اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202187273422710
در دسترس نیست

راهنمای خرید چاقوی آشپزخانه و سرآشپزی

در این مقاله در مورد خرید چاقو و کارد آشپزخانه صحبت خواهیم کرد

کد: 140202187273422710

، زنجان , (اخبار رسمی): اگه میخواهید یه چاقوی آشپزخانه بخرید که سالیان سال استفاده کنید و همچنان تیز و برنده باشه و یا اگه سرآشپز هستید و دنبال یه چاقوی حرفه ای هستید توصیه میکنم این مقاله رو حتما تا آخر مقایسه کنید ، در این مقاله در مورد چاقوهای ساخت زنجان صحبت خواهیم کرد و چاقوی خارجی معرفی نمیکنیم .

در این مقاله در مورد خرید چاقو و کارد آشپزخانه صحبت خواهیم کرد
در این مقاله در مورد خرید چاقو و کارد آشپزخانه صحبت خواهیم کرد

چاقوی آشپزخانه یا چاقوی سرآشپزی یکی از نیاز های هر خانه ای هست ، چاقو ها نیاز های ما رو برای برس موقع درست کردن غذا تامین میکنن پس مهم هست که یه چاقوی خوب بخریم که به کارمون بیاد و با کیفیت بالا باشه

چاقوی آشپزخانه و چاقوی سرآشپز  یکی از ملزومات هر خانه و آشپزخانه ای هست ، انتخاب درست چاقو میتونه کمک زیادی به لذت بردن از اشپزی تون بکنه ، پس اگه میخواهید که یه چاقوی آشپزخانه یا سر آشپز ساخت زنجان یا حتی چاقوی خارجی خوب بخرید این مقاله رو تا آخر بخونید .

جنس تیغه :

تیغه مهمترین بخش از هر چاقویی هست ، چاقویی که می خرید اگه هر قدر هم زیبا باشه ولی تیغه خوبی نداشته باشه به درد نمیخوره ، حالا ببینم تیغه خوب چه ویژگی های داره :

  1. بسیار تیز و برنده هست
  2. زود به زود کند نمیشه
  3. وقتی هم که کند شد به راحتی تیز میشه

تیغه های چاقوی زنجان معمولا از فولاد و استیل تولید میشوند و برای ساخت برخی از چاقو های سرآشپز حرفه ای از فولاد دمشقی و فولاد سان مای هم استفاده میشه ، هر کدوم از این تیغه های که گفته شد مزیت های خودشون رو دارن که توضیح میدیم .

  1.  چاقو با تیغه فولاد : چاقو های فولادی دارای تیغه تیز و با استحام بالا هستن ، البته تیغه فولادی که آبدیده باشه و سخت کاری شده باشه ، تنها ایرادی که به چاقو های فولادی گرفته میشه این هست که باید ازش مراقبت کنید وگرنه زنگ میزنه .
  2. چاقو های استیل : چاقو های با تیغه استیل زنگ نمیزنن ، اگه خوب آبکاری بشه تیز و برنده هم خواهد بود ، فقط باید توجه کنید که از برندهای خوب تولید چاقوی زنجان چاقوی استیل بخرید که کیفیت خوبی داشته باشه .

جنس دسته :

دسته چاقو یکی دیگه از بخش های مهم هستش که معمولا در چاقو  های ساخت زنجان از مواد مختلفی برای دسته استفاده میشه ، البته جنس دسته چاقو بر اساس نوع کاربرد هم میتونه متفاوت باشه برای مثال در چاقو های کلکسیونی و لوکس از موادی مثل شاخ گاومیش ، سنگ های قیمتی ، صدف دریایی طبیعی استفاده میشه ، برای چاقو های آشپزخانه از موادی نظیر :

  1. چوب درختان : چوب گردو ، چوب پادوک ، ونگه و انواع مدل چوب با کیفیت درختان
  2. کائوچو :  کائوچو  هم امروز در خیلی از چاقو های ساخت زنجان مورد استفاده قرار میگیره رنگ بندی های خوبی داره از نظر ساختار هم بسیار محکم هست .
  3. فیبر : فیبر با کیفیت میتونه هم جلوه زیبایی به چاقو بده هم این که بسیار کیفیت کار رو بالا ببره
  4. رزین اپوکسی : جنس دسته برخی از چاقو های جدید از رزین اپوکسی تولید میشه

این دو مورد که در این مقاله در موردش صحبت کردیم مهمترین بخش های چاقو هست که در موقع خرید چاقو  بهش دقت کنید تا یک خرید خوب داشته باشید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس نایف زنجان

مجموعه لوکس نایف فروشگاه تخصصی عرضه انواع مدل چاقوی های آشپزخانه ، چاقوی سلاخی ، کارد و چنگال دست ساز زنجان ، انواع مدل ساطور های با کیفیت عالی ، ارسال به کل کشور ، در لوکس نایف انواع مدل چاقو های تیغه استیل ، تیغه فولادی و تیغه دمشغی عرضه میشود ، در کنار چاقو های با کیفیت و دست ساز زنجان چاقو های با کیفیت خارجی هم داریم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل