اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204067355522808
در دسترس نیست

دستگاه رسوب زدایی الکترونیکی

کد: 140204067355522808

، (اخبار رسمی): سختی گیر الکترونیکی یا دستگاه رسوب زدایی الکترونیکی به هر وسیله‌ای اطلاق می‌گردد که با استفاده از جریان الکتریکی و بردهای خاص الکترونیکی 1- میدان‌های مغناطیسی دائم 2- میدان‌های مغناطیسی متغیر3- پالس‌های الکتریکی 4- سیگنال‌های رادیویی گسترده ‌ایجاد می‌نمایند.

دستگاه رسوب زدایی الکترونیکی
دستگاه رسوب زدایی الکترونیکی

نحوه ساخت سختی گیر الکترونیکی

سختی گیر الکترونیکی یا دستگاه رسوب زدایی الکترونیکی به هر وسیله‌ای اطلاق می‌گردد که با استفاده از جریان الکتریکی و بردهای خاص الکترونیکی

1- میدان‌های مغناطیسی دائم

2- میدان‌های مغناطیسی متغیر

3- پالس‌های الکتریکی

4- سیگنال‌های رادیویی گسترده ‌ایجاد می‌نمایند.

از لحاظ تقسیم بندی بر مبنای "میدان‌های مغناطیسی با توان" بالا سه گروه اول در حوزه تولید میدان مغناطیسی در سیم پیچ‌ها یا آنتن ها به دور لوله هستند. لازم به ذکر است سختی گیر الکترونیکی آلتراسونیک در بازار ‌ایران وجود خارجی ندارد و برای کسب اطلاعات فنی بیشتر می‌توانید به مقاله رازهای مهم سختی گیر آلتراسونیک که نمی‌خواهند شما بدانید! در بخش تکنولوژی مراجعه نمائید.
گروه چهارم تنها گروهی است که با القای میدانهای الکتریکی داخل آب اثر بخشی گسترده و بسیار مؤثری در رسوبزدایی و جلوگیری از تشکیل رسوب در آبهای سخت در مدار لوله کشی آب در تاسیسات و صنایع‌ ایجاد می‌نماید. گروه چهارم بر مبنای سیگنال‌های رادیویی باند AM در فرکانس 120 تا 200 کیلوهرتز کار نموده و پتنت آن در اختیار شرکت هیدروپت است.
ساختن سختیگیر الکترونیکی گروه 2 و3 که عمدتاً الکترومغناطیسی جریان متغیر است بسیار ساده است و براحتی با مراجعه به ‌اینترنت می‌توانید مدارهای الکتریکی مربوط به سختی گیر الکترونیکی را کپی کرده و خودتان بسازید. یکی از دلایل در دسترس بودن بردهای الکترونیکی جهت مقابله با آب سخت و رسوبات ناشی از آن، ساده بودن مکانیزم عملکرد بوده که نیاز به سطح دانش پیشرفته ندارد.  مقایسه سختی گیر مغناطیسی که از آهنرباهای دائمی‌ تشکیل شده‌اند، سختی گیرهای الکترونیکی یا الکترومغناطیسی شامل سیم پیچ و یک جعبه کنترل هستند. سیم پیچ به دور لوله پیچیده می‌شود و به جعبه کنترل اتصال دارد.  با اتصال جعبه کنترل به برق، جریان AC  از سیم پیچ عبور می¬کند. عبور جریان متغیر از سیم پیچ باعث القای میدان الکترومغناطیسی درون لوله می‌شود. برای مثال سه لینک از سایت‌ها و سختی گیرهای الکترونیکی مربوطه در ذیل در اختیار شما قرار می‌گیرد. چنانچه تمایل داشتید در خصوص معایب عملکرد سختی گیرهای مغناطیسی بیشتر بدانید به لینک " معایب سختی گیر مغناطیسی " در بخش تکنولوژی مراجعه نمائید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید