اطلاعات تماس
  • 031910***** - 091323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112017170622338
در دسترس نیست

ماربل شیت چیست؟

کد: 140112017170622338

، نجف آباد , (اخبار رسمی): ماربل در زبان لاتین به معنای سنگ مرمر است و ماربل شیت ، ورق های پی وی سی طرح سنگی است که بیشتر با عنوان سنگ مصنوعی شناخته شده است. در این محتوا با ماربل شیت و کاربردهای آن آشنا می شویم

ماربل شیت چیست؟
استفاده از ماربل شیت به عنوان دیوار پوش

ماربل در زبان لاتین به معنای سنگ مرمر است و ماربل شیت ، ورق های پی وی سی طرح سنگی است که بیشتر با عنوان سنگ مصنوعی شناخته شده است.

در این محتوا به بررسی انواع ماربل شیتها و کاربرد آنها می پردازیم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید محتوای ماربل شیت از سایت ما را مطالعه کنید.
هر ورق ماربل شیت از 30% پودر سنگ و 70% پی وی سی تشکیل شده است که باعث شده به نسبت محصولات پی وی سی استحکام بالاتری داشته باشد.

طرح و رنگ بندی سنگ مصنوعی:

ماربل شیت بیشتر با طرح سنگ شناخته شده است؛ در صورتی که این ورق های پی وی سی طرح و رنگ های بسیار متنوعی نیز دارد.
دلیل محبوبیت این مدل از شیتها را میتوان یک تکه و بدون درز بودن آن نیز دانست. پس استفاده از ماربل شیت برای دیوارها میتواند زیبایی بیشتری به نسبت دیگر دیوارپوش ها داشته باشد.
ماربل شیت در طرح چوب، ساده با رنگ های متنوع، و طرح های کاغذ دیواری موجود می باشد. همچنین نوع جدیدی از این ورق ها به تازگی تولید شده اند که قابلیت عبور نور را دارد.

کاربرد ماربل شیت:
یکی از متداول ترین نوع مصرف سنگ مصنوعی ؛ دیوار پوش می باشد به طوری که بیشتر با عنوان دیوار پوش سنگ مصنوعی ، دیوار پوش بدون درز ، دیوار پوش یک تکه ، دیوار پوش طرح سنگ شناخته شده است، اما این بدین معنا نیست که از این ورق ها نتوان در مواردی دیگر استفاده کرد.

  •  شما می توانید از سنگ مصنوعی به صورت تایل های 60 در60 برای سقف کاذب استفاده نمایید.
  •  همچنین از این محصول برای طراحی و اجرای میز استفاده کنید.
  •  ایجاد ستون با استفاده از ابزارهای ماربل شیت با هزینه ی بسیار پایین و مدت زمانی کوتاه از مواد مصرف این محصول می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع چوب و ام دی اف کات یونیکس

کارگاه خدمات ام دی اف کات یونیکس مجهز به دستگاه های پانل بر اتوماتیک ، لبه چسبان PVC ، سی ان سی و وکیوم از جمله محهزترین کارگاهها در استان اصفهان می باشد. این مجموعه با بهره گیری از نیروهای ماهر و با تجربه، امادگی انجام خدمات کامل MDF را دارد. هنچنین می توانید مسئولیت تامین ورق را به به همکاران ما در مجموعه کات یونیکس بسپارید. نمایندگی فروش چند شرکت معتبر، تضمینی بر خرید ورق با قیمت مناسب توسط کارگاه می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، طراحی سه بعدی دکوراسیون مانند طراحی کابینت، انواع کمد و دکوراسیون های داخلی از جمله خدماتی است که توسط مجموعه ارائه می شود. ثبت سفارش به صورت آنلاین انجام می شود و از طریق اپ کات یونیکس به راحتی می توانید با همکاران ما ارتباط بگیرید. شماره پشتیبانی 24 ساعته: 09132323386

اطلاعات تماس
  • 031910***** - 091323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید