اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202217279622304
در دسترس نیست

بهترین سایت‌های اشتراک‌گذاری طرح گرافیکی لایه باز

5 سایت برتر دانلود طرح های لایه باز گرافیکی ایرانی و خارجی

کد: 140202217279622304

، (اخبار رسمی): اگر در حرفه گرافیک، طراحی و چاپ مشغول هستید و به دنبال طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای می‌گردید، در این مطلب با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با 5 مورد از محبوب‌ترین وب سایت‌های اشتراک‌گذاری طرح لایه باز psd، وکتور، و عکس و تصاویر با کیفیت همچون فری پیک، شاتر استوک و طرح دات آی آر و... بیشتر آشنا کنیم.

5 سایت برتر دانلود طرح های لایه باز گرافیکی ایرانی و خارجی
5 سایت برتر دانلود طرح لایه باز گرافیکی ایرانی و خارجی
5 سایت برتر دانلود طرح های لایه باز گرافیکی ایرانی و خارجی
صفحه اصلی فریپیک
5 سایت برتر دانلود طرح های لایه باز گرافیکی ایرانی و خارجی
صفحه اصلی طرح دات آی آر

طراحان گرافیکی و چاپخانه‌ها برای تسریع فرآیند کاری خود به طرح‌های گرافیکی از پیش آماده نیاز دارند. در این مطلب با لیستی از سایت‌های اشتراک طرح لایه باز، عکس و وکتور مانند طرح دات آی آر آشنا می‌شوید

گرافیست‌ها و طراحان زیادی هستند که به واسطه کارشان درآمدهای ریالی و دلاری بالایی دارند. این افراد و شرکت‌ها از اشتراک‌ها و ابزارهایی بهره‌مند می‌شوند که روند طراحی را برای آن‌ها سرعت می‌بخشد و در نتیجه می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند. اگر شما هم در حرفه گرافیک، طراحی و چاپ مشغول هستید و به دنبال طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای می‌گردید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با 5 مورد از محبوب‌ترین وب سایت‌های اشتراک طرح و ابزارهای گرافیکی مانند وکتور، طرح لایه باز psd و عکس و تصاویر با کیفیت همچون فری پیک، شاتر استوک، دریبل، طرح دات آی آر و... بیشتر آشنا کنیم.

لیست سایت های ارائه دهنده تصاویر باکیفیت و طرح های لایه باز

طراحان گرافیکی گاهی برای تسریع فرآیند طراحی خود به عکس‌های با کیفیت و فایل‌های از پیش آماده نیاز دارند. در ادامه این مطلب شما عزیزان با لیستی از سایت‌های ارائه دهنده عکس، وکتور و طرح لایه باز بیشتر آشنا می‌شوید که عبارتند از:

  • فری پیک (FreePik)

فری پیک سایتی تخصصی برای دانلود وکتور، طرح لایه باز، تصاویر با کیفیت، قالب‌ها، فونت‌ها، موکاپ‌ها، پس زمینه‌ها و افکت‌های متنی با کیفیت بالا و همچنین دارای موتور جستجوی قدرتمندی برای یافتن سریعتر فایل مورد نظر است. فری پیک در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و اکنون به عنوان یکی از برترین سایت های موجود در این حوزه فعالیت دارد. سایت فری پیک کار طراحان و گرافیست‌ها را راحت کرده و به روند طراحی و انجام پروژه‌ها سرعت می بخشد. دسترسی به فایل‌های فری پیک به دو صورت رایگان و پریمیوم امکان پذیر است. داشتن اکانت و نسخه رایگان فری پیک، دسترسی به تعداد محدودی طرح را برای شما فراهم می‌کند اما خرید اشتراک سایت freepik.com دسترسی نامحدودی از دانلود طرح گرافیکی، وکتور، عکس و تصاویر با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می‌کند.

اگر یک تولیدکننده محتوا، طراح یا گرافیست حرفه‌ای هستید و قصد دانلود از فری پیک را دارید بهتر است اشتراک پریمیوم فری پیک را تهیه کنید. از مزیت‌های خرید اشتراک از وب سایت معتبر FreePick می‌توان به بروزرسانی روزانه از آرشیو عکس‌ها و فایل های ارزشمند، تعداد بالای دانلود در روز، لایسنس و مجوز حق استفاده کامل، ارائه طرح‌های با کیفیت، عدم تبلیغات آزاردهنده و همچنین امکان جستجو در طرح‌ها و موارد محبوب اشاره کرد که همانند وبسایت‌های شاتراستوک، ادوبی استوک و طرح دات آی آر طرح های فوق العاده‌ای را به کاربر تحویل می‌دهد. در این وبسایت‌ها اگر دوره اشتراک به پایان برسد، می توان آن را تمدید کرد یا می‌توانید سرویس اشتراک دیگری را انتخاب کنید.

نکته: دسترسی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی و پرداخت‌های ارزی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست و به‌عنوان کاربر ایرانی برای خرید فایل از فری پیک با محدودیت‌هایی مواجه هستید.

  • شاتراستوک (Shutterstock)

شاتراستوک (shutterstock) بزرگترین و قدیمی‌ترین سایت گرافیکی و عکاسی است که شامل بانک عظیم و میلیونی از تصاویر گرافیکی و عکس‌های باکیفیت است. شاتراستوک در واقع یک بازار دوطرفه است که هم تولیدکنندگان محتوا با سهیم کردن کارهای خود و هم کاربران با خرید و استفاده از آن‌ها در مجموعه‌ای متنوع از پروژه‌های شخصی و تجاری خود سود می‌برند. سایت شاتراستوک علاوه بر عکس، دارای آرشیوی عظیمی از موسیقی، فایل صوتی، ویدئو و محتوای گرافیکی می‌باشد. با خرید اشتراک از وبسایت Shutterstock.com، به منبعی از طرح‌های گرافیکی همچون وکتورها، طرح‌های بنری لایه باز، تصاویر استوک، قالب‌ها و تصویر در فرمت برداری دسترسی خواهید داشت که تأثیر بسزایی در ایجاد طرح‌های دلخواه شما دارند. به این صورت که شما می‌توانید از تصاویر شاتر استوک برای اهداف تبلیغاتی، بازاریابی و شخصی استفاده نمایید که انتخاب هوشمندانه‌‌ای است و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌‌ها می‌شود.

برخی از قابلیت های افزوده شده به شاتراستوک عبارتند از: اپلیکیشن و پلتفرم موبایل، ویرایشگر آنلاین رایگان، ابزار جستجو پیشرفته معکوس و ابزار پیشنهاد محتوا مبتنی بر تکنولوژی بینایی کامپیوتری. شاتراستوک برای کاربران iPhone، iPad و Android اپلیکشن جستجو و دانلود نیز طراحی کرده است این امکانات اضافه شده به شاتراستوک، اکثر افراد شاغل در حرفه طراحی و حوزه گرافیک را به خود مجذوب کرده است.

  • دریبل (Dribbble)

سایت Dribbble یک شبکه اجتماعی برای طراحان در زمینه‌های مختلف طراحی گرافیکی، انیمیشن، UI، تایپوگرافی و موارد دیگر است. دیزاینرهای مختلف در سایت دریبل نمونه کارهاشون رو در حوزه‌های مختلف به نمایش می‌گذارند. یکی از روش‌های امروزی برای ارائه طرح‌های گرافیکی خاص و موفق، مشاهده و بررسی آثار هنرمندان مطرح دنیا و دنبال کردن آن‌ها می‌باشد. در سایت دریبل می‌توانید به دو صورت رایگان و پرمیوم ثبت نام کنید. در ثبت نام رایگان نمی‌توانید از امکانات پیشرفته‌ی سایت استفاده کنید. با خرید یک حساب پرمیوم از dribble.com می‌توانید به نمونه طرح‌های گرافیکی طراحان سراسر دنیا دسترسی پیدا کنید و از امکاناتی مانند گرفتن نماد پرو، درج توضیح برای اکانت، شخصی سازی صفحه اصلی اکانت، آپلود ویدئو و ... استفاده کنید.

نکته: به دلیل وجود تحریم‌ها ممکن است که افراد از دیگر کشورها تمایلی به کار با ایرانیان نداشته باشند بنابراین امکان دریافت دعوت نامه برای ایرانیان سخت‌تر است.

  • سایت Creative Market

سایت Creative Market با هدف فروش محتواهای تولید شده توسط هنرمندان و طراحان خلاق، ایجاد شده است و شامل محصولاتی مانند عکس‌، آیکون‌، قالب‌های آماده شبکه‌های اجتماعی، قالب‌های کسب و کار، طرح‌های لایه باز فتوشاپ، موکاپ های لایه باز، فونت‌ و… می‌باشد. با عضویت در سایت creativemarket.com به یک بازار بزرگ خرید و فروش طرح‌های گرافیکی دست یافته‌ایم. در صورتی که به یکی از قالب‌ها نیاز دارید، می‌توانید از میان تنوع بسیار بالای آن، بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید.

نکته: برای پرداخت هزینه خرید محصولات این سایت، لازم است که حساب پی پال داشته باشید و یا از کارت‌های اعتباری مسترکارت و ویزاکارت استفاده کنید.

مشکلات دانلود طرح گرافیکی و تصاویر از سایت‌های خارجی:

همه طراحان گرافیک با فتوشاپ آشنایی دارند و اکثر این افراد به دنبال طرح لایه باز، وکتور، تصاویر استوک و ... هستند که بتوانند از آن در طراحی خود استفاده کنند و به راحتی طرح‌های خود را ویرایش کنند. با توجه به اینکه به دلایل تحریم، دسترسی کاربران ایرانی و طراحان گرافیک داخلی به سایت‌های خارجی سخت و هزینه‌بر است و از طرفی طرح‌های سایت‌های خارجی ممکن است با فرهنگ و سلیقه ایرانی و قوانین حاکم بر ایران تطابق نداشته باشند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای راحتی کار خود از سایت‌های داخلی فروش طرح لایه باز مانند طرح دات آی آر استفاده کنید. طرح دات آی آر نیز همانند وب‌سایت‌های فری پیک، شاتر استوک و.... طرح‌های لایه باز با کیفیت را فراهم می‌کند. محصولات قابل فروش در سایت طرح دات آی آر عبارتند از:

با خرید اشتراک یا خرید تکی طرح‌ لایه باز آماده در وب‌سایت ایرانی طرح دات آی آر می‌توانید به اهداف طراحی و تبلیغاتی خود دست یابید و طرح‌های گرافیکی باکیفیت و متناسب با سلیقه و فرهنگ ایرانی را دانلود و در پروژه‌های تبلیغاتی، پروژه‌های فرهنگی و مذهبی استفاده کنید. همچنین در این سایت انواع فایل افترافکت با کیفیت HD برای موضوعات ملی و مذهبی متفاوت وجود دارد که شما می‌توانید با بهره‌مندی از آن در سریع‌ترین زمان ممکن یک کلیپ ویدیوی با کیفیت و خلاقانه در زمینه مورد نظر بسازید و آن را در رسانه‌های مختلف مانند تلویزیون، یوتیوب، آپارات و ... منتشر کنید.

سخن پایانی

طراحان گرافیکی گاهی برای تسریع فرآیند طراحی خود به عکس‌های با کیفیت و فایل‌های از پیش آماده نیاز دارند. در این محتوا قصد داشتیم تا شما عزیزان را با لیستی از وب‌سایت‌های خارجی و داخلی آشنا کنیم که در زمینه ارائه طرح لایه باز و فایل ها و ابزراهای گرافیکی مشغول فعالیت هستند.

  1. اولین مشکلی که روبروی طراحان وجود دارد بحث تحریم است، اغلب سایت‌های خارجی ایران را تحریم کرده و کاربران نمی‌توانند در این سایت ها فعالیت کنند، مگر اینکه با استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی وارد سایت موردنظر شده تا بتوانند از خدمات آن استفاده کنند که این امر هم مشکلات خاص خودش را دارد.
  2. دومین مشکل، درگاه پرداخت سایت خارجی می‌باشد که از طریق ایران نمی‌توان به صورت مستقیم از این سایت‌ها خریداری کرد و باید از سایت‌های واسط استفاده شود.
  3. سومین مشکل هزینه خرید اشتراک سایت‌های خارجی است که به دلیل پایین بودن ارزش پول ملی برای ایرانی‌ها سنگین تمام می‌شود.
  4. مشکل بعدی عدم تناسب بسیاری از طرح‌ها و تصاویر موجود در سایت‌های خارجی با قوانین حاکم بر ایران است.
  5. و در انتها آخرین مساله عدم وجود طرح‌های گرافیکی متناسب با فرهنگ و سلیقه ایرانی و مناسبت‌های ملی و مذهبی داخلی مانند شب یلدا، عید نوروز، محرم و ... در سایت های خارجی است.

طرح دات آی آر (tarh.ir)

  • طرح های لایه باز ملی (طرح‌های نوروزی، طرح های یلدایی و ...)
  • طرح های لایه باز مذهبی (طرح‌های مذهبی محرم، فاطمیه و...)
  • قالب شبکه های اجتماعی
  • طرح و قالب‌های کسب و کاری (طرح بنر، کارت ویزیت، تراکت، ست اداری، کاتالوگ و ...)
  • عکس ها و تصاویر استوک (عکس های هنری، تجاری، طبیعت، حیات وحش و ...)
  • طرح‌های گرافیکی مانند وکتور، تصویرسازی
  • طرح تایپوگرافی و کالیگرافی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها