اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202117259322685
در دسترس نیست

لزوم خرید اکانت بازی قانونی از فروشگاه های معتبر ایرانی

کد: 140202117259322685

، (اخبار رسمی): در حالی که Steam جایگاه خود را به عنوان یک پلتفرم رایانه خانگی تثبیت کرده است، هنوز پادشاه بلامنازع بازی های کنسولی، پلی استیشن است. یک حساب PSN بسیار شبیه به یک حساب Steam است، اما به کاربر این امکان را می دهد که نسخه های دیجیتالی بازی ها را داشته باشد و آن ها را در پلی استیشن خود دانلود کند.

در این گزارش در رابطه با لزوم خرید اکانت بازی قانونی از فروشگاه های معتبر ایرانی صحبت خواهیم کرد.

اکانت پلی استیشن یک حساب کاربری است که به شما امکان می دهد در کنسول خود بازی کنید و به ویژگی هایی مانند برنامه پلی استیشن پلاس دسترسی داشته باشید. با خرید اکانت بازی قانونی، می توانید بازی های آنلاین انجام دهید، بازی را ذخیره کنید، پول و سکه های درون بازی را مدیریت کنید و به بازی های موجود دسترسی داشته باشید. برای ایجاد اکانت بازی پلی استیشن، باید به وب سایت شبکه پلی استیشن (PSN) مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

امروز داشتن چنین فناوری یک نعمت بزرگ است. PS4 یا PS5 تفاوتی ندارند زیرا هر دو کنسول یک حساب PSN دارند و فرقی نمی کند اکانت در کجا پخش شود. البته مانند Steam می توانید شروع به جمع آوری بازی ها در حساب خود کنید، اما زمان بندی خوب است که به شما امکان می دهد از فروشگاه PSN خریدهای ارزان و کمیاب انجام دهید. گاهی اوقات بهتر است بررسی کنید که آیا یک اکانت بازی قانونی PS4 فروخته می شود، تا خریداران بتوانند هزاران بازی را با یک قیمت دریافت کنند.

خرید اکانت بازی از سایت فروشگاه های معتبر

خرید اکانت قانونی بازی های PS4 یا PSN از سایت های معتبر و رسمی ایرانی یا خارجی مانند سایت رسمی پلی استیشن یا فروشگاه های آنلاین معتبر امکان پذیر است. اما لازم به ذکر است که خرید و استفاده از اکانت های فروخته شده از طریق سایت های غیر رسمی ممکن است منجر به مشکلات حقوقی شود و در مواردی این اکانت ها نامعتبر باشند. بنابراین برای اطمینان از خرید اکانت بازی قانونی، می توانید از سایت های معتبر فروش اکانت بازی مانند سایت اکیتو خرید کنید.

سایت اکانت اکتیو یکی از قدیمی ترین و معتبرترین وب سایت ها برای خرید اکانت های قانونی بازی PS4 و PS5 است. بیش از 10 سال است که مجموعه اکتیو با هدف افزایش سطح دانش در مورد بازی ها، کنسول ها، برنامه های مرتبط، سیستم های خانگی و بهترین دانش برای گیمرها طراحی شده است.

اکانت بازی قانونی چیست؟

اکانت های قانونی امروزه یکی از محبوب ترین روش های خرید بازی برای پلی استیشن است. که البته به دلیل تازگی اصطلاحی است که در دنیا به عنوان اکانت دیجیتال شناخته می شود، و هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته است. اکانت قانونی رایج ترین کلمه در بین گیمرهای پلی استیشن 4 و 5 است و پس از آن گیمرهای ایکس باکس بیشترین استفاده از این کلمه را دارند.

این اصطلاح به حساب ابزارها یا ضبط ویدیویی از سایت های خارجی و هر حسابی که امکان خرید قانونی را می دهد، اطلاق می شود. این حساب ها مانند کد ملی هر کاربر است که با توسعه دنیای اینترنت بسیار محبوب شده است و بسیاری از وب سایت ها دارای حساب هایی برای افراد هستند، که از یک نام کاربری و رمز عبور تشکیل شده است و هر کدام دارای حساب شخصی خود هستند که حاوی اطلاعات شخصی فرد است.

جدیدترین روش خرید اکانت بازی قانونی سونی پلی استیشن، خرید اینترنتی از سایت store.plaistation.com است. تا به حال نام این سرویس ها اکانت بازی قانونی بود که با یکی از روش های پرداخت سونی (گیفت کارت یا مستر کارت یا ویزا کارت یا کارت بانک خارجی مورد تایید سونی) تهیه می شد.

خرید اکانت بازی قانونی ps5 و ps4 چیست؟

یک حساب کاربری معتبر شامل یک آدرس ایمیل و رمز عبور و یک کد شناسایی آنلاین است که می توانید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور خود در فروشگاه پلی استیشن، بازی ها را دانلود و اجرا کنید.

تصور کنید بتوانید بازی هایی را از فروشگاهی خریداری کنید که سال ها انواع حساب های بازی را ارائه می دهد. خرید اکانت بازی قانونی از فروشگاه های معتبر ایرانی همه چیز را آسان می کند. پشتیبانی 24 ساعته، نشان اعتماد الکترونیکی، صبر و حوصله کارشناسان فنی، صداقت و دانش فروشگاه، امکان خرید انواع بازی ها از جمله مزیت های ارائه شده توسط فروشگاه های معتبر است.

همچنین اکانت ها را می توان از هر جای ایران خریداری کرد. خرید شما از به سرعت و با دقت پیگیری می شود و اطلاعات حساب شما برای تان ارسال می شود. به راحتی انواع بازی های دنیا را در اختیار خود خواهید یافت. بازی های موجود در فروشگاه انواع مختلفی دارند. انواع بازی ها در سبک اکشن، ماجراجویی، مسابقه ای، تیراندازی، ورزشی و ... را می توانید از فروشگاه های معتبر خرید اکانت بازی قانونی خریداری و فعال کنید.

چرا وب سایت هایی که اکانت های قانونی می فروشند ایجاد می شوند؟

بسیاری از ایرانیان قادر به خرید اکانت های بازی قانونی نیستند. زیرا خرید این بازی ها با کارت های بانکی ایرانی اعمال نمی شود. این سایت ها منجر به یک رابط برای خرید حساب های بازی در پلی استیشن می شوند. با استفاده از این سایت های معتبر به راحتی می توانید هر اکانتی را که نیاز دارید تهیه کنید.

تفاوت بین اکانت های قانونی و هک شده

اکانت های هک شده به حساب هایی گفته می شود که یک هکر یک سری ایمیل با رمزهای بازی PSN را به روش های مختلف تصادفی هک کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این اکانت ها متعلق به افرادی است که قبلا یک اکانت PSN ساخته اند و روی آن بازی خریداری کرده اند و با خرید اکانت هک شده همزمان با شخص اصلی وارد اکانت بازی می شوید.

تا 2 سال پیش سونی روی این نوع کارها حساسیت چندانی نداشت، اما با افزایش هکرها، سونی محدودیت های زیادی برای این اکانت ها ایجاد کرد که احتمال تحریم شدن کنسول پلی استیشن شما بسیار زیاد است.

اما بهتر است شما اکانت دیجیتال را به صورت قانونی از سایت سونی خریداری کنید تا مشکلی روی PS شما به وجود نیاید. و همچنین دارای گارانتی مادام العمر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]