اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203147317522822
در دسترس نیست

رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی

رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی

کد: 140203147317522822

، کرج , (اخبار رسمی): وجود ماشین لباسشویی در هر آشپزخانه‌ای بسیار ضروری بوده و در واقع می‌توان گفت که زندگی بدون این دستگاه، عملاً دچار مشکل خواهد شد.

رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

زانکو سرویس و تکنسین های متخصص آن به عنوان یک مرجع رسمی تعمیر انواع لباسشویی سال هاست که در کرج و سنندج ارائه خدمات می نماید.

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین و اساسی‌ ترین لوازم برقی خانگی موجود در آشپزخانه‌ ها، ماشین لباسشویی ها هستند. وجود ماشین لباسشویی در هر آشپزخانه‌ای بسیار ضروری بوده و در واقع می‌توان گفت که زندگی بدون این دستگاه، عملاً دچار مشکل خواهد شد. وظیفه اصلی ماشین لباسشویی، شست‌ و شوی لباس‌ ها به‌ صورت مکانیکی و همچنین خشک نمودن آنها در مدت زمان تعیین‌ شده است.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در کرج شرکت زانکو است که به عنوان یکی از مراکز معتبر و مطمئن برای تعمیرات لباسشویی در کرج در حال فعالیت است. این مراکز با داشتن انبار قطعات اصلی و متخصصان مجرب این  وظیفه خدمات‌رسانی به مشتریان خود را برعهده دارند.

مشکلات رایج لباسشویی ال جی

با وجود اینکه برند الجی یکی از برترین لباسشویی ها را تولید می کند با این حال مانند هر برند دیگری از لباسشویی دچار ایرادات زیر می شود.

  • لرزش و تکان خوردن شدید لباسشویی
  • اگر دستگاه شما دچار این عیب است باید چند مورد بررسی شود. اولین مورد پیچ ‌های ترانسفر است. این پیچ‌ها در پشت دستگاه واقع شدند و برای جلوگیری از آسیب دستگاه در هنگام جا به‌ جایی است. اگر بعد از جا به‌ جایی پیچ ها باز نشوند، باعث لرزش و تکان خوردن دستگاه می‌شود. مورد بعد تنظیم تراز دستگاه است.

شرکت ال جی برای لباسشویی خود امکانات ویژه برای تراز کردن قرار داده‌ است. پایه‌های جلویی دستگاه قابل‌ تنظیم است و این کار را با آچار ویژه که در کارتن دستگاه قرار دارد می‌توانید انجام دهید. اگر بعد از بررسی این موارد باز هم مشکل پابرجا بود ایراد می‌تواند از خرابی کمک ‌های لباسشویی و یا قطعات دیگ و آبکش دستگاه باشد که باید توسط متخصص تعمیر گردد.

  • تخلیه نشدن آب لباسشویی 

از دیگر مشکلات رایج لباسشویی ال جی عدم تخلیه آب است. این مشکل می‌تواند از قطعات الکترونیکی و کامپیوتری لباسشویی باشد که پس‌ از ریست کردن دستگاه مشکل برطرف می شود. اما اگر ایراد از این قسمت نباشه باید به مسیر تخلیه توجه کرد گاهی اوقات مسدود بودن مسیر لوله فاضلاب، جرم گرفتن فیلتر، خراب شدن پمپ تخلیه و… می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. یک متخصص مجرب با استفاده از دستگاه تشخیص عیب می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

  • بوی نامطبوع لباسشویی

بو گرفتن لباسشویی معمولاً مشکل حادی نیست و اغلب به خاطر رسوب پودر لباسشویی در جا پودری و یا کپک است. اما اگر به آن توجه نشود می‌تواند باعث بروز مشکل جدی شود. برای رفع این مشکل در ابتدا فیلترهای لباسشویی را تمیز کنید. پس انجام این کار جرم‌های موجود در لاستیک درب دستگاه را از بین ببرید و در انتها با مواد مخصوص شستشوی لباسشویی یک‌ بار دستگاه را روشن کرده و اجازه دهید تمام مراحل شستشو را انجام داد. بعد از انجام این مراحل مشکل بوی بد دستگاه از بین خواهد رفت.

  • ریست کردن لباسشویی ال جی

همان‌طور که اشاره کردیم این دستگاه دارای برنامه کامپیوتری است که بعضی اوقات ممکن است دچار مشکل شود برای برطرف کردن مشکلات کافی است دستگاه ریست شود. برای ریست کردن لباسشویی ال جی کافی‌ است دکمه پاور را بزنید تا دستگاه خاموش شود. پس‌ از خاموش شدن دوشاخه برق را از پریز جدا کرده و اجازه دهید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در همین حالت بماند پس‌ از گذشت این مدت دستگاه را روشن کرده و متوجه می‌شوید که لباسشویی ریست شده‌ است.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

یافتن نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج برای مصرف کنندگان این برند اهمیت ویژه ای دارد. در سالهای اخیر مصرف کنندگان این برند معتبر با مشکلاتی از جمله کم بود قطعات اصلی، سخت پیدا شدن تکنسین های مجرب و… رو به رو بوده اند.

مشکلات رایج لباسشویی سامسونگ

لباسشویی های سامسونگ دارای قطعات متعدد الکترونیکی و مکانیکی است. این قطعات با مواد اولیه درجه یک ساخته شدند اما عمر آنها وابسته به نوع نگهداری از دستگاه است. هر یک از این قطعات اگر دچار ایراداتی شود کل مجموعه را از کار می اندازد و برای تعمیر آن باید هر چه سریعتر اقدام شود. در ادامه به برخی از مشکلات رایج و نحوه بر طرف کردن آن اشاره می کنیم:

  • بسته نشدن درب لباسشویی 

این مشکل به عوامل زیادی بستگی دارد. اولین موردی که باید بررسی شود میزان البسه ای است که درون لباسشویی قرار دارد. اگر بیشتر از ظرفیت لباسشویی داخل آن البسه باشد درب دستگاه بسته نمی شود. موارد بعدی می تواند شامل خرابی لاستیک دور درب، آسیب دیدن فیزیکی درب، خرابی میکروسوییچ، خرابی زبانه قفل درب و در آخر خرابی برد کامپیوتری دستگاه باشد.

برای حل این مشکل پیشنهاد می شود اول تمام البسه را از داخل لباسشویی خارج کنید، سپس لاستیک دور درب، قفل و زبانه و وضعیت ظاهری درب را بررسی کنید. اگر تمامی این موارد سالم بود و باز هم درب بسته نشد، احتمالا مشکل جدی است و باید دستگاه توسط یک متخصص بازدید شود.

  • جلو نرفتن تایمر لباسشویی سامسونگ

این مشکل معمولاً طوری نیست که فردی بدون داشتن دانش کافی بتواند آن را بر طرف کند اما می تواند با خواندن این مطلب متوجه شوید که ایراد مربوط به کدام قسمت است.

میکروسوئیچ قطعه ای است که به کامپیوتر دستگاه اطلاعات باز یا بسته بودن درب را ارسال می کند. اگر این قطعه دچار مشکل شود کامپیوتر دستگاه نمیتواند متوجه بسته بودن درب شود و در نتیجه تایمر ماشین لباسشویی جلو نمی رود. معمولاً این قطعه قابل تعمیر نیست و باید با یک قطعه سالم جایگزین شود.

مشکل در کامپیوتر دستگاه، خرابی موتور تایمر، خرابی سنسور دما یا ترموستات، خرابی پمپ آب و… از جمله مواردی است که می تواند باعث جلو نرفتن تایمر لباسشویی سامسونگ شود و باید توسط یک متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

  • خاموش شدن لباسشویی سامسونگ در حال کار

یکی از مشکلات نگران کننده در لباسشویی سامسونگ خاموش شدن ناگهانی آن در هنگام شستشو است. در بهترین حالت این مشکل می تواند از خرابی میکروسوئیچ باشد و در مرحله بعد باید شیربرقی لباسشویی و در انتها برد اصلی بررسی شود. بدلیل حساس بودن برد این دستگاه ها در مقابل نوسانات برق، چنانچه برق دچار کوچکترین نوسانی شود ممکن است به برد آسیب وارد شود و در همان لحظه برنامه شستشو متوقف شود.

تست و بررسی برد اصلی دستگاه نیازمند دستگاه های عیب یابی پیشرفته توسط متخصص است و به صورت ظاهری نمی توان تشخیص داد که برد دستگاه سالم و یا دچار اشکال است.

  • سر و صدای زیاد لباسشویی سامسونگ

از رایج ترین مشکلات لباسشویی سامسونگ سر و صدای زیاد در هنگام شستشو، بعد از مدتی استفاده از دستگاه است. این مشکل می تواند با تراز کردن دستگاه بر طرف شود اما اگر این بعد از اینکار بازهم مشکل سرجایش بود باید عوامل دیگری مانند مشکل در بلبرینگ و یاتاقان دستگاه، فرسوده شدن کمک فنر ها، مشکل شیر ورودی آب، وجود جسم خارجی در دستگاه، فرسوده شدن تسمه دستگاه باشد. برای بررسی این موارد دستگاه باید باز شود که پیشنهاد می کنیم اینکار توسط یک تکنسین انجام شود.

در صورت نیاز به دریافت خدمات سرویس و تعمیر انواع ماشین لباسشویی تنها کافیست با کارشناسان ما در زانکو سرویس تماس حاصل نمایید. زانکو سرویس و تکنسین های متخصص آن به عنوان یک مرجع رسمی تعمیر انواع لباسشویی سال هاست که در کرج و سنندج ارائه خدمات می نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات لوازم خانگی زانکو سرویس

زانکو سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی در استان کرج و البرز می باشد. تضمین کیفیت و قیمت را از ما بخواهید.

اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل