اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202137264821907
در دسترس نیست

بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

کد: 140202137264821907

، (اخبار رسمی): سیستم مدیریت محتوا یکی از کاربردی‌ترین سیستم‌های نرم‌افزاری است که مختص انتشار ومدیریت محتوا است.سیستم مدیریت محتوا به شما کمک ‌می‌کند تا وب‎‌سایت خود را به راحتی بسازید ومحتوای سایت رابه‌روزرسانی کنید.بهترین سیستم مدیریت محتوا باید قابلیت ویرایش صفحه،طبقه‌بندی محتوا و قابلیت سفارشی‌سازی داشته باشد

بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟
بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟
بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟
بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟
بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟
بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

در این مقاله قصد داریم در رابطه با بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه صحبت کنیم و تعدادی از نرم‌افزارهای مدیریت محتوا را بررسی می‌کنیم. با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی در رابطه با CMSها به‌دست خواهید آورد.

وردپرس؛ بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه

در حال حاضر سیستم مدیریت محتوا وردپرس سهم بزرگی از بازار وب را به خود اختصاص داده و از همه رقبا یک پله بالاتر است. سیستم وردپرس قابلیت‌های فراوانی دارد و در ابتدا برای بلاگ‌نویسی طراحی شد؛ اما در حال حاضر از وردپرس برای مدیریت سایت و محتوا به‌صورت فراوان استفاده می‌شود. طبق آخرین آمار بیشتر از 32 درصد وب‌سایت‌ها بر اساس سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی شده‌اند و سایت‌های بزرگی مانند وال استریت، نیویورک تایمز و CNN از وردپرس استفاده می‌کنند.

از ویژگی‌های وردپرس می‌توان به قابلیت اپن سورس بودن آن اشاره کرد و سهولت در انتشار و ویرایش محتوا در این سیستم به‌راحتی انجام می‌شود. سیستم وردپرس پنل مدیریت کاربرپسندی دارد و با قوانین سئو بسیار منطبق است. در وردپرس تعداد فراوانی قالب و افزونه وجود دارد که برنامه‌نویسان به‌راحتی می‌توانند افزونه‌های مختلف را به سایت اضافه کنند؛ بنابراین وردپرس را می‌توانیم در لیست بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه قرار دهیم. اغلب سایت‌های فروشگاه‌ساز از سیستم نرم‌افزاری وردپرس استفاده می‌کنند و
پیشنهاد می‌کنیم از خدمات بهترین فروشگاه ساز برای سایت فروشگاهی خود استفاده کنید.

جوملا؛ یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا 

سیستم نرم‌افزاری جوملا قطعا یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا است. جوملا یک سیستم انعطاف‌پذیر و عالی دارد و از همه الگوهای منحصربه‌فرد برای صفحات مختلف به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. پلتفرم جوملا گزینه‌های فراوانی پیش روی کاربران قرار می‌دهد و امکان پشتیبانی از چند زبان مختلف را در اختیار کاربران می‌گذارد. سیستم جوملا طی یک دهه گذشته محبوبیت بالایی کسب کرده و در حال حاضر به عنوان یکی از پرکاربردترین سیستم‌های مدیریت محتوا شناخته می‌شود. پلتفرم جوملا به زبان PHP نوشته شده و از پایگاه داده MySQL برای ذخیره‌سازی داده‌ها استفاده می‌کند. 

ریسپانسیو بودن سیستم جوملا باعث شده کاربرانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، از بهترین قالب‌ها و طراحی‌ها برای سیستم‌های دسکتاپ و موبایل کمک بگیرند. کاربران در این پلتفرم روی همه دستگاه‌ها به‌خوبی سایت شما را مشاهده می‌کنند. همچنین جوملا یک پلتفرم منبع باز و رایگان است و محیط کاربرپسندی دارد. علاوه‌بر این موارد، امنیت جوملا بسیار بالا است و برای حفظ اطلاعات لودشده از احراز هویت 2 مرحله‌ای استفاده می‌کند. به‌صورت‌کل با استفاده از جوملا می‌توانید ساخت سایت فروشگاهی رایگان را تجربه کنید و از خدمات آن بهره ببرید.

دروپال؛ سیستمی جامع برای مدیریت محتوا

دروپال یکی از سیستم‎های مدیریت محتوا است که به افراد اجازه می‌دهد با حداقل دانش فنی اقدام به راه‌اندازی سایت کنند. در واقع دروپال یک CMS کاملا رایگان، منبع باز و انعطاف‌پذیر است. دروپال در سال 2001 ساخته شده و در حال حاضر ماژول‌های فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. قالب‌های متنوع پلتفرم دروپال برای کلیه زبان‌ها از جمله زبان فارسی در دسترس بوده و با استفاده از این سیستم هر سایتی را می‌توانید راه‌اندازی کنید.
سیستم دروپال شامل قالب‌های بسیار متنوع و رایگانی است که برای هر نوع وب‌سایتی طراحی شده‌اند. همچنین سیستم دروپال از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب کاربرانی خواهد بود که اطلاعات بسیار گسترده‌ای روی سایت خود بارگذاری می‌کنند. قابلیت‌های خوب و متنوع سیستم دروپال موجب شده تا بین بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه قرار بگیرد و با استفاده از این پلتفرم قیمت سایت فروشگاهی شما بسیار اقتصادی خواهد شد.

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین سیستم مدیریت محتوا

در این مقاله در رابطه با بهترین سیستم مدیریت محتوا برای فروشگاه صحبت کردیم و اشاره‌ای به محبوب‌ترین پلتفرم‌های مدیریت محتوا داشتیم. درحالت‌کلی بهترین سیستم مدیریت محتوا باید چند ویژگی منحصربه‌فرد داشته باشد. رابط کاربرپسند، افزونه‌ها و قالب‌های فراوان، امنیت، پشتیبانی از زبان فارسی و متن باز بودن سیستم‌های مدیریت محتوا بسیار مهم است. این عوامل در کنار هم موجب می‌شوند تا بهترین سیستم مدیریت محتوا شکل بگیرد و کاربران مختلفی از سراسر جهان از این پلتفرم‌ها استفاده کنند. معمولا در ایران وردپرس محبوب‌ترین CMS موجود است و بیشتر کاربران از این سیستم مدیریت محتوا کمک می‌گیرند.

سایت فروشگاه ساز شاپفا نیز از محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کند. صفر تا صد راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی را به فروشگاه ساز شاپفا بسپارید. قالب‌های فراوان، سیستم پاسخگویی به مشتریان، مدیریت سایت فروشگاهی و اتصال به کلیه درگاه‌های پرداخت فقط برخی از خدمات فروشگاه ساز شاپفا هستند. برای مشاهده کلیه خدمات شاپفا به آدرس اینترنتی shopfa.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]