اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203017295122710
در دسترس نیست

راهنمای خرید انواع ساطور

راهنمای خرید انواع ساطور های ساخت زنجان و ساطور های خارجی با کیفیت

کد: 140203017295122710

، زنجان , (اخبار رسمی): اگه دنبال خرید ساطور هستید حتما این مقاله رو تا آخر بخونید ، چند مدل ساطور در بازار هست که تک تک شون رو بهتون معرفی میکنیم و بر اساس نیاز تون یکی تون رو بهتون پیشنهاد میدیم ، در پایان هر سوالی در مورد ساطور و چاقو داشتید میتونید مقالات اخبار رسمی ما رو دنبال کنید .

راهنمای خرید انواع ساطور های ساخت زنجان و ساطور های خارجی با کیفیت
ساطور های مخصوص طبیعت گردی و ساطور های استخوان فولادی و استیل

ساطور یکی از ابزار های مهم و پر کابرد در آشپزخانه ها و قصابی ها هست همینطور جدیدا ساطور های طبیعت گردی وارد بازار شده که مخصوص آشپزی در طبیعت هستن .

اگه دنبال خرید ساطور هستید حتما این مقاله رو تا آخر بخونید ، چند مدل ساطور در بازار هست که تک تک شون رو بهتون معرفی میکنیم و بر اساس نیاز تون یکی تون رو بهتون پیشنهاد میدیم ، در پایان هر سوالی در مورد ساطور و چاقو داشتید میتونید مقالات ویرگول ما رو دنبال کنید .

معرفی انواع مدل ساطور ها :

ساطور ها هم از لحاظ جنس تیغه هم از لحاظ کاربرد به چند دسته تقسیم بندی میشوند که در زیر با توضیحات آورده شده :

* ساطور های مخصوص استخوان و ضربه : این مدل ساطور ها که معمولا جنس تیغه از فولاد دارن و فولاد هایی که برای این ساطور ها استفاده میشه ، فولاد های با کیفیت هستن که باید آبکاری بشن تا بتونن در مقابل ضربه حالت خودشون رو از دست ندن و بشه سال های سال ازشون استفاده کرد

ساطور های مخصوص برش استیک و گوشت : یه سری هم ساطور داریم که مخصوص برش هستن و خصوصا برای برش استیک کاربرد دارن ، معمولا این مدل ساطور ها از تیغه های استیل برای ساخت شون استفاده میشه .

ساطور های طبیعت گردی و کمپینگ : این مدل ساطور ها همانطور که از اسمشمان پیداشت مخصوص آشپزی در طبیعت و کمپینگ هستن ، برای برش گوشت ، سبزیجات و ... میشه استفاده کرد ، تیغه این مدل ساطور ها هم مخصوص برش هست و نه ضربه برای ساخت این مدل ساطور ها هم از تیغه فولادی هم استیل استفاده میشه .

نتیجه گیری :

بهتون توصیه میکنم اگه دنبال خرید ساطور های مخصوص استخوان هستید حتما ساطور فولادی بخرید خصوصا ساطور هایی که از فولاد با ضخامت بالا تولید شدن ، اگه دنبال ساطور برش هستید حتما از ساطور هایی تهیه کنید که سبک باشن و کیفیت خوبی داشته باشن و البته تیز باشن ، برای طبیعت گردی هم حتما ساطوری بخرید که سبک باشه ، تیز باشه و کیفیت خوبی داشته باشه .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس نایف زنجان

مجموعه لوکس نایف فروشگاه تخصصی عرضه انواع مدل چاقوی های آشپزخانه ، چاقوی سلاخی ، کارد و چنگال دست ساز زنجان ، انواع مدل ساطور های با کیفیت عالی ، ارسال به کل کشور ، در لوکس نایف انواع مدل چاقو های تیغه استیل ، تیغه فولادی و تیغه دمشغی عرضه میشود ، در کنار چاقو های با کیفیت و دست ساز زنجان چاقو های با کیفیت خارجی هم داریم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل