اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202117259622686
در دسترس نیست

تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال چیست؟

کد: 140202117259622686

، (اخبار رسمی): همواره تنوع محصولات مختلف، انتخاب و خرید را قدری با دشواری همراه می کند. خرید تشک نیز به دلیل تنوع بالا در بازار با چالش هایی همراه است. در میان این طیف گسترده از تولید، تشک های طبی فنری و طبی رویال توانسته اند خریداران زیادی را به خود جذب نمایند.

حال به نظر شما تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال در چیست و کدام یک از آنها بهترین انتخاب خواهد بود.

تشک های طبی فنری نسبت به انواع طبی، جدیدتر هستند. به همین دلیل برخی افراد اطلاعات درستی از آنها ندارند و با تفاوت های میان این دو آشنا نیستند. اما به هر حال باید خاطر نشان نمود که تنها با انتخاب بهترین تشک است که می توانید از کیفیت خوابی راحت سخن بگویید.

تشک طبی

برای اینکه درک درستی از تفاوت های تشک طبی با تشک طبی فنردار داشته باشید لازم می دانیم ابتدا هر دوی این تشک ها را جداگانه معرفی کنیم. تشک طبی که ممکن است آن را با نام های تشک ارتوپدیک و یا پزشکی نیز بشناسید تنها باید در صورت صلاحدید پزشک استفاده گردد. افرادی که دچار آسیب ستون فقرات هستند و یا از کمردرد رنج می برند کاندیداهای مناسبی برای استفاده از تشک های طبی به شمار می آیند.

ساختار تشک طبی

برای تولید تشک های طبی از اسفنج های فشرده استفاده می گردد تا حالت ارتجاعی آن کمتر گردد. مواد مورد استفاده در ساختار تشک طبی به گونه ای هستند که می توانند از آناتومی طبیعی بدن به شکل صحیح حفاظت کنند. این نوع از تشک های رویال می توانند برای افرادی که به دنبال تشک سفت هستند ایده ال باشند.

مزایای تشک طبی

برای بیان تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال آشنایی با مزایای تشک های طبی می تواند مفید باشد. این مزایا عبارتند از:

1.   علت انتخاب تشک طبی از سوی برخی افراد قیمت اقتصادی آن است.

2.   در زمان استراحت بر روی تشک طبی ستون فقرات و کمر شما فشار کمتری را تحمل خواهد کرد.

3.   تشک طبی به دلیل جنس سفتی که دارد از فرم و شکل بدن حفاظت خواهد کرد.

معایب تشک طبی

تشک طبی در کنار مزایایی که اشاره کردیم معایبی نیز دارد که عبارتند از:

1.   اسفنج های به کار رفته در تشک طبی با گذشت زمان پوک شده و آسیب خواهند دید.

2.   در روز گرم تابستان استفاده از تشک های طبی می تواند تعریق بدن را افزایش دهد که علت آن انتقال نامناسب گرما از فوم یا اسفنج تشک است.

انواع مختلف تشک طبی

در ادامه بحث تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال بهتر می دانیم به انواع تشک های طبی نیز اشاره کنیم:

  • تشک لاتکس
  • تشک طبی فوم
  • تشک مموری فوم
  • تشک هیبریدی

تشک طبی فنری

پس از معرفی تشک های طبی نوبت به معرفی تشک طبی فنری رویال می رسد. از نظر پزشکان برای افرادی که به لحاظ جسمانی مشکل خاصی نداشته باشند تشک طبی فنری مناسب ترین گزینه است. سفتی و نرمی این نوع از تشک های طبی، متعادل است که از اصلی ترین تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال به شمار می آید.

ساختار تشک طبی فنری

به لحاظ ساختاری تشک های طبی فنری همانند تشک های طبی هستند با این تفاوت که در تشک های طبی فنری ویژگی تشک های فنری نیز به چشم می خورد. برای تولید این نوع از تشک ها در بین لایه های اسفنج متراکم و فشرده، از فنر استفاده شده است. این مساله موجب می شود تشک طبی فنری با وجود سفتی، از انعطاف پذیری و نرمی مناسبی برخوردار باشد.

مزایای تشک طبی فنری

برای آگاهی از تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال توصیه می کنیم مزایای تشک طبی فنری را با ما مرور کنید:

1.   از ویژگی انعطاف پذیری فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

2.   عدم احساس کوفتگی و خستگی در زمان استراحت

3.   برای افرادی که وزن زیادی دارند مناسب است.

4.   در تشک طبی فنری هوا به خوبی جریان داشته و موجب ایجاد عرق نخواهد شد.

تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال

حال که با این دو نوع تشک آشنا شدید و مزایا و معایب هر کدام را دانستید در ادامه به تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری با راهنمایی های سایت نمایندگی مرکز این برند به آدرس royaltoshakco.com  می پردازیم. فاکتورهای متعددی می توانند در این خصوص تاثیرگذار باشند که باید در انتخاب خود به آنها توجه کافی داشته باشید.

·       راحتی

راحتی صفتی نسبی است که می تواند در افراد مختلف، متفاوت باشد که دلیل آن شرایط جسمانی متفاوت در افراد است. تشک های طبی فنری می توانند با پشتیبانی از حالت بدن، خوابی راحت را به ارمغان آورند. در مورد تشک های طبی نیز این مساله صادق است ولی میزان حالت پذیری نسبت به نوع طبی فنری کمتر می باشد.

·       انتقال لرزش

از دیگر تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال می توان به میزان کاهش انتقال لرزش ها اشاره نمود. درست است که هر دوی این تشک ها از انتقال ارتعاشات می کاهند ولی این میزان در انوع طبی فنری بیشتر است. در صورت استفاده از تشک های دو نفره بیشتر به اهمیت این مساله پی خواهید برد.

·       شرایط جسمانی افراد

شرایط جسمانی افراد با یکدیگر یکسان نیست و این موضوع می تواند دلیل دیگری برای بیان تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال محسوب گردد. تشک طبی تنها برای افرادی که مشکل و یا آسیب جسمانی داشته باشند و البته به تجویز پزشک مناسب است. این در حالی است که تشک طبی فنری برای کسانی می تواند مناسب تلقی گردد که مشکل خاصی ندارند.

·       وزن

از دیگر معیارهایی که می تواند تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال را بیان کند وزن افراد است. افرادی که وزن زیادی دارند بهتر است برای حفاظت از شکل و فرم بدن از تشک های سفت تر استفاده کنند که این امر در تشک های طبی میسر خواهد شد.

·       کیفیت خواب

کیفیت خواب می تواند دلیل اصلی حساسیت افراد برای انتخاب تشک مناسب باشد. در این مورد نمی توان یکی از این دو نوع تشک را به عنوان بهترین معرفی نمود و به عبارتی این موضوع نسبی است که با توجه به شرایط افراد می تواند تغییر کند.

·       ماندگاری

طول عمر و عمر مفید تشک، امری مهم و با اهمیت از جانب خریداران می باشد که می تواند تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال را بیان کند. بحث هزینه در خرید لوازم بسیار حائز اهمیت است که نمی توان ساده از آن گذشت. تشک طبی فنری در مقایسه با نوع طبی، از ماندگاری بیشتری برخوردار است و می تواند تا چندین سال شکل اولیه خود را حفظ نماید. البته مراقبت صحیح از تشک در زمان استفاده نیز می تواند این مساله را تحت تاثیر قرار دهد.

·       نرمی و سفتی

همان طور که در معرفی هر کدام از تشک ها ذکر شد تشک طبی و طبی فنری به لحاظ نرمی و سفتی نیز تفاوت هایی دارند. تشک طبی انعطاف پذیری کمتری دارد ولی در تشک طبی فنری حد اعتدال رعایت شده است.

·       عادت خواب

انتخاب تشک بایستی با توجه به عادات خواب و همچنین حالت قرارگیری بر روی تشک انجام شود. برای مثال اگر عادت دارید روی شکم خود بخوابید تشک طبی فنری می تواند گزینه بهتری باشد. اما اگر ترجیح می دهید روی شانه هایتان بخوابید توصیه می کنیم تشک طبی تهیه کنید.

·       مواد اولیه

از دیگر مواردی که موجب تفاوت انواع تشک طبی با طبی فنری رویال شده است مواد اولیه به کار رفته در تولید این تشک ها است. ساختار تشک طبی به دلیل استفاده از اسفنج های محکم و فشردگی زیاد، سفت است ولی تشک طبی فنری از مموری فوم به همراه فنرهای ضخیم و محکم تهیه شده است و به همین دلیل نرم و منعطف است.

·       قیمت

در صورتی که قصد خرید تشک دارید می توانید تشک های طبی فنری را با قیمت کمتری خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل