اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202077254916571
در دسترس نیست

مفتخر به اجرای طرح مشتریان وفادار به مناسبت مراجعه بیش از یکبار برگزارمی‌شود

مراجعه بیش از یکبار 5 درصد و برای مراجعه بعدی از تخفیف 10 درصد برخوردارید

کد: 140202077254916571

، تهران , (اخبار رسمی):  آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا مفتخر به اجرای طرح مشتریان وفادار به مناسبت مراجعه بیش از یکبار از اول فروردین ماه 1402 آغاز وتا پایان اسفند ماه 1402 ادامه دارد.

مراجعه بیش از یکبار 5 درصد و برای مراجعه بعدی از تخفیف 10 درصد برخوردارید
آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا انجام کلیه ی تست ها و آزمایشها با دستگاه های معتبر و بالاترین کیفیت

آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا آماده عقد قرارداد وارائه کلیه خدمات آزمایشگاهی به ادارات، ارگان ها، سازمان ها، بانک ها، شرکت ها، کارخانجات و... جهت افزایش سلامت مردم کشور عزیزمان می باشد

به گزارش روابط عمومی آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا مفتخر به اجرای طرح مشتریان وفادار به مناسبت مراجعه بیش از یکبار و در دوره زمانی یک سال برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند کلیه آزمایشات را از طریق  آدرس: ایران - تهران, خیابان شریعتی, سه راه طالقانی, خیابان خواجه نصیر طوسی, پلاک 280, طبقه 1- کدپستی: 1611784811 تلفن: 71386 داخلی 112 - 77516411 - 77516480 - نمابر: 71386 داخلی 8 ایمیل: [email protected] وب سایت: www.padinalaboratory.com و با بیش از یکبار 5 درصد و برای مراجعه بعدی از تخفیف 10 تخفیف تهیه کنند.

سید امیر عباس حسینی راد مدیرعامل شرکت آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا با لطف و عنایت پروردگار متعال و در حیث کمک به تشخیص صحیح و دقیق بیماری ها، حفظ و ارتقا، سطح سلامت جامعه و به منظور افزایش رضایتمندی بیماران و پزشکان، در محیطی ایمن و بهداشتی، با بهره گیری از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی با تکنولوژی روز دنیا، با نیروی انسانی متخصص و کارآزموده و با رویکردی بیمار محور پا به عرصه خدمت نهاده است را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا متعهد به رعایت اخلاق حرفه ای و ارزش های متعالی انسانی بوده و در این راستا اهداف ذیل را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است: احترام به مراجعین، پزشکان و سازمان های طرف قرارداد • آموزش مستمر در جهت توانمندسازی منابع انسانی • پاسخگوی مناسب به نیازهای منطقی مشتریان به منظور افزایش سطح رضایتمندی • بهره گیری از تجهیزات مدرن با تکنولوژی روز دنیا • افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع • رعایت الزامات زیست محیطی و ایمنی شغلی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا

آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا با لطف و عنایت پروردگار متعال و در حیث کمک به تشخیص صحیح و دقیق بیماری ها، حفظ و ارتقا، سطح سلامت جامعه و به منظور افزایش رضایتمندی بیماران و پزشکان، در محیطی ایمن و بهداشتی، با بهره گیری از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی با تکنولوژی روز دنیا، با نیروی انسانی متخصص و کارآزموده و با رویکردی بیمار محور پا به عرصه خدمت نهاده است. آزمایشگاه پادینا متعهد به رعایت اخلاق حرفه ای و ارزش های متعالی انسانی بوده و در این راستا اهداف ذیل را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است: احترام به مراجعین، پزشکان و سازمان های طرف قرارداد • آموزش مستمر در جهت توانمندسازی منابع انسانی • پاسخگوی مناسب به نیازهای منطقی مشتریان به منظور افزایش سطح رضایتمندی • بهره گیری از تجهیزات مدرن با تکنولوژی روز دنیا • افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع • رعایت الزامات زیست محیطی و ایمنی شغلی همچنین آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا آماده عقد قرارداد وارائه کلیه خدمات آزمایشگاهی به ادارات، ارگان ها، سازمان ها، بانک ها، شرکت ها، کارخانجات و... جهت افزایش سلامت مردم کشور عزیزمان می باشد.. آزمایشگاه پاتوبیولوژی پادینا انجام کلیه ی تست ها و آزمایشها با دستگاه های معتبر و بالاترین کیفیت (انجام نمونه گیری در محل) آدرس: ایران - تهران, خیابان شریعتی, سه راه طالقانی, خیابان خواجه نصیر طوسی, پلاک 280, طبقه 1- کدپستی: 1611784811 تلفن: 71386 داخلی 112 - 77516411 - 77516480 - نمابر: 71386 داخلی 8 ایمیل: [email protected] وب سایت: www.padina-ti.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان