اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203017294122808
در دسترس نیست

درباره شرکت رادین گستر سینا

کد: 140203017294122808

، (اخبار رسمی): شرکت رادین گستر سینا به عنوان نماینده انحصاری شرکت هیدروپت انگلستان ، با هدف ارائه روش های نوین رسوب زدایی غیر شیمیایی ، تکنولوژی هیدروپت را از انگلستان به ایران وارد نمود .

درباره شرکت رادین گستر سینا
درباره شرکت رادین گستر سینا

شرکت رادین گستر سینا به عنوان نماینده انحصاری شرکت هیدروپت انگلستان ، با هدف ارائه روش های نوین رسوب زدایی غیر شیمیایی ، تکنولوژی هیدروپت را از انگلستان به ایران وارد نمود .

شرکت رادین گستر سینا به عنوان نماینده انحصاری شرکت هیدروپت انگلستان ، با هدف ارائه روش های نوین رسوب زدایی غیر شیمیایی ، تکنولوژی هیدروپت را از انگلستان به ایران وارد نمود . با عنایت به موقعیت جغرافیایی ویژه ایران ، از دیرباز کیفیت و کمیت آب و منابع آبی مورد توجه بوده است . درصد زیادی از شهرهای ایران در حاشیه کویر قرار داشته و طبیعتاً کیفیت آب در این مناطق مطلوب نیست . رسوب و خوردگی متعاقباً با رشد صنایع گوناگون به معضلی حل نشدنی تبدیل شده است . البته هیچ مشکلی و هیچ مسئله ای بدون راه حل نیست . اما در روش های مهندسی حل یک مسئله ، سادگی روش اجرا و هزینه اجرا دو عامل تعیین کننده هستند.

ملاحظات زیست محیطی

اگر ملاحظات زیست محیطی را نیز اضافه نماییم بر پیچیدگی مسئله اضافه میگردد . محصول و تکنولوژی شرکت رادین گستر سینا پاسخی ساده و کم هزینه به مشکل بزرگ و فراگیر است . پالایشگاه های نفت و گاز ، کارخانجات صنایع غذایی ، صنایع سیمان ، نیروگاه های تولید برق بخار یا سیکل ترکیبی ، قالب های مکانیکی تزریق مواد ، شرکت های آب و فاضلاب ، سیستم های تصفیه آب ، کارخانجات ریخته گری و ذوب فلزات ، کارخانجات داروسازی ، شرکت های خدماتی تأسیسات ، منازل مسکونی ، ویلاها ، استخرهای عمومی و خصوصی ، هتل ها ، مزارع صنعتی ، مراکز پرورش دام و طیور از جمله موارد کاربرد تجهیزات Hydropath هستند.

شرکت هیدروپت Hydropath انگلستان یک شرکت دانش بنیان و نوآور در عرصه جهانی در زمینه مهار و کنترل سختی آب و رسوب زدایی با تکنولوژی پیشرفته امواج رادیویی برای اولین بار در دنیا است. هدف این شرکت ارائه راهکار جدید جهت سختی گیری آب در تاسیسات تهویه مطبوع و صنعتی با هدف حذف سختی گیر رزینی و مواد شیمیایی، بالا بردن عمر و راندمان تجهیزات و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی است با استفاده از امواج رادیوئی بدون ضرر می باشد .

تاریخچه تاسیس هیدروپت

دفتر مرکزی و کارخانه تولید رسوبزداهای هیدروپت با برند HydroFlow در سال 1992 ، در شهر ناتینگهام انگلستان تاسیس گردیده که هم اکنون با خط تولید مجهز و پیشرفته بیش از 25 سال سابقه تولید انحصاری رسوب زدا با امواج رادیویی را جهت سختی گیری و رسوب زدایی در تاسیسات خانگی ، تجاری و صنعتی را دارا می باشد. کلیه دستگاه های رسوب زدای هیدروپت برای لوله از سایز 1 اینچ تا 160 اینچ ( 4 متر قطر لوله) جهت کاربرد های سختی زدایی و رسوب گیری املاح معدنی آب به ویژه کربناتی و سیلیکاتی ، از بین بردن باکتری و خزه و جلبک، از بین بردن بایوفیلم یا زیست توده در تاسیسات آبرسانی شهری یا خنک کاری آب دریا و آب شیرین کن RO و انعقاد و فلوکاسیون در سیستم های تصفیه آب و استخرها در انگلستان طراحی و ساخته می شوند و هیچ محصول مشابه در دنیا ندارد. در حال حاضر شرکت رادین گستر سینا نماینده انحصاری فروش دستگاه رسوب زدای هیدروفلو در ایران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید