کد: 140202167268314780
در دسترس نیست

با این آموزش سئو تبدیل به یک متخصص حرفه ای شوید

آموزش سئو (آموزش سئو رایگان از 0 تا 100)

کد: 140202167268314780

، اصفهان , (اخبار رسمی): به جامع ترین صفحه آموزش سئو رایگان خوش آمدید. در این صفحه سعی شده تا هرآنچه برای یادگیری سئو نیاز دارید را در دسترس قرار داده تا بتوانید با مطالعه آن فرایند بهینه سازی یک سایت را از صفر تا صد بر عهده بگیرید.

آموزش سئو (آموزش سئو رایگان از 0 تا 100)
آموزش سئو (آموزش سئو رایگان از 0 تا 100)

یادگیری سئو اگر از میسر درستی آغاز شود انچنان زمانبر نخواهد بود. من در این صفحه قصد دارم، تمامی اندوخته چندین ساله خودم را در دنیای بهینه سازی سایت ها در اخطیار شما قرار دهم تا بتوانید وب سایت های خود در بهترین شکل ممکن به رتبه های برتر گوگل بیاورید. اگر شما یک صاحب کسب و کار آنلاین هستید و قصد افزایش ارائه خدمات یا محصول دارید و یا اگر یک فرد علاقمند به دنیای دیجیتال مارکتینگ هستید و قصد دارید از این مسیر کسب درآمد کنید، تا انتهای این آموزش سئو رایگان همراه من باشید. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تخصص ها در دنیای کسب و کار های اینترنتی سئو است! در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم بتوانید سئو و بهینه سازی وب سایت هارا بخوبی یاد بگیرید تا بتوانید بر روی وب سایت خود آن را پیاده کنید و یا بعنوان متخصص سئو در فرصت های موجود برای این شغل پردرخواست شروع به کار کنید. آموزش سئو تقریبا فرایندی تجربه محور است. در ابتدا باید به آموزش سئو مبتدی بپردازید و اصول اولیه را فرا بگیرید و پس از آن به سراغ یادگیری سئو پیشرفته بروید و موارد تخصصی تر را در آن قسمت یاد بگیرید. سپس باید باید تنها زمان خود را بر روی کسب تجربه قرار دهید تا بتوانید در این حوزه فردی صاحب نظر شوید. من امیر محمد خجسته به شما کمک می کنم تا بتوانید به یک متخصص سئو تبدیل شوید!

سئو چیست؟

سئو سایت مجموعه فرایندی است که بر روی یک وب سایت انجام می شود تا بتواند در موتور جستجویی مانند گوگل ترافیک (بازدیدکننده) جذب کند. همچنین در تعریفی دیگر سئو را می توان به بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو بیان کرد.

اهمیت آموزش سئو برای یک کسب و کار

سئو را می توان قدم بعدی هر کسب و کاری دانست! بیشتر کسب و کار ها فرایند آنلاین شدن بیزینس خود را تنها به طراحی سایت می دانند. با یک مشاور کسب و کار ارتباط میگیرند و اولین چیزی که مشاور به آن ها میگویند، این است که وب سایت خود را برای کسب و کارتان راه اندازی کنید. آن صاحب کسب و کار هم با خیالی آسوده به دنبال طراحی وب سایت می رود غافل از اینکه این، تنها ترین قسمت آنلاین شدن یک کسب و کار نیست بلکه کار های دیگری برای رشد آن نیاز است. سئو بهترین کار پس از طراحی وب سایت است و اهمیت این کار آنچنان بالا است که حتی می‌توان آن را قبل از طراحی سایت نیز برنامه ریزی کرد. در ادامه این صفحه می توانید با یادگیری سئو به صورت رایگان وب سایت خود و یا شرکتی که در آن کار میکنید را بهینه سازی کنید و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

موقعیت های شغلی پس از آموزش سئو

به دلیل بالا بودن اهمیت سئو موقعیت‌ های شغلی زیادی برای آن وجود دارد. شما می توانید با آموزش سئو و آزمون و خطاهای زیاد و کسب تجربه در این زمینه پس از حدوداً شش ماه در این موقعیت شغلی شروع به فعالیت کنید. همچنین اگر در ابتدای مسیر آموزش سئو هستید بهتر است به دنبال حقوق های آنچنانی نباشید. پیشنهاد می‌کنیم در شروع کار به عنوان کارآموز در شرکت هایی که به دنبال کارآموز سئو می‌باشند فعالیت کنید. تجربه لازم را کسب کنید و پس از آن به دنبال عقد قرارداد با شرکت های حرفه ای تر باشید. با توجه به گسترش اینترنت و افزایش استفاده مردم از اینترنت کسب و کارهای اینترنتی نیز تعدادشان زیاد شده است و تمامی آن ها نیاز به یک متخصص سئو دارند و اگر به صورت کامل آموزش ببینید و حرفه ای شوید میتوان گفت که آینده شغلی شما کاملاً ایمن است.

درآمد متخصصین پس از آموزش سئو

درآمد یک متخصص سئو بستگی به تجربه آن دارد هر چقدر تجربه شما بالاتر باشد حقوق شما نیز بالاتر خواهد بود. اکنون که در حال ویرایش این مقاله هستیم با توجه به قوانین جدید اداره کار حقوق پایه یک کارشناس سئوی مبتدی از ماهیانه ۵ میلیون تومان تا حقوق یک کارشناس متخصص بسته به تجربه آن شخص و پروژه هایی که آن مدیریت می کند تا ماهیانه ۵۰ میلیون تومان می باشد. اگر هم به صورت دورکاری و فریلنسری پروژه های خود را بتوانید مدیریت کنید می توانید به رقم های بالاتر از ۵۰ میلیون تومان هم برسید.

قیمت پروژه های سئو

قیمت پروژه های سئو بسته به سختی آنها از قیمت هایی مانند، 3 میلیون تومان در ماه دستمزد الی 50 میلیون تومان دستمزد می باشد. این تنها دستمزد متخصصی است که بر روی پروژه مشغول به کار است. خود پروژه نیز هزینه های جانبی دیگری دارد که به دستمزد سئوکار و متخصص بهینه سازی سایت جداگانه حساب می شود و به پروژه تزریق می شود. هزینه های جانبی پروژه سئو عبارتند از: هزینه خرید بک لینک، هزینه تولید محتوا، هزینه بازطراحی و رفع ایرادات. این هزینه ها بسته به سختی پروژه و نیاز های آن پروژه متفاوت می باشد.

مسیر آموزش سئو حرفه ای

سئو زیرشاخه تخصصی بنام دیجیتال مارکتینگ است که برای یادگیری آن بهتر است یک آشنایی نسبی با دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. در صورتی که با دنیای بازاریابی اینترنتی آشنایی داشته باشید در هنگام انجام پروژه های سئو دید بهتری نسبت به بازار آن کسب و کار دارید و به راحتی می توانید صفحات هدفمند تری را برای افزایش رتبه در گوگل انتخاب کنید. برای آموزش سئو در اصفهان از مبتدی تا حرفه ای باید مسیر زیر را به ترتیب بگذرانید تا بتوانید به یک متخصص سئو تبدیل شوید:

  • یادگیری نسبی HTML – CSS و آشنایی با طراحی صفحات وب(اختیاری)
  • یادگیری نسبی وردپرس و آشنایی با کار با این سیستم(اختیاری)
  • یادگیری مفهوم بازاریابی محتوا(اختیاری)
  • یادگیری سئو داخلی
  • یادگیری سئو تکنیکال
  • یادگیری سئو خارجی
  • سوشیال مارکتینگ (اختیاری)

در ادامه تمامی مواردی را که بعنوان مسیر آموزش سئو، بیان کرده ایم را بصورت کامل برسی خواهیم کرد تا بتوانید به خوبی به فرایند بهینه سازی سایت مسلط شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی فن سئو

آکادمی فن سئو، یکی از برترین مراجع آموزش سئو و بهینه سازی سایت به زبان فارسی است. در آکادمی فن سئو سعی شده است تا جدیدترین آموزش های دنیای سئو و بهینه سازی سایت را منتشر شود و بتواند به علاقمندان این حوزه کمک کند.