کد: 140202077255118015
در دسترس نیست

ایرلاین‌های ارائه‌دهنده پرواز تهران قشم کدام‌اند؟

کد: 140202077255118015

، (اخبار رسمی): برای تهیه پرواز قشم از همه شهرهای ایران می‌توانید به‌سراغ ایرلاین های ایرانی مختلفی بروید. پروازهای پرشماری از شرکت‌های هوایی مختلف در فرودگاه قشم به زمین می‌نشینند. برای سفر به قشم از پایتخت دستتان باز است.

ایرلاین‌های ارائه‌دهنده پرواز تهران قشم کدام‌اند؟
ایرلاین‌های ارائه‌دهنده پرواز تهران قشم کدام‌اند؟
ایرلاین‌های ارائه‌دهنده پرواز تهران قشم کدام‌اند؟
ایرلاین‌های ارائه‌دهنده پرواز تهران قشم کدام‌اند؟
ایرلاین‌های ارائه‌دهنده پرواز تهران قشم کدام‌اند؟
ایرلاین‌های ارائه‌دهنده پرواز تهران قشم کدام‌اند؟

با مرور ویژگی‌های هر ایرلاین، تصمیم‌گیری برایتان ساده‌تر می‌شود، به‌ویژه، اگر بار نخستی باشد که می‌خواهید از تهران راهی قشم شوید. 

۱. ایران ایر   

ایران ایر یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت هوایی ایران است. این شرکت سالیان طولانی مشغول به فعالیت و خدمت بوده است. کلاس‌های پروازی مختلفی هم برای سفر به نقاط گوناگون برای مسافران در نظر می‌گیرد. این ایرلاین از هواپیماهای معروف و معتبری مانند بوئینگ و انواع ایرباس برای جابه‌جایی مسافران استفاده می‌کند. پذیرایی‌ای که ایران ایر از مهمانان خود می‌کند هم استاندارد است و کیفیت بالایی دارد. 

امتیازات

  •  برخورداری از هواپیماهای معتبر و امن؛
  • پذیرایی باکیفیت و استاندارد از مسافران؛ 
  • فروش بلیط در کلاس‌های پروازی مختلف. 

۲. آسمان 

آسمان هم از جمله شرکت‌هایی است که در جابه‌جایی مسافران از پایتخت به قشم فعالیت می‌کند. این شرکت فقط پروازهایی در کلاس اکونومی یا همان اقتصادی دارد. سابقه فعالیت ایرلاین آسمان هم بسیار زیاد است و به حدود ۳ دهه می‌رسد. 

آسمان از هواپیماهایی مانند بوئینگ و ایرباس برای پروازهایش استفاده می‌کند. این هواپیماها از معروف‌ترین برندهای دنیا هستند و ایمنی سفر با آنها تاحد زیادی تأمین است. کیترینگ شرکت آسمان دارای مجوزها و استانداردهایی از سازمان بهداشت جهانی و مجامع معروف دیگر است و خدمات خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. 

امتیازات 

  • پروازهایی با هواپیماهای استاندارد؛ 
  • پذیرایی مطلوب از مسافران؛ 
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه با فروش بلیط در کلاس پرواز اکونومی. 

۳. قشم ایر 

برای سفر به قشم می‌توانید از پروازهای ایرلاین معروف قشم ایر بلیط بخرید. این شرکت هواپیمایی از سال‌های دهه ۷۰ شمسی مشغول به فعالیت است و پروازهایی به مقاصد مختلف از جمله قشم را مدیریت می‌کند. این شرکت هم از هواپیماهایی مانند انواعی از ایرباس و فوکر برای تردد مسافران استفاده می‌کند. 

این شرکت حساسیت‌های زیادی برای تأمین ایمنی و سلامت مسافران در نظر می‌گیرد؛ برای مثال، کسانی که شرایط جسمانی حساسی دارند یا به بیماری‌های مختلفی مبتلا هستند، باید پیش از سوارشدن به هواپیما، مجوز پزشکی پرواز داشته باشند. کیفیت غذای این ایرلاین هم بالا است و حتی موفق به دریافت جوایزی از جمله سیب زرین سلامت وزارت بهداشت هم شده است. 

امتیازات 

  •   حساسیت‌های زیاد برای تأمین امنیت و سلامت مسافران؛ 
  • پذیرایی استاندارد و مطلوب؛ 
  •  داشتن کلاس‌های پروازی مختلف. 

۴. آتا 

برای تهیه پرواز قشم از همه شهرهای ایران می‌توانید از پروازهای شرکت آتا هم استفاده کنید. این ایرلاین تبریزی از حوالی سال ۹۰ شمسی کار خود را شروع کرده است و پروازهای داخلی و خارجی متنوعی را مدیریت می‌کند. این شرکت از هواپیماهای باکیفیتی از برندهای معروفی مانند بوئینگ برای پروازهایش استفاده می‌کند. با پروازهای این ایرلاین به قشم بروید و نگران امنیت سفر نباشید. این را هم بدانید که بیشتر پروازهای آتا در کلاس اکونومی و در مواردی هم بیزینس کلاس هستند. 

امتیازات 

  • ارائه خدمات پذیرایی مناسب؛
  •  صندلی‌های راحت و باکیفیت؛
  •  پروازهای مقرون‌به‌صرفه.

۵. زاگرس 

برای خرید آنلاین بلیط پرواز داخلی و سفر به قشم می‌توانید به‌سراغ پروازهای ایرلاین زاگرس هم بروید. این ایرلاین از شرکت‌هایی است که در دهه ۸۰ شمسی شروع به فعالیت کرده است. زاگرس پروازهایی به مقاصد داخلی و خارجی دارد. برای سوارشدن به هواپیماهای این شرکت هم در صورت داشتن بیماری یا شرایط پزشکی خاص به مجوز پزشکی نیاز دارید. کیفیت پذیرایی و امنیت پروازهای زاگرس مطلوب است اما کارنامه خوبی در زمینه نداشتن تأخیر و نظم ندارد. 

امتیازات

  •   امنیت خوب؛
  •  پذیرایی مطلوب؛ 
  •  امکان سفر با کلاس‌های پروازی مختلف.

۶. تابان 

تابان هم پروازهایی در کلاس اکونومی را از تهران روانه قشم می‌کند. شاید کیترینگ این ایرلاین به کیفیت شرکت‌های هواپیمایی باسابقه دیگر نباشد اما پرسنل باتجربه و حرفه‌ای و پروازهایی با تأخیر اندک دارد. در بعضی از سفرها، حوادث هوایی به‌واسطه حضور کارکنانی خبره به‌خوبی مدیریت شده است. این شرکت هم از هواپیماهایی از برندهای معتبری چون ایرباس استفاده می‌کند. 

امتیازات 

  • پرسنل حرفه‌ای؛
  •  بلیت مقرون‌به‌صرفه؛ 
  • تأخیر اندک.

۷. معراج 

معراجی ایرلاین خوش‌نامی درمیان شرکت‌های هواپیمایی فعال در ایران است. اگر قصد سفر به قشم را دارید، بهتر است که به خرید بلیت از این شرکت هم نیم‌نگاهی داشته باشید. یکی از اصلی‌ترین دلایل خوش‌نامی معراج نظمی است که در برنامه‌ریزی پروازهایش دیده می‌شود. این شرکت کمترین تأخیر را دارد و همیشه سر ساعت اعلام‌شده، مسافران را جابه‌جا می‌کند. سابقه فعالیت شرکت معراج زیاد نیست و از دهه ۹۰ کار می‌کند. با این حال، جایگاه خوبی برای خود پیدا کرده و با هواپیماهایی مانند بوئینگ، مسافران را در مسیرهایی امن به مقصد می‌رساند. 

امتیازات 

  • تأخیر اندک پروازها 
  • هواپیماهای امن 
  • داشتن کلاس‌های پروازی متنوع 

۸. ساها   

ساها هم سابقه زیادی دارد و فرازونشیب‌های زیادی را از آغاز فعالیت چندین‌ساله خود تاکنون پشت سر گذاشته است. این شرکت هم از هواپیماهای معتبری مانند بوئینگ استفاده می‌کند. پرسنل و نیروهایی که برای ساها کار می‌کنند، آموزش‌های علمی و حرفه‌ای متنوعی را پشت سر می‌گذارند. ساها دانشگاهی اختصاصی دارد و مسافران را در سفری امن و با پذیرایی مطلوب به مقصد می‌رساند. 

امتیازات

  • استفاده از هواپیماهای استاندارد؛ 
  •  بهره‌مندی از پرسنل ماهر و حرفه‌ای؛ 
  • پذیرایی مطلوب از مسافران.

در آخر

  ایرلاین‌های مختلفی برای خرید بلیط پرواز تهران قشم وجود دارند. اگر با آنها آشنا باشید و از نقاط قوتشان باخبر، راحت‌تر برای تهیه بلیط از میان گزینه‌های موجود تصمیم‌گیری می‌کنید. در انتخاب شرکت هواپیمایی مناسب باید به کلاس پروازها و قیمت بلیط توجه کنید و در امنیت را زیر نظر داشته باشید. شرکت‌هایی که از هواپیماهایی با برندهای معتبر استفاده می‌کنند، قابل‌اعتمادتر هستند. شیوه پذیرایی هر شرکت هم می‌تواند کیفیت پرواز با آن را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار بدهد. در خرید بلیط و انتخاب ایرلاین مناسب به همه این نکات دقت داشته باشید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی