اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202117259422685
در دسترس نیست

5فروشگاه برتر فروش اکانت های معتبر و قانونی بازی در ایران

کد: 140202117259422685

، (اخبار رسمی): این روزها، بازی های رقابتی و چند نفره بخش مهمی از صنعت بازی های ویدیویی هستند و بر کسی پوشیده نیست که سازندگان مختلف به دنبال عرضه بازی های رقابتی هستند که ظاهری تقریباً مشابه با بازی های شناخته شده این سبک دارند، اما با ظاهری جدید.

در این گزارش قصد داریم در رابطه با بهترین فروشگاه های فروش اکانت های معتبر و قانونی بازی در ایران صحبت کنیم.

در همین حال، مدتی است که شاهد عرضه بازی های رقابتی زیادی بر روی کنسول های بازی بوده ایم. در این بازی ها می توانید اکانت های ایجاد شده را بخرید و بفروشید و تا آخرین سطح بازی پیشرفت کنید.

1.      اکتیو

سایت acctive.ir یک واسطه بی نظیر برای خرید و فروش تمامی اکانت های بازی با کیفیت خوب و قیمت مناسب و پشتیبانی سریع است. این فروشگاه بازی امن با پشتیبانی سریع به مشتری ارائه می دهد. این سایت به شما کمک می کند تا بدون نگرانی و با استفاده از خدمات پرداخت امن، هر آنچه را که می خواهید در تمامی برنامه ها و بازی های موبایل خریداری کنید.

فروشگاه اکتیو بیش از چندین سال تجربه در زمینه محصولات دیجیتال و اکانت های قانونی با پشتیبانی محصول دارد. محصولات این مجموعه معمولا در طی 2 تا 3 ساعت کاری تحویل داده می شود.

2.      فروشگاه گیم استور

فروشگاه گیم استور به این آدرس از سپتامبر 2019 به عنوان یکی از فروشگاه های مورد اعتماد خرید و فروش اکانت بازی و آیتم های آنلاین بازی در برنامه فعالیت می کند. با توجه به گستردگی فعالیت در این زمینه و با توجه به برآورده شدن تقاضا، فروشگاه گیم استور را برای کاربران فضای مجازی در مورد خرید و فروش معرفی کرده ایم.

این فروشگاه در حال حاضر در زمینه خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز و خرید و فروش اکانت کلش رویال فعال بوده و با پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته با اطلاعات تماس دقیق در خدمت خریداران و فروشندگان است. پاسخگویی به تمامی سوالات فنی و مشکلات شما در سطح آنلاین، تلگرام و ایمیل است. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و پرداخت امن زرین پال است.

3.      فروشگاه اکانت بازی آنلاین کیز

این فروشگاه در آبان ماه 1395 فعالیت خود را در زمینه فروش اکانت و سی دی بازی های رایانه ای آغاز کرد. سایت با سرعت بالا و طراحی نسبتا جذاب توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند. این مجموعه در کمترین زمان در فروش محصولات دیجیتالی از جمله CDK، فاکتورهای مختلف و کارت هدیه به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. کاربران می توانند از طریق پیامک و قسمت نظرات با این سایت ارتباط برقرار کنند.

اگر محصولی مورد علاقه شماست و در سایت درج نشده است، می توانید با واحد پشتیبانی سایت تماس گرفته و موجود بودن محصول را جویا شوید. تماس با پشتیبانی مشکل را حل خواهد کرد. سایت کیز آنلاین تنها در زمینه محصولات دیجیتال فعالیت می کند و مسئولیتی در قبال پاسخگویی به سوالات نسخه فیزیکی بازی ها ندارد، امکان بازگشت خرید در این فروشگاه وجود ندارد.

این مجموعه قبل از تحویل محصول به مشتری، محصول را آزمایش می کند و از سالم بودن محصول اطمینان می دهد. برخی از حساب ها دارای ریسک 5-15 درصدی هستند که این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال آن ها نمی پذیرد. گروه آنلاین کیز بزرگترین ارتباط بین خریدار و فروشنده را دارد، ولی گاهی با مشتریان تهاجمی برخورد می کند و در صورت مشاهده بی ادبی با آن ها برخورد می کند و در نهایت از دسترسی آن ها جلوگیری می شود.

4.      ای ار دوتا2

این فروشگاه معتبر اکانت بازی به درگاه زرین پال متصل است، که یک پورتال خرید امن است. و پرداخت امن با EDP دارد. این فروشگاه محصولاتی نظیر Fortnite، Dota 2، Call of Duty Warzone را به فروش می رساند. این سایت دارای آموزش استیم بسیار مهم برای بازی ها و آموزش های مختلف آنلاین است. طراحی سایت بسیار کاربر پسند است و اجزای مختلف کاربردی زیادی دارد. پشتیبانی قبل از خرید از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ شب از طریق پشتیبانی تلگرام امکان پذیر است.

5.      ای گیم

اکانت کلش اف کلنز یکی از پرطرفدارترین بازی های آنلاین است که می توانید این بازی جذاب را از این فروشگاه خریداری کنید یا اکانت خود را در صفحه اکانت ای گیم بفروشید. همچنین آموزش خرید و فروش در این فروشگاه وجود دارد.

طراحی سایت فروشگاه بسیار ساده و ابتدایی است. خرید و فروش اکانت بازی Free Fire را می توانید در این صفحه مشاهده کنید. در این سایت یک بخش قیمت گذاری و یک بخش ثبت نام رایگان وجود دارد. همچنین می توانید UC PUBG را از این صفحه خریداری کنید.

6.      موجوجم

این فروشگاه اکانت های معتبر و قانونی بازی که روزانه هزاران نفر از آن بازدید می کنند، طراحی بسیار حرفه ای و جذابی دارد. کاملا کاربر پسند بوده و دسترسی به تمامی قسمت های سایت آسان است و قسمت های مختلف به دسته بندی تقسیم می شوند تا بتوانید به راحتی به قسمت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

محصولات این سایت شامل World of Tanker، Mobile Legends، Hay Day، Call of Duty، Brawl Stars، PUBG، Clash Royale، Free Fire و Clash of Clans هستند که آماده فروش هستند. همچنین دارای یک مجله اینترنتی بسیار جامع است که شامل آموزش های اختصاصی و بخش های مختلف است.

7.      گیم هایپر

تیم هایپر، معتبرترین فروشگاه خرید و فروش بازی کلش اف کلنز و اکانت بازی آنلاین در ایران است. فعالیت تیم هایپر در سال 92 آغاز شد. این تیم در ابتدا کار خود را در حوزه خبری و پشتیبانی بازی کلش آغاز کرد. و در سال 94 با انتشار یک اپلیکیشن ذخیره سازی تخصصی جامع کلش توسعه یافت. با معرفی مجموعه فروشگاهی کلش سنتر در اردیبهشت 95، طولی نکشید که این فروشگاه به فروشگاه شماره یک ایران تبدیل شد.

کلام پایانی

بهترین فروشگاه برتر فروش اکانت های معتبر و قانونی بازی در ایران سایت اکتیو است که تمام ویژگی های خوب یک سایت فروش اکانت بازی را دارد. در این سایت، اکانت بازی ps4، اکانت بازی xbox، گیفت کارت، Apex، Fortnite، FIFA، Call of Duty و ... به فروش می رسد.

این سایت با چندین سال سابقه و تجربه خرید و فروش انواع اکانت بازی مکانی امن و مطمئن برای خریداران و فروشندگان بازی های آنلاین است. روزانه هزاران نفر از این سایت بازدید می کنند. بازی های پی اس یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین است که می توانید این بازی های جذاب را خریداری کنید یا اکانت خود را در این سایت بفروشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]