اطلاعات تماس
  • 028333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202107258522084
در دسترس نیست

ویژگی های بهترین چمن مصنوعی

مشخصات بهترین چمن مصنوعی موجود در بازار

کد: 140202107258522084

، قزوین , (اخبار رسمی): ویژگی های اصلی یک چمن مصنوعی ایده آل را با شما در میان گذاشته ایم، توجه به این مسائل باعث می شود پس از خرید از انتخاب خود راضی باشید.

مشخصات بهترین چمن مصنوعی موجود در بازار
بهترین چمن مصنوعی

هر چقدر ارتفاع چمن مصنوعی بیشتر باشد کار کلی کیفیت بهتری دارد اما ارتفاع کمتر چمن مصنوعی می تواند باعث صاف بودن و یکنواختی سطح شود

اگر می خواهید بهترین چمن مصنوعی موجود را بخرید، اول لازم است دقیقا مشخص کنید که چه نوع چمن مصنوعی می خواهید و برای چه مکانی می خواهید آن را استفاده کنید. اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است چیزی بخرید که برای شما مناسب نیست. پس اول کمی اطلاعات در این باره کسب کنید. در این مقاله این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهیم.

مواردی که برای خرید بهترین چمن مصنوعی باید به آن توجه کنیم:

خرید چمن مصنوعی با کیفیت

جنس نخ چمن مصنوعی به کار رفته شده یک عامل تعیین کننده در کیفیت چمن مصنوعی است.  محصولات چینی با بسیار ارزان در بازار موجود هستند اما این چمن ها قابل قیاس با چمن مصنوعی های آمریکا، هلند و آلمان نیستند. جنس آن از پلیمر است که باعث ماندگاری کار می شود.

1-تراکم چمن مصنوعی

از عوامل مهم دیگر تراکم چمن مصنوعی است، به تعداد نخ‌های مصنوعی که در هر متر مربع از سطح چمن قرار گرفته ، تراکم چمن مصنوعی گفته می‌شود. هر چقدر تراکم بالاتر باشد نخ‌های بیشتر در هر متر مربع وجود دارد که باعث می‌شود چمن مصنوعی زیباتر، یکنواخت تر و نرم تر بنظر برسد. معمولاً بین 8000 تا 20000 نخ در متر مربع نخ مصنوعی قرار گرفته است.

البته با توجه به افزایش تراکم هزینه محصول نیز بالا می رود، پس با توجه به نیاز های خود آن را انتخاب کنید.

2-ارتفاع تیغه چمن مصنوعی:

ارتفاع تیغه چمن مصنوعی عموما بین 20 تا 50 میلی‌متر است. هر چقدر ارتفاع چمن مصنوعی بیشتر باشد کار کلی کیفیت بهتری دارد اما ارتفاع کمتر چمن مصنوعی می تواند باعث صاف بودن و یکنواختی سطح شود.

برای محیط های داخلی مانند خانه ارتفاع مناسب حداقل 20 میلی متر و برای محیط بیرون مانند حیاط یا ویلا حداقل 30 میلی متر مناسب است. در هر صورت بهتر است با نصاب یا فروشنده چمن مصنوعی مشورت کنید تا با توجه به نیازتون ارتفاع چمن مصنوعی تعیین شود.

3-چمن مصنوعی با بکینگ ضخیم تر

بکینگ چمن مصنوعی به عنوان یک پشتیبان است که در زیر آن استفاده می‌شود و باعث می شود که الیاف آن آسیب نبیند. این لایه از جنس لاتکس یا رزین است و عموما سیاه رنگ است و از زیر به کار متصل شده. بکینگ ضخیم تر می‌تواند به چمن مصنوعی کمک کند تا بهتر و استوارتر قرار بگیرد. همچنین هر چه بکینگ ضخیم تر باشد فشار و مقاومت بیشتری را تحمل می کند و زمان بیشتری برای شما کارایی دارد.

4-نصب آسان چمن مصنوعی

در حالت کلی نصب چمن مصنوعی که دارای تراکم بالاتر و ارتفاع کمتر باشد بسیار آسان تر است. ارتفاع کمتر چمن مصنوعی باعث کاهش وزن و درنتیجه راحتی نصب می شود.

5-چمن مصنوعی ضد آتش

چمن مصنوعی ضد آتش، نوعی چمن مصنوعی است که با استفاده از مواد خاصی ساخته شده است تا در برابر آتش و اشعه UV مقاومت باشد. استقبال از این نوع چمن مصنوعی در سال های اخیر به شدت زیاد شده است. مواد به کار برده شده شامل پلی پروپیلن و پلی اتیلن می‌شود که در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند. البته در انواع دیگر برخی از این چمن‌ها با پوشش‌های ضد آتش یا روکش‌های مقاوم در برابر حرارت پوشیده می‌شوند تا مقاومت آن‌ها در برابر UV یا آتش افزایش یابد. این نوع چمن مصنوعی، بیشتر برای محیط‌هایی که خطر آتش‌سوزی بالا، مانند فضاهای باز، استخرها، ورزشگاه‌ها و... مناسب است.

6-ضمانت نامه و گارانتی معتبر

معمولا شرکت های چمن مصنوعی برای محصول های خودشون ضمانت پس از فروش در نظر می گیرند. البته ممکن است قیمت محصول گارانتی دار کمی گران تر باشد اما خریدی با خاطر آسوده خواهید داشت. با توجه به اینکه در سال های اخیر کیفیت تولیدات کارخانه های چمن مصنوعی ایرانی به شدت بالا رفته توصیه می کنیم بجای استفاده از چمن مصنوعی های خارجی ازچمن مصنوعی های با کیفیت داخلی که گارانتی دارند استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اطلس چمن

شرکت اطلس چمن گستر با دو دهه فعالیت و بیش از ۲۰۰ پروژه موفق در سطح کشور در زمینه فروش و اجرای چمن مصنوعی و همچنین فعالیت در حوزه های کفپوش ورزشی، تارتان ( پیست دو و میدانی)، سازه های سبک، سالن های ورزشی در تمامی نقاط ایران این افتخار را دارد که با بهترین کیفیت کار و مرغوبترین جنس برای رفاه و آسایش مردم در راستای خشنودی و رضای خدا گام نهاده و خدمتی به ورزش و ورزش دوستان کشور ارائه دهد که افتخار شرکت باشد.

اطلاعات تماس
  • 028333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل