اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206197476722822
در دسترس نیست

زانکو سرویس، نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرج

زانکو سرویس، نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرج

کد: 140206197476722822

، کرج , (اخبار رسمی): شرکت زانکو سرویس در زمینه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی دارای کادری بسیار مجرب و ماهر بوده و دارای متخصصانی حرفه‌ای در زمینه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به‌ویژه ماشین لباسشویی پاکشوما است.

زانکو سرویس، نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرج
نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرج

جهت دریافت مشاوره و درخواست تعمیرکار از شرکت زانکو، با این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان ما با شماره 09125630113 در ارتباط باشید.

گروه صنعتی پاکشوما، شرکت تولیدی صنعتی بوده که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۴ با تولید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک شروع کرده‌ است. هم‌ اکنون پاکشوما یکی از بزرگترین تولیدکننده‌ های لوازم‌ خانگی برقی در داخل کشور بوده و برند های دیگری همچون زیرووات، کنوود و کندی نیز زیر مجموعه‌ های آن هستند. جالب است بدانید که لباسشویی های اتوماتیک برند پاکشوما توانسته اند با بهره‌گیری از فناوری های جدید در رده پنجم با کیفیت‌ترین لباسشویی های جهان و در رده برند هایی چون بوش و جنرال الکتریک قرار بگیرد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرج

شرکت زانکو، نمایندگی تعمیرات انواع ماشین‌های لباسشویی به خصوص تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرج بوده و دارای تکنسین‌ های بسیار حرفه‌ای و متخصص در این زمینه است. این مجموعه در کمترین زمان تکنسین‌ های خود را به محل مشتری فرستاده و با دریافت کمترین هزینه از مشتری و همچنین استفاده از قطعات اورجینال، ماشین لباسشویی پاکشوما را تعمیر و انواع ایرادات دستگاه را برطرف کرده و مشتریان خود را همواره پشتیبانی و خدمات تعمیرات لباسشویی در کرج را ارائه می‌کند.

نکات مهم در نگهداری ماشین لباسشویی پاکشوما

درب ماشین لباسشویی را پس از اتمام کار دستگاه باز گذاشته تا رطوبت داخل ماشین لباسشویی از بین برود و لاستیک درب ماشین لباسشویی را با پارچه خشک نمایید.

از شیر های برقی ماشین لباسشویی به‌ خوبی مراقبت کرده تا از آسیب رسیدن به آن‌ها جلوگیری شده و هنگام راه‌اندازی دستگاه توجه داشته باشید که شیر باز باشد.

از مواد شوینده‌ ای که مخصوص به دستگاه ماشین لباسشویی نیست استفاده نکنید. زیرا به بخش هیدرواستاتیک دستگاه آسیب وارد شده و باید حتما حتما از مواد شوینده‌ای که مخصوص به ماشین لباسشویی است استفاده کنید.

هزینه تعمیر لباسشویی در نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در کرج

قیمت‌ های مرتبط با تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به یکی دو عامل بستگی نداشته و به فاکتور های بسیار زیادی وابسته‌ است. اما توجه به تجارب تعمیرکاران زانکو، بیشترین هزینه‌ هایی که برای تعمیرات ماشین لباسشویی صرف می‌شود، تعمیر برد لباسشویی است.

 برخی از قطعات ماشین لباسشویی پاکشوما نیز برای تعمیر نیاز به یک سری خدمات در کارگاه داشته و امکان تعمیر آن‌ها در محل وجود ندارد و ازاین‌رو امکان افزایش هزینه در تعمیر وجود خواهد داشت. به‌عنوان مثال اگر شفت لباسشویی شکسته باشد، برای جایگزینی شفت شکسته با شفت جدید، نیاز به دستگاه‌ های مخصوص تراشکاری جهت خارج کردن و جا انداختن آن بوده و همچنین با توجه به مسافت و تعداد دفعاتی که سرویس‌کار برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما به منازل مراجعه می‌کند، هزینه ایاب‌ و ذهاب دریافت کرده و ازاین‌رو هزینه‌های رفت‌ و آمد نیز یکی از عوامل تعیین‌ کننده در تعیین هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی است.

شرکت زانکو سرویس در زمینه تعمیرات انواع لوازم برقی خانگی دارای کادری بسیار مجرب و ماهر بوده و دارای متخصصانی حرفه‌ای در زمینه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به‌ویژه ماشین لباسشویی پاکشوما است. خدمات شرکت زانکو به‌ صورت حضوری و غیرحضوری به مشتریان ارائه‌شده و آن‌ها را پشتیبانی آنلاین کرده و از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات در هنگام تعمیرات استفاده می‌کند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و درخواست تعمیرکار از شرکت زانکو، با این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان ما با شماره 09125630113 در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست به وب سایت رسمی زانکو سرویس به نشانی اینترنتی www.zankoservice.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات لوازم خانگی زانکو سرویس

زانکو سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی در استان کرج و البرز می باشد. تضمین کیفیت و قیمت را از ما بخواهید.

اطلاعات تماس
  • 026327*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار