اطلاعات تماس
  • 02188*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203097309222812
در دسترس نیست

محمد رستمی صفا

محمد رستمی صفا بزرگترین تولید کننده ایران

کد: 140203097309222812

، (اخبار رسمی): استراتژی و آینده‌نگری محمد رستمی صفا همواره زبانزد کسانی است که او را می­شناسند و اندیشه و تفکراتش را در خصوص روند فعالیت‌های تولیدی به خوبی درک می­کنند. وی همواره برنامه‌ها، استراتژی‌ها و فعالیت‌های کارآفرینی خود را برای ۵۰ سال آینده برنامه­ریزی می­کند.

محمد رستمی صفا بزرگترین تولید کننده ایران
محمد رستمی صفا بزرگترین تولید کننده ایران

محمد رستمی صفا موسس گروه صنعتی صفا در خرداد ۱۳۲۶ در خانواده ای صنعتگر و بازرگان در محله خانی آباد تهران چشم به جهان گشود، پدر وی از فعالان صنعت و تجارت فولاد بود و زمانیکه ۱۱ سال داشت پدرش به دلیل بیماری قلبی برای مدتی دست از کار کشید و محمد که تنها پسر خانواده بود تصمیم گرفت مانع از وقفه در کار پدر گردد.

بنابراین هر روز صبح تا ظهر به مدرسه و بلافاصله بعد از مدرسه در محل کار پدرش حاضر می شد و تا پاسی از شب امور جاری را دنبال می کرد و از آن زمان تاکنون طی۶۶ سال کار شبانه روزی منشا آثار ارزشمندی گردیده است.

محمد رستمی صفا برترین کار آفرین ایران

حاصل این تلاش ها ایجاد چندین کارخانه بزرگ در زمینه لوله، پروفیل و مصنوعات فولادی است و بسیاری از پروژه های ملی در زمینه های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی مرهون زحمات شبانه روزی ایشان است.

محمد رستمی صفا در سال ۱۳۵۴ در رشته مدیریت بازرگانی موفق به اخذ مدرک کارشناسی از دانشکده مدیریت بازرگانی گردید. طی بیش از ۶ دهه فعالیت حدود ۵۵۰۰ نفر از جوانان این مرز و بوم در کنار ایشان کار کرده و آموخته اند و تعداد قابل توجهی از این جوانان امروزه در صنایع مرتبط در نقاط مختلف دنیا در حال مدیریت و فعالیت می باشند.

علیرغم ناملایمات فراوان و فراز و نشیب بسیار به عشق ایران عزیز بارها پیشنهادات اغوا کننده خارجی را جهت همکاری و فعالیت رد نموده و امید به آن دارد که به زودی با سعی و تلاش همگان می توانیم ایرانی آباد، صنعتی و بدون وابستگی به خارج را ساخته و دین خود را به این آب و خاک اداء نمائیم.

کارآفرینی، استراتژی و آینده‌نگری:

استراتژی و آینده‌نگری محمد رستمی صفا همواره زبانزد کسانی است که او را می­شناسند و اندیشه و تفکراتش را در خصوص روند فعالیت‌های تولیدی به خوبی درک می­کنند. وی همواره برنامه‌ها، استراتژی‌ها و فعالیت‌های کارآفرینی خود را برای ۵۰ سال آینده برنامه­ریزی می­کند.

او معتقد است فعالیت در عرصة تولید می­بایست بسیار دقیق و برنامه­ریزی شده آغاز و در بستری مناسب و با روندی متبحرانه ادامه یابد که با بهره­گیری از تکنولوژی­های نوین و تجارب مفید بتوان به تحولی شگرف دست یافت و از تمام گذرگاه­های آسیب‌پذیر اقتصادی با جدیت و پشتکار گذر کرد و به نظر وی، این کار به مثابة آتشی است که می‌بایست از آن عبور کرد و حتی مواقعی برای عبور از این آتش باید تن به سوختن داد که در نتیجه به پیشرفتی روزافزون در جهت افزایش بهره­وری اقتصادی منجر گردد و بتوان به هدف دلخواه رسید.

قابلیت‌های ذهنی و شناخت هر فرد، آخرین کاری است که ما انسان‌ها به آن می­پردازیم. زنجیره­ای از حوادث تکراری در زندگی همة ما، مانند یک برنامه از پیش تعیین شده، سبب شده که ماشین‌وار در مسیری حرکت کنیم که گویی تخطی از آن، گناهی نابخشودنی در زندگی است. این جذاب‌ترین گناه، خلاقیت نام دارد.

کارآفرین برتر ایران

دنیا در حال پیشرفت و تعالی است. جامعة بشری بسیاری از دستاوردها،    ره­آوردها و نتایج متعالی و پیشرفت‌های ارزشمند خود و هرگونه بهبود و رشدی و در مخلص کلام، تمدن غنی و عظیم انسانی با همة مظاهر و درخشش و شگفتی­هایش را مدیون خلاقیت‌ها، نواندیشی‌ها، اندیشه‌های ناب و بی‌بدیل، تلاش­های سخت و طاقت‌فرسای شبانه­روزی، روحیة متعالی و توفیق­گرایانه و استقلال‌طلبانه، تقبل مخاطرات و ابهامات دشوار افرادی است که کارآفرینان ارزش‌آفرین نام داشته و در تاریخ بشریت پیشگامان، پیش‌قراولان و جلوداران حرکات امیدآفرین و دگرگون­ساز جوامع بشری بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 02188*****
[نمایش اطلاعات]