اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203027297222822
در دسترس نیست

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سنندج

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سنندج

کد: 140203027297222822

، کرج , (اخبار رسمی): به جرأت می‌توان گفت که امروزه ماشین‌ های لباسشویی یکی از پر کاربرد ترین و مورد استفاده ترین دستگاه‌ های موجود در منازل و آشپزخانه‌ ها هستند. چگونگی تعمیر و نصب ماشین‌ های لباسشویی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بسیار تخصصی می‌باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سنندج
نمایندگی تعمیر لباسشویی در سنندج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان تنها کافست با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی در سنندج با شماره 09186513558 تماس حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در سنندج جزو خدمات اصلی شرکت زانکو است که به صورت تخصصی تعمیرات انواع برند ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی را با تکنسین های آموزش دیده انجام می دهد.

به جرأت می‌توان گفت که امروزه ماشین‌ های لباسشویی یکی از پر کاربرد ترین و مورد استفاده ترین دستگاه‌ های موجود در منازل و آشپزخانه‌ ها هستند. چگونگی تعمیر و نصب ماشین‌ های لباسشویی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل تکنولوژی‌ ها و آبشن های مدرن و به‌ روزی که در آنها به‌ کار رفته است، تعمیر آنها بسیار تخصصی می‌باشد.

به‌ همین دلیل بهتر است در صورت پیدایش هر گونه ایراد و خرابی در ماشین لباسشویی خود، تعمیرات آن را به دست افراد متخصص و آموزش‌ دیده در این زمینه بسپارید. ماشین‌ های لباسشویی دارای انواع متفاوتی بوده و در برند های بسیار گوناگونی در بازار عرضه می‌شوند. همچنین شرکت‌ ها و مجموعه‌ های بسیار زیادی جهت نصب، تعمیر و سرویس انواع ماشین‌ های لباسشویی وجود دارند که خدمات خود را به بهترین نحو به مشتریان خود ارائه میدهند که از یکی از معتبرترین و شناخته‌ شده‌ ترین این شرکت‌ ها می‌توان به شرکت تعمیرات لوازم خانگی زانکو در سنندج اشاره کرد.

شرکت زانکو با بیش‌ از ۱۵ سال سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی در برند های مختلف و همچنین در برداشتن بهترین تکنسین‌ ها و تعمیرکاران آزموده، توانسته است خدمات خود را در بالاترین سطح کیفیت به مشتریان خود ارائه داده و رضایت آنها را جلب نماید.

شما می‌توانید در صورت بروز هر گونه خطا و ارور در ماشین لباسشویی خود، با شرکت زانکو تماس گرفته و درخواست تعمیرکار نمایید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در سنندج

تعمیر ماشین لباسشویی بر اساس عوامل متفاوتی مانند برند دستگاه، تعویض قطعات، شدت آسیب و غیره متفاوت بوده و نمی‌توان به‌ طور دقیق هزینه مشخصی را برای تعمیر ماشین لباسشویی در نظر گرفت.

شما می‌توانید توسط تماس با شرکت زانکو و ارائه مدل و ایراد ماشین لباسشویی خود به کارشناسان ما، از هزینه تقریبی تعمیر ماشین لباسشویی مطلع شوید.

شرکت زانکو سرویس، تعمیر انواع لوازم خانگی در برند های مختلف توسط تکنسین‌ ها و تعمیرکاران ماهر و با تجربه خود انجام داده و دارای سال‌ ها تجربه در این حرفه است. شما می‌توانید تعمیر و نصب ماشین لباسشویی خود را به متخصصین شرکت زانکو سپرده و از خدمات عالی این مجموعه بهرمند شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان تنها کافست با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی در سنندج با شماره 09186513558 تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات لوازم خانگی زانکو سرویس

زانکو سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی در استان کرج و البرز می باشد. تضمین کیفیت و قیمت را از ما بخواهید.

اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید