اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202207278022744
در دسترس نیست

آخرین قیمت اتحادیه کابینت سازان کرمان اعلام شد

کد: 140202207278022744

، (اخبار رسمی): به نقل از اتحادیه کابینت سازان کرمان، این روزها موضوع قیمت کابینت در این شهر، بسیار مورد توجه مشتریان کرمانی قرار گرفته است تا بتوانند کابینت محبوب خود را، متناسب با بودجه‌شان خریداری نمایند.

آخرین قیمت اتحادیه کابینت سازان کرمان اعلام شد
آخرین قیمت اتحادیه کابینت سازان کرمان اعلام شد
آخرین قیمت اتحادیه کابینت سازان کرمان اعلام شد
آخرین قیمت اتحادیه کابینت سازان کرمان اعلام شد
آخرین قیمت اتحادیه کابینت سازان کرمان اعلام شد
آخرین قیمت اتحادیه کابینت سازان کرمان اعلام شد
آخرین قیمت اتحادیه کابینت سازان کرمان اعلام شد
آخرین قیمت اتحادیه کابینت سازان کرمان اعلام شد

قصد داریم اطلاعاتی درباره محبوب‌ترین متریال‌ها و سبک‌های کابینت در کرمان را با شما در میان بگذاریم. ضمناً برای آن دسته مشتریانی که بودجه کافی برای خرید کابینت را ندارند، موضوع کابینت پیش ساخته ارزان در کرمان، می‌تواند یک راهکار کمک کننده باشد. همراه این گزارش از اخبار رسمی باشید.

محدوده قیمت اتحادیه کابینت سازان در کرمان چقدر است؟

با توجه به تورم و افزایش سرسام آور قیمت کالاها در سال جدید، بزرگ‌ترین دغدغه افراد برای خرید کابینت، قیمت آن است. از این‌رو اتحادیه کابینت سازان کرمان، قیمت‌های متری برخی از رایج‌ترین متریال‌های کابینت در این شهر را اعلام کرده است. (قیمت‌ها مربوط به سال جدید هستند)

نوع متریال کابینت حداقل قیمت (تومان) حداکثر قیمت (تومان)
ام دی اف 3,800,000 6,000,000
هایگلاس 6,000,000 6,000,000
ممبران 5,700,000 7,000,000
روکش چوب 8,000,000 11,000,000
چوب 15,000,000 22,000,000

البته به گفته برخی منابع معتبر در حوزه کابینت، قیمت‌گیری متری کابینت چندان دقیق نیست، چراکه عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت دقیق کابینت در کرمان نقش دارند، از جمله:

  •        سبک طراحی کابینت
  •        هزینه حمل و نصب کابینت در کرمان
  •        تعداد طبقات و کشوهای کابینت
  •        و ...
  • لازم به ذکر است که دانستن قیمت متری کابینت، به‌تنهایی نمی‌تواند راهنمای مناسبی برای خرید کابینت در این شهر باشد. از این‌رو شناخت متریال‌های پرطرفدار در کرمان، مورد توجه قرار می‌گیرد.

    پرطرفدارترین متریال‌های کابینت آشپزخانه در کرمان چیست؟

    بنابه آخرین گزارش‌های جمع آوری شده از بازار کابینت در کرمان، محبوب‌ترین متریال‌های کابینت در این شهر عبارت‌اند از:

    1.    کابینت ممبران

    2.    کابینت چوبی

    3.    کابینت روکش چوب

    4.    کابینت ام دی اف

    5.    کابینت هایگلاس

    بدیهی است که با شناخت ویژگی‌های این کابینت‌ها که در ادامه ذکر شده، یک قدم به خرید بهترین کابینت آشپزخانه در کرمان نزدیک‌تر می‌شوید.

    1.   کابینت ممبران

    به گزارش اتحادیه کابینت سازان کرمان، یکی از محبوب‌ترین کابینت‌های اقتصادی در این شهر، کابینت ممبران یا همان وکیوم است. این کابینت اغلب از پرس کردن روکش PVC ضد آب، روی ورق ام‌دی‌اف ساخته می‌شود. کابینت ممبران در سبک‌های مجلل کلاسیک و یا نئوکلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و جایگزین خوبی برای کابینت‌های گران‌قیمت چوبی در کرمان است. البته ساخت این کابینت توسط افراد غیرمتخصص، موجب برگشتن روکش کابینت می‌شود، پس باید ساخت آن به افراد حرفه‌ای سپرده شود.

    2.   کابینت تمام چوب

    کابینت تمام چوب را می‌توان یکی از پرطرفدارترین و در عین حال لوکس‌ترین انواع کابینت آشپزخانه در کرمان دانست. متریال چوب طبیعی را می‌توان در تمام دکوراسیون‌ها اجرا کرد، منتهی بیشتر در سبک‌های لاکچری کلاسیک از آن استفاده می‌شود. از آنجایی که این کابینت‌ها از چوب طبیعی درختانی مثل راش، گردو و ... ساخته می‌شوند، طرح‌های منحصربه‌فرد و طول عمر بالایی دارند، درنتیجه قیمت آن‌ها اغلب گران‌تر از سایر کابینت‌ها است.

    3.   کابینت روکش چوب

    به گفته منابع تخصصی، ظاهر کابینت روکش چوب دقیقا مشابه کابینت تمام چوب است، با این تفاوت که کابینت روکش چوب، تنها روکش نازکی از جنس چوب طبیعی دارد و بخش زیرین آن، از ام‌دی‌اف ساخته شده است. بنابراین کسانی که به طرح‌های طبیعی و حس اصالت کابینت‌های چوبی علاقه دارند اما بودجه کافی در اختیار ندارند، می‌توانند از کابینت‌های روکش چوب در کرمان استفاده کنند. کابینت روکش چوب ظاهری مجلل دارد و در دسته کابینت‌های نسبتاً گران و بسیار بادوام قرار می‌گیرد.

    4.   کابینت ام دی اف

    داشتن مزایایی همچون قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ بالا و ظاهر زیبا، باعث شده که کابینت‌های ام‌دی‌اف در بین طرفداران سبک مدرن در شهر کرمان، محبوبیت زیادی داشته باشند. البته نباید حساس بودن این کابینت‌ها در برابر رطوبت نادیده گرفته شود، اما چون آب و هوای کرمان مرطوب نیست می‌توان با مراقبت از روکش ملامینه آن، به‌راحتی از این نوع کابینت استفاده کرد.

    5.   کابینت هایگلاس

    یکی دیگر از پرکاربردترین متریال‌ها برای ساخت کابینت مدرن در کرمان، کابینت هایگلاس است که مهم‌ترین ویژگی آن، براقیت و درخشندگی سطح آن است. البته این کابینت در رنگ‌های مات هم تولید می‌شود. محبوب‌ترین رنگ کابینت هایگلاس، رنگ سفید است که فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. ضمناً اصلی‌ترین ایراد این کابینت، خش‌پذیری و لکه‌پذیری سریع آن است، منتهی زیبایی آن باعث شده که بسیاری از این ایراد چشم پوشی کنند.

    موضوع خرید کابینت محبوب در کرمان، علاوه‌بر شناخت قیمت و متریال‌های پرطرفدار، نیاز به شناخت سبک‌های رایج کابینت در این شهر نیز دارد.

    سبک‌های پرطرفدار کابینت آشپزخانه در کرمان چیست؟

    بنابه گفته اتحادیه کابینت سازان کرمان، پرطرفدارترین سبک کابینت در این شهر، متعلق به سبک‌ کلاسیک است. برخی نظرات متخصصان در مورد کابینت سبک کلاسیک، به شرح زیر است:

    «در کابینت سبک کلاسیک، معمولا از درب‌های پُرنقش و نگار و تزئینات منبت کاری شده‌ای مانند تاج، ستون و سرستون استفاده می‌شود. ساخت آن بیشتر با متریال‌های چوب، روکش چوب و ممبران انجام می‌شود. ضمناً کابینت‌های کلاسیک به دلیل طراحی پیچیده و پرکاری که دارند، برای خانه‌های کوچک خیلی توصیه نمی‌شوند»

    البته در کرمان در کنار سبک کلاسیک، دو سبک مدرن و نئوکلاسیک نیز طرفداران خاص خودشان را دارند. اما موضوع مهم‌تر در کنار شناخت متریال و سبک‌های رایج کابینت در کرمان، انتخاب کابینتی ارزان در این شهر است.

    کابینت آماده (پیش ساخته) ارزان در کرمان، راهکاری برای گرانی کابینت!

    بررسی‌ها نشان می‌دهد که موضوع قیمت بالای کابینت در سال‌های اخیر، باعث شده بسیاری از کرمانی‌ها، متریال و سبک کابینت دلخواه خود را از میان «کابینت‌های پیش‌ساخته» انتخاب کنند. کابینت‌های پیش‌ساخته که به صورت کالای آماده، قابل خریداری از فروشگاه‌ها هستند، ویژگی‌های مهم زیر را دارند:

  •        20 الی 40 درصد ارزان‌تر از کابینت‌های معمولی
  •        نصب سریع و آسان؛ حتی در کمتر از 24 ساعت
  •        بدون دردسرهای سروکله زدن با کابینت ساز
  •        دارای طرح‌های آماده و نداشتن دردسرهای طراحی
  •        دارای قابلیت جایجایی و فروش دوباره
  • از آنجایی که موضوع قیمت خیلی مهم است، کابینت آماده ارزان، انتخاب بسیاری از کرمانی‌ها در سال‌های اخیر بوده است. اما مهم‌تر از کابینت ارزان، موضوع پیدا کردن بهترین کابینت ساز است که نقش زیادی در کیفیت و قیمت نهایی کابینت دارد.

    چگونه بهترین کابینت ساز در کرمان را بشناسیم؟

    به طور کلی، در قدم اول باید از طریق روش‌‌هایی مثل مراجعه حضوری به بازار و یا مراجعه به سایت‌های معتبر در زمینه معرفی کابینت‌ساز مثل «سلام ساختمان»، بهترین کابینت سازان در کرمان را پیدا کنید. در قدم دوم هم لازم است که حتماً به ویژگی‌های زیر، در کابینت‌ساز توجه کنید:

  •        صداقت و انصاف
  •        ظرافت و تمیزکاری
  •        مهارت بالا
  •        متعهد و خوش قول
  •        مبتکر و خلاق
  • اما قطعاً سوال اصلی این اسن که چگونه می‌توان یک کابینت ساز خبره در کرمان را از یک فرد غیرمتخصص تشخیص داد؟

    ویژگی‌های یک کابینت ساز حرفه‌ای در کرمان چیست؟

    آخرین آمار به دست آمده از افرادی که بیشترین رضایت را از کابینت ساز خود داشته‌اند، نشان می‌دهد که این افراد قبل از سفارش کابینت، به معیارهای زیر در فرد کابینت ساز توجه نموده‌اند:

  •        برخورداری از سابقه و تجربه کافی
  •        ارائه نمونه کارهای حرفه‌ای
  •        داشتن دیدگاه‌های مثبت مشتریان سابق
  •        داشتن دفتر کار
  •        نوشتن قرارداد مطمئن با مشتری
  •        داشتن تیم ماهر
  • بدون شک انتخاب کابینت‌ساز با این معیارها، می‌تواند دردسرهای خرید کابینت و شکایات ثبت شده در این حوزه را به حداقل مقدار ممکن برساند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل