اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201317246418755
در دسترس نیست

آموزش سشوار و حالت دهی موی مردانه

کد: 140201317246418755

، (اخبار رسمی): مو قطعا نقش زیادی در داشتن چهره ای جذاب دارد. معمولا آقایان بیشتر روی زیبایی موهای خود تمرکز می کنند و سعی می کنند مدل موی خود را کاملا هماهنگ با فرم صورت خود تنظیم کنند. البته آرایشگران حرفه ای به این نکته کاملاً واقف هستند که چهره افراد متفاوت است و مدل موی انتخابی باید کاملاً متناسب با آن باشد.

آموزش سشوار و حالت دهی موی مردانه
آموزش سشوار و حالت دهی موی مردانه

مو قطعا نقش زیادی در داشتن چهره ای جذاب دارد. معمولا آقایان بیشتر روی زیبایی موهای خود تمرکز می کنند و سعی می کنند مدل موی خود را کاملا هماهنگ با فرم صورت خود تنظیم کنند. البته آرایشگران حرفه ای به این نکته کاملاً واقف هستند که چهره افراد متفاوت است و مدل موی انتخابی باید کاملاً متناسب با آن باشد.

خوشبختانه ابزارهای حرارتی مختلفی برای حالت دادن به مو وجود دارد که می تواند موها را بسیار جذاب جلوه دهد. یکی از این وسایل پرکاربرد سشوار است. البته خشک کردن موی مردانه نکات و ترفندهای خاص خود را دارد که در این مقاله قصد داریم در چند مرحله اصلی به شرح آنها بپردازیم.

چگونه شروع کنیم

نقطه شروع همیشه سخت ترین قسمت انجام یک کار است. در مورد سشوار خشک کن هم همینطور است. شاید قبل از اینکه سشوار را به برق بزنید. این تصور را داشته باشید که قرار است کار سختی انجام دهید، اما بدانید که اگر با اصول و مراحل اولیه خشک کردن مو آشنا باشید، می توانید آن را به راحتی و در عرض چند دقیقه انجام دهید. اگر خشک کردن موها کار روزانه شماست، بهتر است آن را به صورت ابتدایی یاد بگیرید.

مطالب پیشنهادی: بهترین آرایشگاه مردانه در کرج

آموزش سشوار و حالت دهی موی مردانه

اگر موهای مجعد و بلند دارید؛ بهترین راه برای مستقیم نشان دادن آنها سشوار کشیدن است. این یک راه سریع و البته موقتی است، اما در هر صورت می تواند شما را برای رفتن به مهمانی شروع کند.

به طور کلی سشوار کردن مو اصول و قوانینی دارد که در چند مرحله پیشنهاد می کنیم:

مرحله اول: شستن مو

قبل از اینکه به خشک کردن فکر کنید؛ شما باید موهای کاملا تمیزی داشته باشید. برای این کار حتما موهای خود را با شامپوی مناسب و در صورت امکان با نرم کننده بشویید. در واقع نرمی مو کمک می کند تا خشک شدن و حالت دادن به موها بهتر انجام شود.

مرحله دوم: خشک کردن مو

حالت دادن به موهای خیس آسان نیست. پس اگر می خواهید از نتیجه کار راضی باشید؛ بعد از شستن موها را با یک حوله نخی کاملا خشک کنید. استفاده از حوله ساده ترین و در دسترس ترین راه برای خشک کردن مو است. سعی کنید از حوله هایی استفاده کنید که میزان جذب آب بالایی دارند.

مرحله سوم: مرتب کردن موها

اصلا لازم نیست بلافاصله بعد از خشک کردن موها به سراغ شانه دندانه ریز بروید. سعی کنید موها را به طور مرتب با استفاده از یک شانه دندانه بلند در یک جهت شانه کنید. این به فرم دهی بهتر موها با استفاده از سشوار کمک می کند.

مرحله 4: استفاده از برس مناسب

بدون استفاده از برس نمی توانید موهای خود را با حرارت سشوار به خوبی حالت دهید. بهترین ابزار برای خشک کردن موهای مردانه، برس های گرد موجود در آرایشگاه ها هستند. همچنین مهم است که یک قلم مو با قطر مناسب انتخاب کنید. هر چه موهایتان بلندتر باشد؛ شما باید از یک برس گرد ضخیم تر استفاده کنید.

برای استفاده، کافی است موهای خود را دور برس گرد بپیچید و در برابر باد گرم خشک کنید. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهای اطراف برس را به آرامی شل کنید. در این صورت موهای صاف و یکدستی را خواهید دید که حاصل همکاری برس و سشوار است. البته نباید مهارت های خود را نادیده بگیرید.

مرحله پنجم: هماهنگی دست ها

نکته مهم در سشوار کردن موهای مردانه هماهنگی کامل دست هاست. به این ترتیب که با یک دست باید برس گرد را در موها بپیچید و با دست دیگر سشوار را روی موهای درگیر با برس هدایت کنید. این توصیه را جدی بگیرید و هرگز سشوار داغ را در تماس با موهای خود قرار ندهید. بهترین فاصله برای سشوار 10 سانتی متر است. اگر موهای بلندی دارید، بهتر است موها را تقسیم کرده و هر قسمت را جداگانه خشک کنید.

مرحله ششم: اصلاح مو

حالا که سشوار کشیدن موهایتان را به پایان رساندید، بهتر است این شاهکار را حداقل برای مدتی بیشتر حفظ کنید. آرایشگاه ها معمولا برای این منظور از تافت مو یا اسپری های مخصوص حالت دهنده مو استفاده می کنند. همچنین می توانید محصولی مناسب برای این منظور تهیه کرده و پس از خشک شدن موها از آن استفاده کنید. البته باید اشاره کنیم که تافت مو باید از فاصله 15 سانتی متری روی موها اسپری شود.

نکات مهمی که برای سشوار کشی باید در نظر گرفت

- به طور کلی سشوار برای استفاده خانم ها و موهای پرپشت می باشد. بنابراین اگر موهای نازکی دارید بهتر است با احتیاط از این دستگاه استفاده کنید. حرارت زیاد و نزدیک به ریشه مو باعث آسیب به مو می شود.

- سعی کنید موهای خود را به صورت حرفه ای خشک کنید. در این صورت می توانید موهای خود را کاملا صاف و شیک نشان دهید بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنید.

- بهترین زمان برای سشوار کشیدن و حالت دادن به موهای مردانه بعد از دوش گرفتن و شستن موها است.

- حتما قبل از سشوار کردن موهای خود را شانه کنید. موهای گره خورده و نامرتب گزینه مناسبی برای سشوار نیست.

- هرگز سشوار را روی بالاترین دما تنظیم نکنید. در این صورت فقط به موهای خود آسیب رسانده اید. سعی کنید این کار را با حرارت ملایم انجام دهید یا در صورت نیاز استایل با حرارت بالا را به قسمت های پایانی کار خود موکول کنید.

امیدواریم نکات ارائه شده در این مقاله به شما کمک کرده باشد. اگرچه سشوار کشیدن و حالت دادن به مو کار سختی نیست، اما برای راحتی بیشتر و نتیجه بهتر می توانید این کار را به دستان توانمند آرایشگران حرفه ای بسپارید.

آرایشگاه تیپ چین با کادری متخصص و حرفه ای قادر به انجام انواع مدل مو و مدل موی مردانه می باشد. علاوه بر این خدمات دیگری مانند آرایش صورت داماد، پیرایش و اصلاح مردانه، ماساژ پوست، پاکسازی پوست، خدمات حیوانات خانگی و ... نیز در این آرایشگاه قابل انجام است.

شما مشتریان عزیز می توانید از طریق سایت و یا از طریق اپلیکیشن تیپ چین نوبت رزرو کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس