ساعته: 09132323386

اطلاعات تماس
  • 031910***** - 091323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل